|
Мегабанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 13 вер, 2017 21:34
Голова Правління "МЕГАБАНКУ" Олександр Шипілов: Пріоритетним напрямком для нас є розвиток онлайн-банкінгу З моменту попереднього інтерв'ю з Головою Правління "МЕГАБАНКУ" Олександром Шипіловим пройшло майже два місяці. Уже тоді банк в цілому подолав наслідки кібератаки, і більшість послуг надавалися в штатному режимі і повному обсязі. Які висновки зробив банк з ситуації, що склалася і що нового підготував "МЕГАБАНК" для клієнтів - в черговій розмові з Олександром Шипіловим.
- Чи відновив сайт ЄРЦ роботу в повному обсязі?
- Так, сайт ЄРЦ повністю відновив свій функціонал наприкінці липня. Як і раніше, у наших клієнтів є можливість здійснювати платежі через інтернет. Ніяких скарг на роботу даного сервісу немає.
Наразі ми здійснюємо комплекс технічних операцій, спрямованих на повернення пунктів прийому платежів до роботи в онлайн-режимі. Коли сталася кібератака, ми змушені були змінити формат їх роботи. Однак це наші внутрішні питання, які ніяк не впливають на функціонал і якість обслуговування клієнтів. Адже для платника не має значення, як працює система, - важливо отримати якісний сервіс. Надати такий сервіс - наше завдання.
- Ви говорили, що з комунальними підприємствами були досягнуті домовленості про те, що вони не будуть виставляти ніяких штрафних санкцій платникам, якщо їх платежі не пройшли вчасно через кібератаки...
- Так, ми дійсно вели переговори на цю тему, і досягнуті домовленості були виконані нашими партнерами. Ніхто не постраждав від можливих збоїв і затримок передачі даних в системі.
-
MarinaEv
-
-
- Повідомлень: 63
- З нами з: 30.05.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 13 вер, 2017 21:35
- Чи всі відділення "МЕГАБАНКУ" працюють зараз в штатному режимі?
- Так, повноцінна робота всіх відділень відновлена. У будь-якому з них клієнт може отримати весь спектр банківських послуг.
- Чи відновлено доступ до послуг міжнародних грошових переказів в таких системах, як Western Union, MoneyGram, Welsend та інших?
- На момент нашого минулого інтерв'ю це була фактично єдина не до кінця вирішена проблема, яка виникла через кібератаку. На сьогодні доступ до послуги відновлений в повному обсязі у всіх наших точках обслуговування клієнтів. Всі бажаючі можуть, як і раніше, користуватися системами грошових переказів без будь-яких обмежень.
- Чи відновив роботу "Клієнт-банк" для юридичних осіб?
- Так, звичайно, система "Клієнт-банк" була відновлена однією з перших. На сьогодні "Клієнт-банком" користується переважна кількість клієнтів банку, тому критичність цієї системи для юридичних осіб досить висока.
Наявна система "Клієнт-банк" працює у двох версіях: "Інтернет-Клієнт-банк" і просто "Клієнт-банк". І та, й інша версії затребувані клієнтами банку, але останнім часом усі віддають перевагу "Інтернет-Клієнт-Банку". Це пов'язано з розвитком технологій і появою нових зручних онлайн-можливостей системи.
Найближчим часом - думаю, вже у вересні, - ми почнемо пропонувати клієнтам скористатися оновленою версією "Клієнт-банку" для юридичних осіб. Вона буде більш зручною і більш сучасною. Також у ній будуть посилені рівні безпеки - наприклад, двухфакторна аутентіфікація, - і з'являться додаткові можливості для більш зручної роботи з валютними платежами, а також зарплатними проектами.
В принципі, ми вже планували оновити цей продукт - просто кібератака трохи змістила терміни запуску проекту.
-
MarinaEv
-
-
- Повідомлень: 63
- З нами з: 30.05.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 13 вер, 2017 21:37
- Завершуючи тему наслідків кібератаки - що робиться для того, щоб подібне не повторилося?
- У нас є план розвитку IT-систем на найближчі кілька років. Проаналізувавши події червня, ми доповнили цей план конкретними заходами, спрямованими на посилення захисту від подібних загроз. Зараз наші фахівці проводять комплекс робіт, спрямованих на сегментацію і посилення зовнішнього периметра мережі банку, модернізацію серверного обладнання і систем зберігання даних, посилення можливостей і надійності систем резервного копіювання, а також побудову повноцінного резервного майданчику.
- Що робиться для поліпшення взаємодії "МЕГАБАНКУ" з клієнтами?
- Ми постійно працюємо над тим, щоб зробити взаємини клієнта з банком комфортними, мінімізувати тимчасові витрати клієнта, максимально уникнути черг і при цьому розширити спектр послуг, що надаються "МЕГАБАНКОМ". Слідуючи цим цілям, ми почали проект з розширення мережі М-боксів і банкоматів на станціях харківського метрополітену. За допомогою цих пристроїв можна здійснювати різні платежі, в тому числі і комунальні.
