Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Support BForward написав:Добрий день, дякуємо за запитання. Повідомляємо, що один клієнт має можливість відкрити в Банку лише один рахунок в одній валюті по продукту «Ощадний рахунок». Якщо Ви бажаєте відкрити кілька поточних рахунків у гривні, Ви маєте можливість скористатися іншими продуктовими пропозиціями Банку і відкрити поточні рахунки, наприклад по продуктам «Поточний рахунок» або «Банк в кишені».
Не відповідає дійсності. Ощадних можна відкрити стільки -скільки відділень відвідаєте. Одне відділення один ощадний, а бвк дійсно один на клієнта.
Добрий день, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що з метою поліпшення якості обслуговування, спеціалістам у відділення було заборонено відкривати одному клієнту більше одиного рахунку в одній валюті по продукту «Ощадний рахунок».
J написав:Добрий день, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що з метою поліпшення якості обслуговування, спеціалістам у відділення було заборонено відкривати одному клієнту більше одиного рахунку в одній валюті по продукту «Ощадний рахунок».
Та вони не бачать у програмі депо інших відділень! Крім того, відкривати й виплачувати з Ощадного вони можуть лише відкритого у цьому ж відділенні. Інакше процедура займає близько години(запит зразків підписів й проведенння все по рахунках шляхом листування з відділеням в якому відкрито Ощадний).
BBC написав:Та вони не бачать у програмі депо інших відділень! Крім того, відкривати й виплачувати з Ощадного вони можуть лише відкритого у цьому ж відділенні. Інакше процедура займає близько години(запит зразків підписів й проведенння все по рахунках шляхом листування з відділеням в якому відкрито Ощадний).
1.видят 2.да парят клиентов по 40 - 60 минут, ждут образцы подписей с отделения где открыт счет, потом сами делают квитанцию на выдачу