Нынешнее налогообложение неправильно.
Открываю эту ветку по просьбе своих собеседником.
Начало дискуссии здесь:
Квартира в Киеве в перспективе за 1500 гривен в месяц.
|
|
Додано: Вів 02 кві, 2013 13:21
Как захватить власть и сделать налогообложение правильным?Нынешнее налогообложение неправильно.
Открываю эту ветку по просьбе своих собеседником. Начало дискуссии здесь: Квартира в Киеве в перспективе за 1500 гривен в месяц.
Додано: Вів 02 кві, 2013 13:23
1) Податки.
- залишити систему Єдиного податку як є - спростити процедури закриття підприємств. без перевірок, якщо період роботи був не менше року - ЕСВ спрачується тільки за діяльності підприємства - нема доходів - нема й ЕСВ - для платників ПДВ - виключити з доданої вартості фонд оплати праці таким чином: він ніби нараховується, але має бути включений в фонд оплати праці - тобто як пільга по ПДВ щоб вона повністю йшла на ЗП працівників - виплату ЕСВ по працівниках повністю перенести на самих працівників - прибрати нарахування на фонд оплати праці, натомість все перенести як вирахівання з ЗП - щоб працівники чітко бачили, що саме і скільки з них насправді списується. Умова - аналогічна як з ПДВ - фонд оплати праці має бути збільшений на суму цього ЕСВ - всі нарахування здійснюються на всю суму ЗП, як податок так і соцфонди. При цьому шкала соцфондів - пропорціональна (стала ставка), шкала ПДФО - прогресивна, починаючи з мінімальної ЗП, з 4-5 градаціями (до 1 мінімальної ЗП, 1-5 мінімальних, 5 - 10 мінімальних, 10-20 мінімальних і більше 20) - заборонити стягнення податків авансом - ввести "бонус" тим, хто вчасно і правильно сплачує податки певний період - наприклад, 5% від суми податків на наступний період + відсутність додаткових перевірок. Бонус втрачається після виявлення порушень чи невчасної сплати - декриміналізувати відповідальність по господарським порушенням і по сплаті податків. Натомість закатити дуже хороші штрафи. - у разі доведення в суді неправомірних вимог податкової, податкова має повернути п"ятикратну суму незаконно стягнених податків чи штрафів, податковий інспектор штрафується, особисто, теж "смачно" 2) Держвидатки - внести зміни в Конституцію для можливості позбавлення громадянина пільг, що були надані - всі пільги - монетизувати в адресну допомогу. - знищити всіляки статусні пільги - залишити тільки ті, що направлені незахищеним верствам - пільги, як допомога незахищеним верствам, не можуть надаватися людям з доходом більше Х (розрахувати виходячи з статистики, в мін ЗП) - у разі неправомірного отримання пільг - повернення в бюджет подвійної вартості використаних послуг + штраф - припинити всіляку роздачу халяви держслужбовцям і бюджетникам - квартир, лікування, санаторіїв. Ніяких відомчих баз відпочинку і санаторіїв - всі мають бути загальодоступними державними чи приватизовані. Ніяких спецлікарень - хай лікуються за свої в приватних чи як всі в державних - ніяких службових персональних авто - взагалі нікому з держслужбовців, окрім, хіба перших осіб держави. Тільки автопарк службових авто, спільних - ніякої матеріальної допомоги держслужбовцям - хіба що на конкретні випадки, що підстверджені документально ПФ - розробити програму переходу на наступну систему пенсійного забезпечення: - державна пенсія (солідарна система) = прожитковому мінімуму (таким чином бюджет державного ПФ на цей рік був би десь 168 млрд) - державна пенсія фактично є допомогою, і людям з доходом більше Х (розрахувати виходячи з статистики, в мін ЗП) не виплачується в принципі - у разі неправомірного отримання - повернення в бюджет подвійної суми отриманих виплат + штраф - сума соцвнесків щорічно коригується для підтримання бездефіцитного ПФ. ЕСВ таким чином поділяється на дві частини: - внесок в державні соцфонди, і мінімальний внесок в окремий державний чи недержавний ПФ накопичувального типу. Або, за окремою заявою працівника (з розпискою що він усвідомлює що це платежі направлені на забезпечення його старості), виплачується додатково до ЗП. Таким чином, люди самі несуть відповідальність за свою майбутню пенсію, хоча залишається рекомендований платіж до накопичувального ПФ. Про захоплення влади - якось пізніше
Додано: Вів 02 кві, 2013 14:36
Re: Как захватить власть и сделать налогообложение правильныДумаю, достатньо скасувати поняття "податковий агент", щоб або цю владу за два роки на вилах винесли, або податкова система таки прийняли людське обличчя )
Додано: Вів 02 кві, 2013 14:51
Как захватить власть и сделать налогообложение правильным?Изя Гуд
Самое главное - это захватить власть, без этого вторая часть вопроса нереализуема. Самое главное в захвате власти - это правильно выбранный момент. Тут есть чему поучиться и у Гитлера и у Ленина. Ухудшение состояния людей, рост социальной напряженности, кризис - вот предпосылки для выбора момента. Далее конечно, нужна харизматическая личность, которая поведет за собой людей. Вот с этим проблемы.
