|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 19 лис, 2019 09:03
Alfa_Bank написав: Кочевник написав:Ви краще піревірте реферальний лінк. Яке покарання буде для спамерів і який профіт для мене?
Для перевірки необхідні дані. Можливо, телефонували і не ми.
Ну ясно, що не ви. Телефонував клієнт банку, який надіслав реферальне посилання. Тому бажаю відключити його від бонусної програми, а також ці бонуси нарахувати мені.
-
Кочевник
-
-
- Повідомлень: 2380
- З нами з: 16.02.17
- Подякував: 386 раз.
- Подякували: 179 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 лис, 2019 09:39
Кочевник написав:Ну ясно, що не ви. Телефонував клієнт банку, який надіслав реферальне посилання. Тому бажаю відключити його від бонусної програми, а також ці бонуси нарахувати мені.
Заборонити своїм клієнтам це робити не можемо і покарати за таку активність теж
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12498
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 167 раз.
- Подякували: 1312 раз.
-
- Профіль
-
-
2
1
Додано: Вів 19 лис, 2019 09:42
Alfa_Bank написав: Кочевник написав:Ну ясно, що не ви. Телефонував клієнт банку, який надіслав реферальне посилання. Тому бажаю відключити його від бонусної програми, а також ці бонуси нарахувати мені.
Заборонити своїм клієнтам це робити не можемо і покарати за таку активність теж
Ну й отримуйте негатив від тих, хто не розуміє, що це клієнти займаються телефонним спамом. Хоча в повідомленні: "Приємна новина від Альфа-Банку, пропонуємо..." Певно репутація не варта тих десятків клієнтів, яких приведуть спамери. Тьфу.
-
Кочевник
-
-
- Повідомлень: 2380
- З нами з: 16.02.17
- Подякував: 386 раз.
- Подякували: 179 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 лис, 2019 09:44
Кочевник написав: Alfa_Bank написав: Кочевник написав:Ну ясно, що не ви. Телефонував клієнт банку, який надіслав реферальне посилання. Тому бажаю відключити його від бонусної програми, а також ці бонуси нарахувати мені.
Заборонити своїм клієнтам це робити не можемо і покарати за таку активність теж
Ну й отримуйте негатив від тих, хто не розуміє, що це клієнти займаються телефонним спамом. Хоча в повідомленні: "Приємна новина від Альфа-Банку, пропонуємо..." Певно репутація не варта тих десятків клієнтів, яких приведуть спамери. Тьфу.
Чому ж зразу так... Будемо розбиратися хто вам телефонував.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12498
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 167 раз.
- Подякували: 1312 раз.
-
- Профіль
-
-
2
1
Додано: Вів 19 лис, 2019 09:47
Кочевник написав:Ну й отримуйте негатив від тих, хто не розуміє, що це клієнти займаються телефонним спамом. Хоча в повідомленні: "Приємна новина від Альфа-Банку, пропонуємо..." Певно репутація не варта тих десятків клієнтів, яких приведуть спамери. Тьфу.
Вы никогда не встречались с сетевым маркетингом? Некоторые мировые бренды только так и торгуют. И с репутацией у них все хорошо при этом.
-
Aps
-
-
- Повідомлень: 3905
- З нами з: 24.06.15
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 лис, 2019 09:50
Aps написав: Кочевник написав:Ну й отримуйте негатив від тих, хто не розуміє, що це клієнти займаються телефонним спамом. Хоча в повідомленні: "Приємна новина від Альфа-Банку, пропонуємо..." Певно репутація не варта тих десятків клієнтів, яких приведуть спамери. Тьфу.
Вы никогда не встречались с сетевым маркетингом? Некоторые мировые бренды только так и торгуют. И с репутацией у них все хорошо при этом.
Я їх відразу посилаю на... і не зв`язуюся з ними. А банк до цього не займався таким, а зараз зкотився.
