1.А в чём по-вашему ВИП-обслуживание?
2. А почему кассир получал деньги не от клиента и отдал квитанции не клиенту?
|
|
Додано: Сер 11 лип, 2007 16:38
1.А в чём по-вашему ВИП-обслуживание?
2. А почему кассир получал деньги не от клиента и отдал квитанции не клиенту?
Додано: Сер 11 лип, 2007 17:00
1.VIP-это хорошо, но деньги здавать в касу должны вы, или (как вариант) доверять человеку, которому их отдаеш
2.Касир человек маленький, его дело маленькое- чтобы цифры прихода-ухода совпадали. К тому же зам. нач. для него начальник и он исполняет его приказы. P.S. При приходе-выходе денег на депозит может не проверятся клиент в касе, ему важна квитанция с подписью бухгалтера и контролера. Проверку делает сотрудник депозитного отдела.
Додано: Сер 11 лип, 2007 17:09
Платіжні інструменти мають бути оформлені належним чином і містити інформацію про їх емітента, платіжну систему, в якій вони використовуються, правові підстави здійснення розрахункової операції і, як правило, держателя платіжного інструмента та отримувача коштів, дату валютування, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення банком розрахункової операції, що цілком відповідають інструкціям власника рахунку або іншого передбаченого законодавством ініціатора розрахункової операції. При виконанні розрахункової операції банк зобов'язаний перевірити достовірність та формальну відповідність документа.
Тобто, при складанні касових документів банк в особі касира, порушив вимоги «Інструкції про касові операції в банках України», «Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку комерційних банків України», Закону України «Про банки і банківську діяльність». Крім того, згідно п.22.6 ст.22 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» N2346-III від 05.04.01р. «обслуговуючий платника банк перевіряє повноту, цілісність та достовірність розрахункового документа в порядку, встановленому Національним банком України. У разі недотримання зазначених вимог відповідальність за шкоду, заподіяну платнику, покладається на банк, що обслуговує платника». До того ж при видачі готівки з картрахунку за сліпами банк в особі касира порушив вимоги п.2.11 «Положення про порядок емісії платіжних карток і здійснення операцій з їх застосуванням», затвердженого Постановою Правління НБУ N367 від 27.08.01р., щодо ідентифікації держателів платіжних карток, які здійснюють операції з їх використанням за картковими та іншими рахунками. Внаслідок цього порушення кошти з картрахунку вкладника через касу банку за підробленими документами – сліпами було надано неналежному отримувачу.) Необхідно зазначити, що згідно Листа НБУ «Про залучення коштів фізичних осіб» N25-112/250-1047 від 08.02.02р., усі приходні та видаткові операції з переказу фізичними особами грошей у готівковій чи безготівковій формах у сумі, що перевищує еквівалент 10000 євро за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, підлягають персональному контролю керівником та головним бухгалтером установи банку. Такий контроль з боку керівництва та бухгалтерії банку здійснено не було.
Додано: Сер 11 лип, 2007 17:36
Якщо ви так добре розбираєтесь в банк. справ (чи життя заставило )і, як їм вдалося вас розвести?
І ще Необхідно зазначити, що згідно Листа НБУ «Про залучення коштів фізичних осіб» N25-112/250-1047 від 08.02.02р., усі приходні та видаткові операції з переказу фізичними особами грошей у готівковій чи безготівковій формах у сумі, що перевищує еквівалент 10000 євро 10000у.о., але це вже не принципово. А взагалі я вам щиро співчуваю, через таких "співробітників" і втрачається довіра людей до банків.
Додано: Сер 11 лип, 2007 21:13
Отвечают раз, карточка заблокирована, к информации по ней нет доступа
Додано: Чет 12 лип, 2007 13:54
напишите заказное письмо.о требовании предоставить вам подтверждающие документы о совершении транзакции так как вы ее не подтверждаете.С операционистами говорить безполезно они свою задницу не захотят поднять не говоря о том чтобы разбираться с вашей картой.напишите на председателя правления e-mail:
a.dubilet@pbank.com.ua может поможет.
Додано: Чет 12 лип, 2007 13:55
Re: Приват24
У меня в начале апреля украли деньги через приват24 (я уже описывал здесь ситуацию). Вчера (прошло 3 с лишним месяца) мне позвонили из службы безопасности Приватбанка и сказали что служебное расследование закончено, они нашли мошенников, открыто уголовное дело и материалы расследования передаются в СБУ. Попросили подъехать и письменно дать кое-какие пояснения. На вопрос когда мне вернут МОИ деньги - неизвестно...
Додано: Чет 02 сер, 2007 15:19
Время-деньги??Если у Вас есть время пооформлять ненужные Вам карты которые банк в обязательном порядке навязывает своим клиентам (вплоть до отказа предоставления услуги для которой, собственно, Вы пришли)...
Если у Вас есть время попосылать СМС-ки любимому банку только ради того чтоб получить заявленные проценты по депозитным вкладам... Если у Вас есть время побегать в поисках банкомата в котором есть деньги для снятия (филиалы отказываются выдавать деньги по картам!)... Если у Вас есть время каждый раз как Вам нужна сумма более 10 тыс. гривен ездить в региональное отделение по причине того что "надо предупреждать когда готите снять крупную сумму денег". .. Вобщем, если у Вас есть много ненужного времени то Вам просто необходимо стать клиентом Приватбанка. Уменьшение свободного времени за счёт более тесного общения с сотрудниками банка ГАРАНТИРУЮСЯ!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|