Додано: Вів 02 кві, 2013 17:55
Faceless
Ризикну продовжити Як компенсатор втрати ПДВ з зарплати - ввести ПДВ на доходи з депозитів, платником доходу є банк ( щоб не адміністувати мільони рахунків - легше проадмініструвати сотні банків - аргументація проста 1 Дохід від депозиту - це додана вартість 2 Під оподаткування потрапляє тільки та частка відсотків яка вища від а - або інфляції б - або облікової ставки НБУ Таким чином Депо під 20% при обліковій в 8% = 2% , тобто при діючій ставці в 20% , реально людина отримає 20-2=18%
Додано: Вів 02 кві, 2013 18:13
Смотрите не вспугните депозитчиков. Если они перестанут держать деньги в банках - наступит армагеддон. А ведь сегодняшняя денежная масса в депозите - завлекалась туда годами, по крупицам и под "золотые горы". Даже сейчас депозит продолжает быть самым выгодным направлением. (Что и вы сами многократно подтверждали, приводя различные свои расчёты). Благо есть "дятел", который потом влетает в это "дупло", широкомассовый потребительский алень. На ветке подкастов Охрименко вовсю крутит тему потребкредитования и там дикий рост его размера в последнее время...
Додано: Вів 02 кві, 2013 19:10
Re: Как захватить власть и сделать налогообложение правильны
По-перше, тільки за умови - сума платежів за кредитами (як юридичних, так і фізичних осіб) має зменшувати базу оподаткування. Інакше вийде подвійне оподаткування: - той, хто взяв кредит, сплатив податок з суми %% по ньому. - сума %%, вже оподаткована, надходить до банку, де ділиться на доходи банку та %% на депозити - банк платить податки зі своїх доходів (вдруге оподатковується сума відсотків) - і частину, що пішла на %% ви пропонуєте оподатковувати теж. Зменшення бази оподаткування на суми платежів за кредитами, до речі, світова практика. Далі, я власне не розумію, чого саме ПДВ. Відсотки за депозитами це дохід, а не додана вартість. Ви ж не називаєте доданою вартістю дивіденди? А це те саме по суті. Тому оподатковуватись мають відсотки не ПДВ, а взагалі окремим спеціальним податком. По-третє, не бачу сенсу вводити межу - рівень інфляції чи облікової ставки. І, звичайно, щоб платником податку виступав банк. Щоправда, неприємність - оподаткування відсотків за депозитами відкриє податковій суми депозитів, рахунки, банки, де кожен вкладник тримає гроші, без усяких запитів та судових рішень. А це трохи не в"яжеться з принципами банківської таємниці. Виходить загалом досить складно ї неприємно, з проблемами податкової компенсації (наприклад фізособа, всі доходи оподатковані, сплатила кредит, подала в податкову суми сплачених %% за кредитом, їй мають перерахувати податкові нарахування і компенсувати переплату або зарахувати в майбутні періоди), з проблемами щодо банківської таємниці та ін. До того ж, це фактично здорожчить ресурси для банків - адже тепер для виплати реальних, наприклад, 10% після оподаткування, потрібно буде закласти більшу ставку, бо з %% ще буде вирахувано податок. Проблема з банківською таємницею вирішується таким чином: - банк заводить окремий спеціальний рахунок, з якого раз на рік/квартал/місяць (то дрібниці) весь залишок перераховується на рахунок податкової "скопом". - нарахування %% йде за звичайною схемою, а от виплата %% - двома проводками - одна, у розмірі податку на нараховані %% на спецрахунок, друга вже на рахунок для зарахування %%. Так ніби і депозитчик в курсі, куди і що, і все сплачено і банківську таємницю дотримано. Питання ставки податку - окрема річ. Ставка ПДВ, як я казав, недоцільна. Ставка ПДФО - теж, адже це ставка не на загальний дохід, а на окрему частку. До того ж, висока ставка сильно здорожчить ресурси, і відповідно - кредити. Мабуть, воно має оподатковуватися за ставкою. як для дивідендів - десь 5%.
Додано: Вів 02 кві, 2013 20:30
Re: Как захватить власть и сделать налогообложение правильныТьху... Неинтересно с вами.
Прочитал название "Как захватить власть...", залез, думаю - всё, мечты сбылись, мож пошаговое пособие (мне как раз позарез трэба немного власти) ... А вы... ...пошёл дальше Охрыменко изучать)))
Додано: Сер 03 кві, 2013 10:37
Практично з усіма поправками згоден , за виключенням цієї:
Суть в тому , що не всі кладуть гроші на депо для заробітку - дуже багато кладе гроші на депо для збереження. А розмір інфляції практично повинен дорівнювати обліковій ставці НБУ , таким чином дохід по відсоткам які менше або дорівнюють обліковій ставці - це просто компенсатор втрат від інфляції.
|
|