Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
Багато казали про об’ємність угоди про асоціацію. Складається враження, що за 6 років її підготовки мало хто з громадськості читав цю угоду. Знайшов такий текст. Пропоную ознайомитись.
Стаття 17 Поводження з працівниками 1. Відповідно до законів, умов та процедур, що застосовуються у кожній державі- члені та в ЄС, ставлення до працівників, які є громадянами України та які законно працевлаштовані на території держави-члена має бути вільним від будь-якої дискримінації на підставі громадянства, стосовно умов праці, винагороди або звільнення, порівняно з громадянами цієї держави-члена. 2. Україна відповідно до законів, умов та процедур, що застосовуються на її території, повинна забезпечити ставлення, згадане у пункті 1 цієї статті, до працівників, які є громадянами держави-члена та на законних підставах працевлаштовані на її території. Стаття 18 Мобільність працівників 1. Беручи до уваги ситуацію на ринку праці держав-членів згідно із їх законодавством та відповідно до норм, чинних у державах-членах та в ЄС, у сфері мобільності працівників: a) існуючі можливості доступу до зайнятості для українських працівників, надані державами-членами згідно із двосторонніми договорами, мають бути збережені та, у разі можливості, покращені; b) інші держави-члени повинні вивчити можливість укладання подібних договорів. 2. Рада Асоціації зобов’язується розглянути можливість надання інших більш сприятливих положень у додаткових сферах, зокрема можливості доступу до професійного навчання, згідно із законами, умовами та процедурами, чинними у державах-членах та в ЄС, при цьому беручи до уваги ситуацію на ринку праці у державах-членах та в ЄС.
Стаття 19 Рух осіб 1. Сторони забезпечуватимуть повне виконання: 20a) Угоди між Україною та Європейським Співтовариством про реадмісію осіб від 18 червня 2007 року (через Спільний комітет з питань реадмісії, створений згідно з її статтею 15); b) Угоди між Україною та Європейським Співтовариством про спрощення оформлення віз від 18 червня 2007 року (через Спільний комітет для реалізації цієї Угоди, створений згідно з її статтею 12). 2. Сторони також прагнуть досягти посилення мобільності громадян і подальшого прогресу у візовому діалозі. 3. Сторони зобов’язуються вжити послідовних кроків до встановлення безвізового режиму у відповідний час після створення умов для добре керованого і безпечного пересування людей, визначених у 2-фазовому Плані дій щодо лібералізації візового режиму, представленого на Саміті Україна-ЄС 22 листопада 2010 року.
Стаття 39 Угоди з іншими країнами 1. Ця Угода не перешкоджає збереженню або встановленню митних союзів, зон вільної торгівлі або домовленостям про прикордонну торгівлю за тим винятком, коли вони вступають у конфлікт з торговельними домовленостями, передбаченими цією Угодою. 2. Консультації між Сторонами відбуваються в рамках Комітету з питань торгівлі стосовно угод, що встановлюють митні союзи, зони вільної торгівлі або домовленості про прикордонну торгівлю та, у разі необхідності, інших основних питань, що стосуються їх відповідної торговельної політики з третіми країнами. Зокрема, у разі третьої країни, що приєднується до Європейського Союзу, такі консультації відбуваються з метою забезпечення прийняття до уваги взаємних інтересів України та Сторони ЄС, як викладено в цій Угоді.
МІФ ЧЕТВЕРТИЙ: Угода про асоціацію і передбачена нею поглиблена та всеохоплююча зона вільної торгівлі зруйнують цілі сектори української економіки.
Незважаючи на кризу, Європейський Союз продовжує залишатися одним з найуспішніших економічних та політичних проектів. Йдеться про умови ведення бізнесу, значний інвестиційний потенціал, високі технології та конкурентоздатність продукції європейських виробників. Європа йшла до цього моменту не одне десятиріччя.
Через ЗВТ з ЄС український виробник отримає можливість завоювати своє місце на "заможному" європейському ринку, знайти свою нішу та просувати якісний український продукт за достойною ціною на ринки європейських країн. Вітчизняні споживачі, у свою чергу, отримають доступ до високоякісних європейських товарів в Україні за нижчими цінами.
Так, це буде боротьба за економічне виживання, можливо навіть природний відбір для окремих сегментів галузей економіки, але боротьба, від якої виграє громадянин України, її економіка та зрештою держава. Для найбільш чутливих сегментів економіки країни будуть передбачені певні перехідні періоди та сприятливі адаптаційні умови, які дозволять запобігти шоковим явищам.
Звичайно, перші роки адаптації до умов поглибленої та всеохоплюючої ЗВТ будуть непростими. У цьому немає нічого дивного, адже системні перетворення завжди призводять до короткострокових втрат. Водночас, сам факт підписання Угоди про асоціацію з Україною значно підвищить інвестиційну привабливість та приток прямих іноземних інвестицій, що дозволить урівноважити від’ємний торговельний баланс з ЄС.
