Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
Shaman написав:осеннее поступление валюты за зерно - это фактор. который кстати, уже должен был закончиться.
Да уж.
Вивозити, по суті, вже нічого: трейдери експортували з України близько 10 млн т (понад 75%) продовольчої пшениці нового врожаю Тепер пекарям доведеться імпортувати зерно, щоб забезпечити звичайним хлібом «житницю Європи» https://zn.ua/ukr/macrolevel/vivoziti-p ... zhaju.html
Мука подібно піде по минулосезонній траєкторії цукру. Купляти треба муку, а якщо нема за що, то хоч сухарів насушити. Це нагадує як Нафтогаз радісно весною повідомляв, що штовхнув дещицю із запасів з наваром за бугор. Але та ціна в рази менше за теперішні.
Востаннє редагувалось Ой+ в Сер 27 жов, 2021 17:25, всього редагувалось 1 раз.
Ой+ А пан тільки про пшеницю\борошно чув новини? А про олію? А кукуруза? Що немає цукру в торгівельній мережі? Вивозили бігом пшеницю, бо немає де зберігати, дуже гарний врожай, а ще соняшник і кукуруза, зараз будуть шурувати соняшник з кукурузою. Скоріш за все не вдасться вивести все до нового врожаю, щось залишиться на новий маркетингоий рік, але ви не втрачайте пильність, спостерігайте, у тому числі за рокетою(((
somilitark написав:А пан тільки про пшеницю\борошно чув новини? А про олію? А кукуруза? Що немає цукру в торгівельній мережі? Вивозили бігом пшеницю, бо немає де зберігати, дуже гарний врожай, а ще соняшник і кукуруза, зараз будуть шурувати соняшник з кукурузою.
Цукор є, але вдвічі за рік дорожчий. Щось в цьому дусі чекає і на прод. пшеницю та вироби з неї. Я так розумію саме джерело ви не читали, то ще малу цитату:
Станом на 20 жовтня, зернові компанії продали на зовнішні ринки трохи більше 11 млн т пшениці. З них 90% припадає саме на продовольчу... І ось вам попередній результат такої «державної» політики: пшеничка оперативно вантажиться на судна й вирушає в різні частини світу. А українські пекарі та виробники борошна не уявляють, де братимуть сировину для випічки хліба. «Ще 1,5 млн т… і в нас закінчиться продовольча пшениця», — стверджує голова спілки «Борошномели України» Родіон Рибчинський.
На курс також буде якийсь вплив, бо треба буде закупляти за валюту борошно і, напевно, по вищим цінам як продавали. Ось такі шапки.
На Кіровоградщині до 90% посівів знищено шкідником
На всій території України у посівах ріпаку за різної чисельності розвиваються шкідники. Про це йдеться у щотижневому звіті Держпродспоживслужби щодо фітосанітарного стану сільгоспкультур.
Так, ріпаковий пильщик пошкодив 2-5% рослин озимого ріпаку на 4-15% площ, а на Кіровоградщині – до 90%.
Гусениці підгризаючих совок пошкодили 1-6% рослин озимого ріпаку.
«У теплі дні відмічалась шкідливість листогризучих совок, капустяної молі та попелиць, які пошкодили 3-10% рослин, а на Донеччині – до 25% рослин», – йдеться в повідомленні
zРадио написав:Сопровождать статью об уменьшении перевалки грузов текстом "очень сильная статистика" - это epic А что до вашего вопроса о будущих контрактах - увы, такие индексы у нас не мониторятся. Есть некий аналог PMI - НБУ-шный ИОДА (индекс ожиданий деловой активности). В ноябре он опустился ниже отметки 50, что означает преобладание негативных ожиданий над позитивными. Пока некритично, но лето и 2 месяца осени был в зоне осторожного оптимизма
zРадіо, як могли зростати перевезення у першій половині року, коли у 2020 було зменшення врожаю на 10 млн. т.???? Так само на початку 2022 року буде двозначне хх% зростання залізничних перевезень до 2021. Внутрішні залізничні перевезення - то і є найточніший PMI, бо залізницею возять сировну для промисловості.
Denik написав:zРадіо, як могли зростати перевезення у першій половині року, коли у 2020 було зменшення врожаю на 10 млн. т.????
На прошлой неделе я дал динамику с 2018-го. 2021-й растет только к 2020-му, а падает - к 2019-му и 2018-му, что говорит о том, что дело далеко не только в урожаях/неурожаях
Denik написав:Так само на початку 2022 року буде двозначне хх% зростання залізничних перевезень до 2021
Отлично. Я только рад. Насчет двузначного позволю себе сомнения, но какой-то положительный прирост будет иметь место
Denik написав:Внутрішні залізничні перевезення - то і є найточніший PMI, бо залізницею возять сировну для промисловості.
И они говорят нам, что от коронакризисного падения экономика восстановилась не полностью, а впереди маячит замедление мировой экономики в связи с энергетическим кризисом и сворачиванием экстренного денежного стимулирования
zРадио написав:На прошлой неделе я дал динамику с 2018-го. 2021-й растет только к 2020-му, а падает - к 2019-му и 2018-му, что говорит о том, что дело далеко не только в урожаях/неурожаях