Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
orest написав:Враховуючи, що це російський банк, у власника якого купа проблем за поребриком, установа специфічна з туманними перспективами. Правда, відсотки були цікаві, кілька разів перекантовувався на депозитах між піками курсів (то на валютних то на гривневих). Але є один великий недолік, хоча, може це характерно тільки для Львова і в інших містах картина інша. Але у Львові, особливо у відділенні на ВВеликого, повний бардак. Персонал скорочений по саме фе, плинність спеціалістів жахлива, часто сидить одна дівчина і черга клієнтів. Один касир, яка не може навіть в туалет інколи вийти, не те що пообідати. Нач відділення по пів дня (в кращому випадку) відсутній.... Дівчата, звичайно молодці, все роблять і часто після 18.00, але загальна атмосфера нервова, не комфортно якось.
Доброго дня, orest. Дякуємо за відгук, він для нас дуже важливий.
Для підвищення якості обслуговування в зазначеному відділенні будуть вжиті заходи.
На сайте Изи нет, а в кэше гугла есть. Я оформлял заявку уже из кэша гугла, и она была принята. Кстати, последняя СМС была сегодня в 12:06, и судя по тому, что уже 2 СМС не пришди (13:06 и 14:06), они уже сами отключились.
На сайте Изи нет, а в кэше гугла есть. Я оформлял заявку уже из кэша гугла, и она была принята. Кстати, последняя СМС была сегодня в 12:06, и судя по тому, что уже 2 СМС не пришди (13:06 и 14:06), они уже сами отключились.
orest написав:Враховуючи, що це російський банк, у власника якого купа проблем за поребриком, установа специфічна з туманними перспективами. Правда, відсотки були цікаві, кілька разів перекантовувався на депозитах між піками курсів (то на валютних то на гривневих). Але є один великий недолік, хоча, може це характерно тільки для Львова і в інших містах картина інша. Але у Львові, особливо у відділенні на ВВеликого, повний бардак. Персонал скорочений по саме фе, плинність спеціалістів жахлива, часто сидить одна дівчина і черга клієнтів. Один касир, яка не може навіть в туалет інколи вийти, не те що пообідати. Нач відділення по пів дня (в кращому випадку) відсутній.... Дівчата, звичайно молодці, все роблять і часто після 18.00, але загальна атмосфера нервова, не комфортно якось.
Доброго дня, orest. Дякуємо за відгук, він для нас дуже важливий.
Для підвищення якості обслуговування в зазначеному відділенні будуть вжиті заходи.
Це про які заходи Ви натякаєте? У відділенні на В. Великого набагато доброзичливіша атмосфера ніж на Валовій...увага до клієнта...так би мовити...від керівника відділення зокрема. Ніколи не було проблем...завжди йдуть назустріч. Так що, якщо премію давати...то більшу суму саме на В. Великого виділити. А Інна там взагалі ас...їй потрібно зарплату підняти. Ну а другий економіст зараз прижитись не може...кадрова чехерда з ним. Піднятись на рівень Інни новичку дуже важко...слід серйозно піднатужитися.
2) В ИБ заключил договор в грн на год (шаг навстречу). В отделении написал заяву на "двойной %" к депо. Ставка по депо 18%, а ставка по двойному меньше (на 1,5% или 2%). Почему????
На сайте банка: "Размер повышенной ставки на остаток средств по дебетовой карте соответствует ставке по вкладу «ШАГ НАВСТРЕЧУ БАЗОВЫЙ» для срока, который будет соответствовать сроку Договора банковского вклада в Заявлении Клиента о подключении к программе лояльности «ДВОЙНОЙ ПРОЦЕНТ».
Добрый день,Sergion. Мы уточним информацию по Вашему первому вопросу и ответим. При подключении «Двойной процент» ставка по карте, в течение действия депозита, соответствует ставке по вкладу «ШАГ НАВСТРЕЧУ БАЗОВЫЙ»: http://www.forward-bank.com/deposits/ti ... s_bazovyy/ (на сумму, не более 20 % от суммы вклада на дату оформления). Таким образом, если у Вас открыт вклад «Шаг на встречу стандарт» на 1 год, ставка по карте составит 16 % годовых.