Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
mephala написав:Нагадайте - якщо на поличці лежить відсоточка з відключеним смс сервісом (відключав коли ще це давали робити) нічим не загрожує? в сенсі якихось нарахувань несподіваних.
Нічим...ось коли перевипуск не хочуть СМС відключати. Але зараз в Газмясі є Прозапас річний з 10%. Можна заюзати...але то не є поточний рахунок а по суті місячний депо.
chajnik1 написав:Коллеги, кто сегодня пользовался интернет-банкингом у вас не было проблем? А то у меня уже второй день не приходят СМС с кодом подтверждения входа.
зайшов нормально (водафон)
до речі запитання - ІБ банку дуже нагадує ІБ УкрКапітала, але дивно що не можна відкривати депозити (нема меню депозитів) - не пригадую як було раніше, наче ж можна було онлайн вдікривати чи помиляюсь..
chajnik1 написав:Коллеги, кто сегодня пользовался интернет-банкингом у вас не было проблем? А то у меня уже второй день не приходят СМС с кодом подтверждения входа.
зайшов нормально (водафон)
до речі запитання - ІБ банку дуже нагадує ІБ УкрКапітала, але дивно що не можна відкривати депозити (нема меню депозитів) - не пригадую як було раніше, наче ж можна було онлайн вдікривати чи помиляюсь..
greenozon написав:до речі запитання - ІБ банку дуже нагадує ІБ УкрКапітала, але дивно що не можна відкривати депозити (нема меню депозитів) - не пригадую як було раніше, наче ж можна було онлайн вдікривати чи помиляюсь..
Сначала позвонили, а потом и прислали на вайбер. Суть - банк подключил мне Консьєржа. Бесплатно! Последнее особенно настораживает. Никого ни о чем я не просил. Это банк делает рекламу своих возможностей? Может, бесплатно первый месяц, а потом - по умолчанию будут списывать мзду? Кто-то в курсе?
Доброго дня, _____!
Раді повідомити, що Вам, як преміальному клієнту, доступна послуга Консьєрж-сервісу від Mastercard, підключена Банком Глобус.
Консьєрж-сервіс – це команда персональних помічників, яким Ви, за потреби, можете доручити Ваші щоденні справи. Ми можемо знайти для Вас будь-які товари, послуги та інформацію: наприклад, щодо відкриття кордонів або роботи ресторанів. З радістю допоможемо з організацією подорожей та купівлею квитків – це значно заощадить Ваш час.
chajnik1 написав:Коллеги, кто сегодня пользовался интернет-банкингом у вас не было проблем? А то у меня уже второй день не приходят СМС с кодом подтверждения входа.
зайшов нормально (водафон)
до речі запитання - ІБ банку дуже нагадує ІБ УкрКапітала, але дивно що не можна відкривати депозити (нема меню депозитів) - не пригадую як було раніше, наче ж можна було онлайн вдікривати чи помиляюсь..
и банка Львов, и БМБанка )) вот на последнем было хорошо видно, как с началом закрытия меню открытия депозитов пропало )) и пополнялки кнопки стали неактивными
по факту это все покупной софт еще и на вражеском коде, мелким банкам проще так, чем держать свой с сертифицированием - взгляните на Альфу, насколько это дорого геморно
Тут кто-то держит на вкладе несколько фондов, а точне 3-4 фонда. Как банк всё выдают, кто что знает? Как вообще с депозитами обстановка? Четыре года назад, всё было нормально, по фонду на три человека было.
vadymbanker написав:Тут кто-то держит на вкладе несколько фондов, а точне 3-4 фонда. Как банк всё выдают, кто что знает? Как вообще с депозитами обстановка? Четыре года назад, всё было нормально, по фонду на три человека было.
Держу хфонд. Когда было нормально - было нормально. Стала "корона" - все ненормально, автоматом влупили пролонгацию и НЕ ОТДАЛИ ДЕПИКИ ПО СРОКУ , ничего не помогло. Пролонгировались - одно утешение под 14,5 . Нужно строго следить за пролонгациями , писать заявы, делать копии и держать руку на пульсе. Таке соб1 королевство , неподвластное.