Так, в рамках першого етапу реалізації проекту ми запускаємо в роботу термінали і банкомати на таких станціях: "Наукова", "Ботанічний сад", "Перемога", "Холодна гора", "Героїв праці", "Олексіївська", "Академіка Павлова" , "Студентська", "Барабашова", "Південний вокзал", "23-го Серпня".
Підкреслю: це початок процесу. Наша мета - забезпечити наявність пристроїв на всіх станціях метрополітену.
- Як іде робота над мобільним додатком?
- Розвиток онлайн-банкінгу є пріоритетним напрямком для нас. Зараз ми працюємо над створенням зручного мобільного додатку для смартфонів, що дозволить дуже просто і швидко здійснювати різні операції: оплатити комунальні послуги, здійснити переказ коштів, виконати платежі за телекомунікаційні та інші послуги різних компаній-постачальників. Випуск цього сервісу ми плануємо у жовтні.
Згодом додаток буде вдосконалюватися, доповнюватися різними функціями і в підсумку трансформується в повноцінний мобільний банкінг, коли зі смартфона клієнт зможе управляти своїми рахунками, відкривати депозити, здійснювати грошові перекази і так далі.
- У минулому інтерв'ю ви анонсували продовження акції по депозитах в якості компенсації клієнтам за доставлені незручності. Чи оцінили клієнти цю пропозицію?
- Так, ми бачимо, що люди відгукнулися на наші пропозиції. Про це свідчить динаміка показників: обсяг строкових коштів фізичних осіб за серпень виріс на 85 млн. грн., або на 3%.
При цьому існує стійка тенденція до зниження рівня ставок, які пропонують банки по депозитах. Незважаючи на це, ми маємо позитивну динаміку показника залучення депозитів. Це свідчить про те, що ми пропонуємо цікавий продукт з високим рівнем сервісу і комфорту для наших вкладників. Важливий момент для нас, щоб рівень ставок по запропонованим "МЕГАБАНКОМ" депозитними продуктами знаходився на рівні, який не нижче рівня інфляції.
- Що "МЕГАБАНК" пропонує зараз у сфері кредитів?
- Нещодавно "МЕГАБАНК" знизив ставки за кредитами для клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу в середньому на 2-3%. Звичайно, ми розраховуємо таким чином залучити більше клієнтів, які зможуть реалізувати більше проектів. Зараз ми пропонуємо кредитні ресурси на поповнення обігових коштів, фінансування інвестиційних проектів, придбання автотранспорту, спецтехніки, сільгосптехніки. Крім того, "МЕГАБАНК" пропонує такий інструмент, як авалювання векселів, який є однією з найбільш дешевих альтернатив класичному кредитуванню.
- Чи ведеться робота з іноземними партнерами?
- Звичайно, ми продовжуємо взаємодію з нашими іноземними партнерами. В червні ми оформили угоду з новим партнером з Канади - компанією MEDA. Кошти в обсязі 2,3 млн. доларів США, що надаються банку в рамках даної угоди, вже зараз направляються на фінансування сільськогосподарських підприємств та фермерів. Як завжди, є напрацювання по співпраці з нашими іноземними партнерами, і в даний момент опрацьовуються нові проекти.
- В кінці серпня відбулися збори акціонерів банку. Чи були прийняті якісь рішення, про які варто сказати?
- На позачергових зборах акціонери затвердили статут банку у новій редакції. Пов'язано це зі збільшенням суми статутного капіталу на 200 млн. грн. до рівня 820 млн. грн. Наразі банк знаходиться на стадії завершення всіх необхідних документальних і реєстраційних процедур, які передбачені в цьому випадку чинними законодавчими нормами.
-
MarinaEv
-
-
- Повідомлень: 63
- З нами з: 30.05.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 13 вер, 2017 21:44
MarinaEv Где нашли?
-
Emmy
-
-
- Повідомлень: 192
- З нами з: 24.09.13
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 13 вер, 2017 22:06
-
MarinaEv
-
-
- Повідомлень: 63
- З нами з: 30.05.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 14 вер, 2017 08:16
Ну посмотрим. Расширение онлайн сервисов для розничного банка это действительно приоритетное направление.
-
bondarenko
-
-
- Повідомлень: 33
- З нами з: 04.06.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 16 вер, 2017 20:58
В пятницу получил грив.вклад (почти под ФГВ), без предзаказов и прочего. Так что, как бы мегабанк не обзывали, но дело он свое делает.
-
ironicPP
-
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 18 вер, 2017 17:16
Продав мєгагавнюку ойри по 31,25...
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 30188
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2184 раз.
- Подякували: 2287 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 вер, 2017 13:45
Козак-характерник ого. высокий курс
-
bondarenko
-
-
- Повідомлень: 33
- З нами з: 04.06.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6589103 |
|
|
102031 |
14796653 |
|
|
38157 |
4527448 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|