|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 21 лют, 2019 12:25
Олег1964 написав:Alfa_Bank, заказал и получил валютные карты. 12.02 пришло смс, что карты заблокированы для подтверждения регистрации счетов в Налоговой администрации. Сегодня уже 21.02. Как долго будут регистрироваться счета и когда можно будет начать пользоваться валютными картами?
Олег1964, добрый день. Срок взятия на учет составляет до 3-х банковских дней. Буду уточнять что не так. Отпишусь.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12530
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 1307 раз.
-
- Профіль
-
-
2
1
Додано: Чет 21 лют, 2019 12:31
MASolomko написав:Банкомат А2409898 сегодня до обеда привели в "чувство". Работает
Сегодня день аванса этот банкомат снова перестал работать (а тогда вышел из строя за пару дней до выдачи получки). Тёмно-синий экран, в верхнем левом углу написано 002 и выданный был пустой чек. Кстати, не знаю кто там занимался у вас установкой логотипа на улице возле: MASolomko написав:на заводе "НКМЗ", расположенному по адресу ул. А. Тихого 5 (бывшая ул Орджоникидзе), г. Краматорск, Донецкая обл. (в бытовых помещениях Мх 11 и 18, возле отделения ПриватБанка)
Но после её установки прошло пару недель и линия подчеркивания буквы А стала под наклоном. Наверное это портить карму вашего банкомата...
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 5925
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 546 раз.
- Подякували: 1088 раз.
-
- Профіль
-
2
1
Додано: Чет 21 лют, 2019 12:36
MASolomko написав: MASolomko написав:Банкомат А2409898 сегодня до обеда привели в "чувство". Работает
Сегодня день аванса этот банкомат снова перестал работать (а тогда вышел из строя за пару дней до выдачи получки). Тёмно-синий экран, в верхнем левом углу написано 002 и выданный был пустой чек. Кстати, не знаю кто там занимался у вас установкой логотипа на улице возле: MASolomko написав:на заводе "НКМЗ", расположенному по адресу ул. А. Тихого 5 (бывшая ул Орджоникидзе), г. Краматорск, Донецкая обл. (в бытовых помещениях Мх 11 и 18, возле отделения ПриватБанка)
Но после её установки прошло пару недель и линия подчеркивания буквы А стала под наклоном. Наверное это портить карму вашего банкомата...
MASolomko, спасибо за сигнал. Починим. Инженеры должны приехать завтра и устранить поломку.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12530
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 1307 раз.
-
- Профіль
-
-
2
1
Додано: Чет 21 лют, 2019 14:00
Олег1964 написав:Alfa_Bank, заказал и получил валютные карты.
А як Ви це зробили? Я щось ні в мобільному, ні в веб-додатку не бачу, ні як замовити додаткові картки до існуючих, ні як замовити валютні картки.
-
Prestol
-
-
- Повідомлень: 170
- З нами з: 09.02.19
- Подякував: 25 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 21 лют, 2019 14:10
Alfa_Bank написав:5. Можливість обрати підвищені категорії для нарахування бонусів стає доступною протягом 3х робочих днів з моменту підписання договору, а також, версія Андроїд на мобільному пристрої повинна бути 4.4 и вище. При виникненні такої помилки, натискайте "ОК" та обирайте категорії.
Категорії з'явились, обрані. Але помилка " Щось пішло не так. Давай спробуємо пізніше" нікуди не зникла, і з'являється постійно. Тобто постійно просто натискати "ОК" - це офіційна позиція банку? Таке от рішення програмної проблеми? А й дійсно, в банку "щось пішло не так".
Востаннє редагувалось Prestol в Чет 21 лют, 2019 14:16, всього редагувалось 1 раз.
-
Prestol
-
-
- Повідомлень: 170
- З нами з: 09.02.19
- Подякував: 25 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 21 лют, 2019 14:11
Prestol написав: Alfa_Bank написав:5. Можливість обрати підвищені категорії для нарахування бонусів стає доступною протягом 3х робочих днів з моменту підписання договору, а також, версія Андроїд на мобільному пристрої повинна бути 4.4 и вище. При виникненні такої помилки, натискайте "ОК" та обирайте категорії.
Категорії з'явились, обрані. Але помилка " Щось пішло не так. Давай спробуємо пізніше" нікуди не зникла, і з'являється постійно. Тобто постійно просто натискати "ОК" - це офіційна позиція банку? Таке от рішення програної проблеми? А й дійсно, в банку "щось пішло не так".
це офіційна позиція банку, адназначна
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34112
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Чет 21 лют, 2019 14:19
clientage написав:це офіційна позиція банку, адназначна
А Ви не підкажете, як "без втрат" зняти валюту з валютної картки?
-
Prestol
-
-
- Повідомлень: 170
- З нами з: 09.02.19
- Подякував: 25 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 21 лют, 2019 14:53
Alfa_Bank написав: Олег1964 написав:Alfa_Bank, заказал и получил валютные карты. 12.02 пришло смс, что карты заблокированы для подтверждения регистрации счетов в Налоговой администрации. Сегодня уже 21.02. Как долго будут регистрироваться счета и когда можно будет начать пользоваться валютными картами?
Олег1964, добрый день. Срок взятия на учет составляет до 3-х банковских дней. Буду уточнять что не так. Отпишусь.
Спасибо за помощь. Карты активны.
-
Олег1964
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 358
- З нами з: 03.10.16
- Подякував: 11 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
- Профіль
-
-
Олег1964
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 358
- З нами з: 03.10.16
- Подякував: 11 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 21 лют, 2019 15:22
Prestol написав: Alfa_Bank написав:5. Можливість обрати підвищені категорії для нарахування бонусів стає доступною протягом 3х робочих днів з моменту підписання договору, а також, версія Андроїд на мобільному пристрої повинна бути 4.4 и вище. При виникненні такої помилки, натискайте "ОК" та обирайте категорії.
Категорії з'явились, обрані. Але помилка " Щось пішло не так. Давай спробуємо пізніше" нікуди не зникла, і з'являється постійно. Тобто постійно просто натискати "ОК" - це офіційна позиція банку? Таке от рішення програмної проблеми? А й дійсно, в банку "щось пішло не так".
Можливо щось змінилось і зараз потрібно 3 дні, а ось в грудні після відкриття карт і вибору категорій (помилку теж видавало) нараховулися стандартні пів відсотка горіхів. Відповідь представника - вибрати підвищені категорії і отримати по ним підвищені бонуси можна лише з наступного місяця. В січні все почало працювати коректно і помилка зникла. Можливо вам також доведеться чекати наступного місяця.
-
Ivanhoe
-
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 14.01.16
- Подякував: 8 раз.
- Подякували: 17 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6597583 |
|
|
38157 |
4540666 |
|
|
18025 |
203509 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|