|
Де краще купити квартиру - передмісті чи хрущовці в Києві |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Додано: Нед 26 лют, 2023 20:54
Investor_K написав: Frant написав:Ціни новобудної "вторинки" в Ірпені, Бучі, Ворзелі - чомусь падають швидше, ніж ціни радянської забудови в Києві біля метро.
А чому?
Попит в Києві більший. _____ Знайшов старі архивні записи за 2016. Цікаво почитати)))) "Що нас чекає на КРЖН? Пропоную почитати цікаву аналітику щодо економічного стану України. " 2015 року відбулася знаменна подія для економіки України: рівень валового внутрішнього продукту на душу населення впав до 2 тисяч доларів (в номінальному обчисленні). Сказати, що це низький рівень — нічого не сказати. Це 131-е місце серед країн світу, рівень нижчий, ніж у тих держав, які для нас завжди символізували бідність і відсталість: Судану, Гондурасу і Папуа – Нової Гвінеї. Це в 5 разів нижче за середній рівень у світі! Щоправда, якщо брати не номінальний рівень ВВП, а за паритетом купівельної спроможності (ПКС), то картина ще не настільки катастрофічна: ми на 113-му місці у світі з показником, удвічі нижчим за середній серед країн світу (8 тисяч доларів проти 16 тисяч), тобто ситуація в нас усе ж таки ліпша, ніж у Судану й Гондурасу.
Але як би ми не оцінювали рівень нашого економічного розвитку — на 113-му чи на 131-му місці у світі, це не має вирішального значення, бо це все одно становище крайнього занепаду, бідності та приниження. Настільки бідна країна фактично не здатна ні на що: вона не може забезпечити гідний рівень життя для свого народу; не може створити сильну армію, а отже, не може чинити опір зовнішній агресії та захистити свою територію; не може змусити інші країни світу зважати на її інтереси; не може побудувати нормальні дороги і лікарні, школи й університети. Громадяни в таких бідних країнах не може знайти роботу і змушені масово емігрувати, а виїзд працездатної частини населення спричиняє брак коштів для утримання непрацездатної частини, що веде до подальшого збільшення рівня бідності та безвиході.
Давно відомо, що в бідних країнах не можливий стійкий демократичний лад. У них процвітає корупція, що призводить до незаконного збагачення політиків, чиновників, суддів і прокурорів за рахунок крайнього зубожіння простих людей. Бідне населення не може думати про демократію і ліберальні цінності, оскільки переймається передусім власним виживанням та люто ненавидить владу."
-
Frant
-
-
- Повідомлень: 23844
- З нами з: 12.09.11
- Подякував: 1667 раз.
- Подякували: 2538 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Нед 26 лют, 2023 21:19
Frant написав: Investor_K написав: Frant написав:Ціни новобудної "вторинки" в Ірпені, Бучі, Ворзелі - чомусь падають швидше, ніж ціни радянської забудови в Києві біля метро.
А чому?
Попит в Києві більший. Чому нарот потягся в Київ..
1) Безпека - Київ краще захищений, а передмістя - зона дії ППО, там шахеди падають і обломки іншого руслайна, часто людям на подвір'я чи на автівки тощо. 2) Можливості заробітку - у Києві більше вакансій та з/п. В умовах війни люди багато втратили та продовжують втрачати. Тому вимушені шукати можливості додаткового заробітку.
-
fler
-
-
- Повідомлень: 4869
- З нами з: 07.08.09
- Подякував: 1186 раз.
- Подякували: 1332 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Нед 26 лют, 2023 23:23
fler написав: Frant написав: Investor_K написав:А чому?
Попит в Києві більший. Чому нарот потягся в Київ..
1) Безпека - Київ краще захищений, а передмістя - зона дії ППО, там шахеди падають і обломки іншого руслайна, часто людям на подвір'я чи на автівки тощо. 2) Можливості заробітку - у Києві більше вакансій та з/п. В умовах війни люди багато втратили та продовжують втрачати. Тому вимушені шукати можливості додаткового заробітку.
Коли впали обломки ракети/шахєда останній раз в Ірпені/Бучі? Електричкою до м.Святошин з Ірпеня 20 хв. із Бучі 25хв., це швидше чим із більшості спальників Києва до найближчої станції метро.
-
flyman
-
-
- Повідомлень: 34827
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 1580 раз.
- Подякували: 2772 раз.
-
- Профіль
-
3
Додано: Нед 26 лют, 2023 23:50
-
vitaliiangel
-
-
- Повідомлень: 23132
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Пон 27 лют, 2023 08:05
flyman написав: fler написав: Frant написав:Попит в Києві більший. Чому нарот потягся в Київ..
1) Безпека - Київ краще захищений, а передмістя - зона дії ППО, там шахеди падають і обломки іншого руслайна, часто людям на подвір'я чи на автівки тощо. 2) Можливості заробітку - у Києві більше вакансій та з/п. В умовах війни люди багато втратили та продовжують втрачати. Тому вимушені шукати можливості додаткового заробітку.