МІФ П’ЯТИЙ: укладення Угоди про асоціацію з ЄС зашкодить відносинам України з Росією.
Реформування України відповідно до положень Угоди про асоціацію з ЄС відповідає інтересам усіх сторін, у тому числі Росії: йдеться про зростання довіри до України як міжнародного партнера та зміцнення верховенства права і передбачуваності як основи для впевненості всіх, у тому числі російських, інвесторів (а російського капіталу в Україні, як відомо, чимало).
Більше того, в умовах функціонуючої поглибленої ЗВТ з ЄС Україна може стати життєво важливим з’єднуючим торговельноекономічним мостом між Брюсселем та Москвою, а згодом й унікальною площадкою для розбудови взаємовигідних зв’язків між ЄС та членами нових інтеграційних проектів на пострадянському просторі.
Підсумовуючи, хочу послатися на спільне дослідження Німецької дорадчої групи і українського Інституту економічних досліджень та політичних консультацій, за даними якого приєднання до Митного союзу знизить добробут України на 0,5 % у середньостроковій перспективі та на 3,7% у довгостроковій, тоді як поглиблена і всеохоплююча ЗВТ з ЄС підвищить цей показник на 4,3% у середньостроковій перспективі та на 11,8% у довгостроковій.
"На терезах сьогодні з одного боку вимогу негайної ратифікації, а з іншого півмільярда гривень, які ми втрачаємо, якщо угода буде негайно ратифіковано. Цих півмільярда гривень може піти на армію, яка зараз дуже потрібні", - сказав Чалий.
Він зазначив, що в АП консультувалися з бізнесменами та прийняли рішення, що не варто негайно ратифікувати угоду.
"Ризику втрати угоди, якщо ми не ратифікуємо негайно я не бачу, а ризик втрати пів мільярда гривень бачу", - підкреслив Чалий.
Парадоксально, но Украина упорно не хочет окончательно утверждать соглашение с ЕС. Преследуя только ему известные цели, президент Петр Порошенко не подает соответствующее прошение в парламент.
Без одобрения Верховной Рады, судьбоносное для Украины соглашение не может вступить в силу. В этом смысле, кровь наших солдат в Донбассе сегодня проливается напрасно. Ведь любое промедление в сближении с ЕС означает лишь одно: это увеличивает шансы сближения с Россией.
Разом із підписанням Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом для українських підприємців відкриваються нові можливості і водночас постають нові виклики. Скористатися перевагами і здолати перепони зможуть лише ті, хто матиме чітке бачення розвитку свого бізнесу в нових умовах. Однак, враховуючи кількість інформації, а подекуди і її сумнівну якість, зробити це самотужки буває вкрай важко. Ця веб-платформа створена спеціально для Вас за ініціативи Представництва ЄС в Україні та за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
1 ноября частично вступило в силу соглашение об ассоциации между Украиной и Европейским союзом. Положения, касающиеся создания зоны свободной торговли, не будут действовать как минимум до конца 2015 года. Как напоминает "Русская служба ВВС", Киев отложил реализацию этих положений под давлением Москвы, заявлявшей, что российский рынок может быть наводнен дешевыми европейскими товарами, которые будут поставляться через Украину Читать полностью: http://news.tut.by/world/422061.html
[url="http://news.tut.by/world/422061.html"]http://news.tut.by/world/422061.html[/url] невже Яценюк піддався на тиск Москви? Чому не створена зона вільної торгівлі?
1 ноября частично вступило в силу соглашение об ассоциации между Украиной и Европейским союзом. Положения, касающиеся создания зоны свободной торговли, не будут действовать как минимум до конца 2015 года. Как напоминает "Русская служба ВВС", Киев отложил реализацию этих положений под давлением Москвы, заявлявшей, что российский рынок может быть наводнен дешевыми европейскими товарами, которые будут поставляться через Украину Читать полностью: http://news.tut.by/world/422061.html
[url="http://news.tut.by/world/422061.html"]http://news.tut.by/world/422061.html[/url] невже Яценюк піддався на тиск Москви? Чому не створена зона вільної торгівлі?
А потому что Украина не переживет закрытие рынка России, в Европа банально не купит продукцию Украины. Что случится в этом случае?)
likymen написав:А потому что Украина не переживет закрытие рынка России, в Европа банально не купит продукцию Украины. Что случится в этом случае?)
Росія - 2% світового ринку Крім ЄС, який вже купує товари з України є Африка, Азія, Південна та Північна Америка Нічого не станеться, втрати російського ринку не критична для світового...
likymen написав:А потому что Украина не переживет закрытие рынка России, в Европа банально не купит продукцию Украины. Что случится в этом случае?)
Росія - 2% світового ринку Крім ЄС, який вже купує товари з України є Африка, Азія, Південна та Північна Америка Нічого не станеться, втрати російського ринку не критична для світового...
Для мирового рынка может проблем и не будет, но речь, то идет про Украину.