-
Кочевник
-
-
- Повідомлень: 2380
- З нами з: 16.02.17
- Подякував: 386 раз.
- Подякували: 179 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 лис, 2019 10:11
У сына с карты списали деньги: 18.11.2019 в 18:23 произошла заморозка 0.00 USD с моей дебетовой гривневой карточки (Альфа-Банк). Бронирование происходило с ресурса ZIPBOOKS. Затем в промежуток 19:42-19:44 произошло списание 21 евро в гривневом эквиваленте с ресурса IVI_EUR. Данными ресурсами я никогда в жизни не пользовался и транзакции не совершал.
Это заявление он написал в киберполицию, а до этого долго общался с разными представителями нна ГЛ и пытался заблокировать платежи, но ответ -"деньги ушли, сделать ничего не можем, все вопросы в полицию". Получается банк никак не охраняет наши деньги. Непонятно почему не блокировалась карта после нескольких неудачных попыток, почему не приходила проверочная смс. Хорошо что все деньги, кроме этой суммы, были в доходном сейфе. Но как обезопаситься от такого в дальнейшем, что сын сделал неправильно.
-
yulukuanov
-
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: 06.11.19
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 лис, 2019 10:26
У сына с карты списали деньги: 18.11.2019 в 18:23 произошла заморозка 0.00 USD с моей дебетовой гривневой карточки (Альфа-Банк). Бронирование происходило с ресурса ZIPBOOKS. Затем в промежуток 19:42-19:44 произошло списание 21 евро в гривневом эквиваленте с ресурса IVI_EUR. Данными ресурсами я никогда в жизни не пользовался и транзакции не совершал.
Это заявление он написал в киберполицию, а до этого долго общался с разными представителями нна ГЛ и пытался заблокировать платежи, но ответ -"деньги ушли, сделать ничего не можем, все вопросы в полицию". Получается банк никак не охраняет наши деньги. Непонятно почему не блокировалась карта после нескольких неудачных попыток, почему не приходила проверочная смс. Хорошо что все деньги, кроме этой суммы, были в доходном сейфе. Но как обезопаситься от такого в дальнейшем, что сын сделал неправильно.
-
yuluk
-
-
- Повідомлень: 265
- З нами з: 04.02.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 19 лис, 2019 10:33
yuluk написав:У сына с карты списали деньги: 18.11.2019 в 18:23 произошла заморозка 0.00 USD с моей дебетовой гривневой карточки (Альфа-Банк). Бронирование происходило с ресурса ZIPBOOKS. Затем в промежуток 19:42-19:44 произошло списание 21 евро в гривневом эквиваленте с ресурса IVI_EUR. Данными ресурсами я никогда в жизни не пользовался и транзакции не совершал.Это заявление он написал в киберполицию, а до этого долго общался с разными представителями нна ГЛ и пытался заблокировать платежи, но ответ -"деньги ушли, сделать ничего не можем, все вопросы в полицию". Получается банк никак не охраняет наши деньги. Непонятно почему не блокировалась карта после нескольких неудачных попыток, почему не приходила проверочная смс. Хорошо что все деньги, кроме этой суммы, были в доходном сейфе. Но как обезопаситься от такого в дальнейшем, что сын сделал неправильно.
yuluk, добрый день. Напишите номер счета сына в ЛС, проверю.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12498
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 167 раз.
- Подякували: 1312 раз.
-
- Профіль
-
-
2
1
Додано: Вів 19 лис, 2019 10:47
yuluk написав:...почему не приходила проверочная смс.
yuluk, в этом случае риски операции торговая точка взяла на себя и, если данную операцию не делали, то банк обращается в МПС и возрат должен прийти без проблем.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 5893
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 542 раз.
- Подякували: 1080 раз.
-
- Профіль
-
2
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6590731 |
|
|
38157 |
4529350 |
|
|
18025 |
200026 |
П'ят 31 гру, 2021 23:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|