Коли впали обломки ракети/шахєда останній раз в Ірпені/Бучі? Електричкою до м.Святошин з Ірпеня 20 хв. із Бучі 25хв., це швидше чим із більшості спальників Києва до найближчої станції метро. 20 хвилин з Ірпеня до Києва електричкою? А добратись від району ірпіньських новобудів до залізничного вокзалу - ще 20 хв, як мінімум. І треба приїхати загодя, за 10 хв. Щоб не запізнитись. Вже набігає 50 хв. Плюс пересадка, і по Києву далі 30-40 хвилин. Ось тобі 1,5 години їзди в одну сторону. 3 години щоденно на дорогу. І так - десятки років!
Востаннє редагувалось Frant в Пон 27 лют, 2023 13:46, всього редагувалось 2 разів.
-
Frant
-
-
- Повідомлень: 23844
- З нами з: 12.09.11
- Подякував: 1667 раз.
- Подякували: 2538 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 27 лют, 2023 11:35
flyman написав: fler написав: Frant написав:Попит в Києві більший. Чому нарот потягся в Київ..
1) Безпека - Київ краще захищений, а передмістя - зона дії ППО, там шахеди падають і обломки іншого руслайна, часто людям на подвір'я чи на автівки тощо. 2) Можливості заробітку - у Києві більше вакансій та з/п. В умовах війни люди багато втратили та продовжують втрачати. Тому вимушені шукати можливості додаткового заробітку.
Коли впали обломки ракети/шахєда останній раз в Ірпені/Бучі? Електричкою до м.Святошин з Ірпеня 20 хв. із Бучі 25хв., це швидше чим із більшості спальників Києва до найближчої станції метро.
Це довше. Швидше, інколи - якщо їхати на своєму авто, це як з заторами повезе
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 34791
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1443 раз.
- Подякували: 7973 раз.
-
- Профіль
-
4
7
3
Додано: Сер 01 бер, 2023 11:24
Frant написав: Faceless написав:Швидше, інколи - якщо їхати на своєму авто
Бензин 50 грн/літр. Амортизація авто + паливо - мінімум - 200 дол/місяць. За рік 2400 дол! 10 років - 24 000 доларів! За 200 дол/міс (8000 грн\міс) можна орендувати пристойну квартиру з свіжим ремонтом не в центрі Києва, зате біля метро. Тому ціни нерухомості в Ірпені, Бучі і т.п. - падають швидше, ніж ширпотреб радянської епохи в Києві
Що таке амортизація, недавно відчув на повну катушку. Відкапіталив двіжок на своєму Аккорді за 1,5 кує, ну і на сдачу ще АКБ за 3500 грн довелось прикупити. 😟Тобто, якщо я проїду після капітали 100 тис км, то тільки вона винесе по 60 коп на км пробігу.
-
Bolt
-
-
- Повідомлень: 2871
- З нами з: 09.11.17
- Подякував: 16 раз.
- Подякували: 207 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 01 бер, 2023 11:28
Bolt бедняжка, новый двс на жигуль (без навесного) можно купить за 300 уе еще 100 уе выйдет его установка. это чтоб не капиталить. Или капиталка 200 уе. В любом гаражном кооперативе спросите дядю ваню, его все знают. Купят авто которое не по карману, потом ноют.
Востаннє редагувалось vitaliiangel в Сер 01 бер, 2023 11:30, всього редагувалось 1 раз.
-
vitaliiangel
-
-
- Повідомлень: 23132
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Сер 01 бер, 2023 11:38
В мене сусід, який має fx35(на газу) ,і магазин на Південному(хто львівський той знає), купив електро байка і до пізньої осені їздив на роботу, з роботи на ньому. То 11 км в один бік.
-
Bolt
-
-
- Повідомлень: 2871
- З нами з: 09.11.17
- Подякував: 16 раз.
- Подякували: 207 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 01 бер, 2023 11:43
Bolt написав:В мене сусід, який має fx35(на газу) ,і магазин на Південному(хто львівський той знає), купив електро байка і до пізньої осені їздив на роботу, з роботи на ньому. То 11 км в один бік.
у меня запас хода на самокате 40 км, если добавить батарею будет 60. Пробег ~1500 км в год, за 3 года проехал более 4 тыс км. Но особо далеко не езжу, потому что не надо. Все мои дела в радиусе 15 км. Я видел самокаты с пробегом в 10 тыс. Схема рабочая, там где есть велодорожки. Зимой и в дождь я езжу на авто. Для электробайка нужен гараж, при этом их пробег 60-100 км при весе от 40 кг. Более мощная батарея в будущем потребует бОльших вложений.
Востаннє редагувалось vitaliiangel в Сер 01 бер, 2023 12:08, всього редагувалось 4 разів.
-
vitaliiangel
-
-
- Повідомлень: 23132
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей
Модератори:
Faceless, Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
117757 |
29507132 |
Сер 24 кві, 2024 16:22 Frant
|
|
24784 |
16548519 |
|
|
0 |
31149 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|