Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 70097010701170127013 ... 10204>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:26

  Mary_Hopkin написав:Вопрос был задан о годовой плате. Вы же даете ответ о ежемесячной.
Спрошу по-другому. В какой день списывается плата за годовое обслуживание? При оформлении пакета и год спустя.

Mary_Hopkin, добрый день. Вы совершенно правы. И как это я не досмотрела :cry: Годовое РКО по пакету Platinum Black списывается: 1-й раз после оформления карты - на следующий рабочий день после активации карты, открытой к первому гривневому счету. 2-й, 3-й раз - списывается автоматически через год, в последний рабочий день месяца, в котором заказана карта.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12508
З нами з: 18.02.13
Подякував: 167 раз.
Подякували: 1313 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:26

  chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash
Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка ;)

тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.
mephala
 
Повідомлень: 9072
З нами з: 07.04.14
Подякував: 333 раз.
Подякували: 1025 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 14:29

  Vorlon написав:
  Alfa_Bank написав:Бонусы будут выплачены 6-7.05 за оформленные рассрочки в период 11.04 - 30.04, если рассрочки оформленные в период с 01.05-12.05 - выплата 23.05

Это в дополнение к обычным бонусам (0,5% или больше) - я правильно понимаю?

Vorlon, добрый день. Да, верно.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12508
З нами з: 18.02.13
Подякував: 167 раз.
Подякували: 1313 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 15:32

  mephala написав:
  chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash
Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка ;)

тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.

..ну так видимо уже есть результат "покращень" смузистов по растрочкам...) вот и пытаются вернуть тех кто сказал - "нет , нам такой футбол не нужен )....то же самое происходит с увеличенным грейсом - это же последствия абонки -60грн....клиентам не нравится , а учитывая довольно сложные для пересичного условия - карты закрываются....вот чтоб покращити картинку и грейс -62 дня :mrgreen: как звучит!...а то что он каким был и таким остался по факту - то есть месяц...это уже только продвинутые юзеры поймут...)
..п/с...ждем отмены абонки и прошлых условий растрочки :wink:
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7338
З нами з: 15.08.12
Подякував: 402 раз.
Подякували: 1330 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 15:51

  Alfa_Bank написав:
  TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування.
1. Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу,
… зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві,
… у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку? :shock:
2. Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг, :shock: ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку,
… питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)? :idea:

TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку.
Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів.
Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ.
З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.

Послухайте, запитуючи в клієнта ті дані яких не має, з чим звірятися? При цьому підозрювати в шахрайстві, що за нісенітниці? :shock:
З перевипуском, ок, … говорять, що попало, складнощі із виясненням та сильно зайняті щоб просто зателефонуваши повідомити клієнту.
По закриттю картки звернення було конкретне, ваш співробітник не давав рекомендацію, а запропонував такий єдиний варіант вирішення.
TylerTruman_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1040
З нами з: 11.06.15
Подякував: 10 раз.
Подякували: 166 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 15:58

  TylerTruman_ написав:
  Alfa_Bank написав:
  TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування.
1. Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу,
… зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві,
… у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку? :shock:
2. Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг, :shock: ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку,
… питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)? :idea:

TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку.
Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів.
Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ.
З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.

Послухайте, запитуючи в клієнта ті дані яких не має, з чим звірятися? При цьому підозрювати в шахрайстві, що за нісенітниці? :shock:
З перевипуском, ок, … говорять, що попало, складнощі із виясненням та сильно зайняті щоб просто зателефонуваши повідомити клієнту.
По закриттю картки звернення було конкретне, ваш співробітник не давав рекомендацію, а запропонував такий єдиний варіант вирішення.

TylerTruman, повинна перевірити інформацію щодо кодового слова. Співробіник КЦ мав мати з чим його звірити, запитуючи. Прошу вас надати дані, інакше не розберуся. Відділень у нас багато, потрібно знати куди зверталися, коли. Запрошу у них коментар по ситуації.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12508
З нами з: 18.02.13
Подякував: 167 раз.
Подякували: 1313 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 12 кві, 2019 22:50

  -VICTOR- написав:
  mephala написав:
  chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash
Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка ;)

тяжело видать конкурировать с ОЧ от бегемота и котобанды.

..ну так видимо уже есть результат "покращень" смузистов по растрочкам...) вот и пытаются вернуть тех кто сказал - "нет , нам такой футбол не нужен )....то же самое происходит с увеличенным грейсом - это же последствия абонки -60грн....клиентам не нравится , а учитывая довольно сложные для пересичного условия - карты закрываются....вот чтоб покращити картинку и грейс -62 дня :mrgreen: как звучит!...а то что он каким был и таким остался по факту - то есть месяц...это уже только продвинутые юзеры поймут...)
..п/с...ждем отмены абонки и прошлых условий растрочки :wink:

тут я не согласен. грейсовиков 30 дневок не так много.
большая часть платила всегда РКО.
вот для них и направлено это с 55 до 62.
mephala
 
Повідомлень: 9072
З нами з: 07.04.14
Подякував: 333 раз.
Подякували: 1025 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 13 кві, 2019 01:43

Re: Альфа-Банк

Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?
Prestol
 
Повідомлень: 170
З нами з: 09.02.19
Подякував: 25 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 13 кві, 2019 02:08

Re: Альфа-Банк

Prestol написав:Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?

Регламентні роботи ніколи не йдуть весь день, і фіксованих годин немає.
Як на мене, то взагалі ніякі не роботи, а просто перенавантаження сервісу, а то стається зазвичай тоді, коли саме час міняти :)
Коли зіткався, просто кілька разів повторював спроби, і як не з третього, то з п'ятого, чи десятого разу але вдавалося
Faceless
Аватар користувача
Модератор
 
Повідомлень: 34723
З нами з: 24.01.12
Подякував: 1442 раз.
Подякували: 7966 раз.
 
Профіль
4
7
3
Повідомлення Додано: Суб 13 кві, 2019 07:46

  Faceless написав:
Prestol написав:Підкажіть хтось, будь ласка, регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку. В які дні в який час немає регламентних робіт для покращення сервісу і можна здійснити обмін?

Регламентні роботи ніколи не йдуть весь день, і фіксованих годин немає.
Як на мене, то взагалі ніякі не роботи, а просто перенавантаження сервісу, а то стається зазвичай тоді, коли саме час міняти :)
Коли зіткався, просто кілька разів повторював спроби, і як не з третього, то з п'ятого, чи десятого разу але вдавалося

Регламент роботи онлайн-обміну валюти в мобільному додатку такий:
С 22:45 до 01:00 операции валютообмена не доступны


Регламентні роботи як раз і проходять у час недоступності онлайн-обміну валюти, а оті роботи, що не мають заздалегідь фіксованих меж, вони вже позарегламентні якісь...
kreuz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3389
З нами з: 10.12.07
Подякував: 176 раз.
Подякували: 263 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 70097010701170127013 ... 10204>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3509, 3510, 3511
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
35109 6592888
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 4530978
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 201496
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама