Таврика 2008-2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Повідомлення Додано: Чет 05 гру, 2013 16:08

Фонд создает видимость работы:

Уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію Публічного Акціонерного Товариства «БАНК «ТАВРИКА» оголошує аукціон з продажу на Українській універсальній товарній біржі (УУТБ) активів, що обліковуються на балансі банку # лота Найменування активу Початкова ціна продажу лота, грн.* Гарантій-ний внесок, грн.(без ПДВ)
1 5 кімнатна квартира заг.пл. 140,9 кв.м., за адресою: м.Буча Київської обл., вул.Садова,7-Б. 639 700,00 63 970,00
2 Житловий будинок заг.пл. 313,7 кв.м (вартістю1 359 000,00 грн.), за адресою: м. Київ Дарницький район, провулок 2-й Тупіковий, 1-А, з земельною ділянкою площею 0,0721 га, кадастровий № 8000000000:90:021:0046 (вартістю 288600,00 грн.), за адресою: м.Київ Дарницький район, провулок 2-й Тупіковий, 1. 1 647 600,00 164 760,00
3 Земельна ділянка площею 0,0605 га, кадастровий № 8000000000:90:021:0047, за адресою: м.Київ Дарницький район, провулок 2-й Тупіковий, 1а 232 800,00 23 280,00
4 Нежитлові приміщення заг.пл. 1438,1 кв.м, за адресою: м.Чернігів, просп.Миру,19 7 929 600,00 792 960,00



* Лоти №1-3 виставляються для продажу на аукціоні за початковою ціною без ПДВ. Лот № 4 виставляється для продажу на аукціоні за початковою ціною з врахуванням ПДВ.

Реєстраційний внесок за подання заяви про участь в аукціоні – 609,00 грн. (шістсот дев'ять гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ.

Умови продажу:

1. Кожний учасник аукціону укладає договір з Українською універсальною товарною біржею про умови участі в аукціоні та зобов’язання сплатити біржі винагороду за проведення аукціону (шляхом вирахування суми із гарантійного внеску переможця аукціону).

2. Реєстраційні та гарантійні внески учасників аукціону вносяться по кожному лоту окремо на поточний рахунок Української універсальної товарної біржі № 2600230134460 у ПАТ «КБ «Актив-Банк», МФО: 300852, код ЄДРПОУ: 16470831. Отримувач – Українська універсальна товарна біржа

3. Засоби платежу – грошові кошти в національній валюті України.

4. Усі витрати, пов’язані з реєстрацією договору купівлі-продажу, покладаються на покупця – переможця аукціону.

Аукціон відбудеться не раніше ніж через 10 робочих днів з дати публікації оголошення об 11-00 год. на Українській універсальній товарній біржі (УУТБ) за адресою: м. Київ, пр-т Академіка Глушкова, 1, НК «Експоцентр України», пав.№6. Заяви на участь приймаються на УУТБ в робочі дні з 10-00 до 14-00 год. Тел. (044) 596-96-24, факс (044) 596-95-40. Кінцевий термін прийняття заяв для участі – за 3 (три) дні до дати проведення аукціону.

За більш детальною інформацією та з приводу огляду майна звертатись за тел. (044) 596-96-24.
BvB
 
Повідомлень: 144
З нами з: 18.04.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 01:41

Верховная Рада,Кабинет Министров, Нацбанк,Суды, Милиция и др.гос.органы - ЭТО НЕ ВОРОВСКАЯ "МАЛИНА". ВЫХОДИТЕ ЛЮДИ.ПОРА ОТСТОЯТЬ ПРОСТЫЕ ЧЕЛОВЕЧЕСКИЕ ЦЕННОСТИ. " Украинцев призывают в воскресенье выйти на Народное вече на Майдане Независимости

Политика

| Чт, 2013-12-05 23:38
Версия для печатиВерсия для печати

В воскресенье 8 декабря в 12:00 оппозиционные силы и общественные активисты соберут на Майдане Независимости Народное вече.

"Наши требования: наказание виновных в избиении мирных граждан 30 ноября и 1 декабря, уголовное дело против министра внутренних дел Захарченка, отставка правительства Азарова, досрочные парламентские и президентские выборы, освобождение всех политзаключенных", - говорится в сообщении.

Как сообщалось, оппозиционные парламентские политические силы призывают всех граждан Украины из разных регионов приехать в Киев для участия в акции протеста."

«Аргумент» БАНДУ ГЕТЬ :!: :!: :!:
Сибирь
 
Повідомлень: 998
З нами з: 18.01.13
Подякував: 5 раз.
Подякували: 137 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 02:56

УЗУРПАЦИЯ!!!Оказывается, что никаких своих полномочий руководить страной народ Украины народным депутатам и Президенту не передавал и принимать Конституцию Украины, в которой такие полномочия определяются, от своего имени их не уполномочивал!!!

Было бы правильно, а главное законно, если бы Конституция Украины была ПРИНЯТА НАРОДОМ УКРАИНЫ путем ВСЕНАРОДНОГО ГОЛОСОВАНИЯ. А так выходит, что 450 депутатов – нанятых народом работников, собрались в ночь с 27 на 28 июня 1996 года в г. Киеве в доме по улице Грушевского № 5, ближе к утру пригласили Президента Украины и приняли СВОЮ СОБСТВЕННУЮ!!! КОНСТИТУЦИЮ, в которой сами себе определили права, обязанности, время своего пребывания при власти, вознаграждение за свою деятельность, рабочее время, время отдыха и т.п.. А самое главное, закрепили в Основном Законе Украины свою полную бесконтрольность со стороны своего хозяина – народа страны и свою полную безответственность перед ним по результатам своей деятельности (ст.80), а также невозможность досрочного прекращения своего пребывания во власти. Президент Украины такую конституцию своей подписью утвердил. Этими своими действиями депутаты Верховной Рады и Президент Украины, как должностные лица органов государственного управления, в ночь на 28.06.1996 года УЗУРПИРОВАЛИ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ВЛАСТЬ.

УЗУРПАЦИЯ – это насильственный захват власти, или присвоение себе чужих прав на что – либо, чужих полномочий.[url]seredniy-klas.org/load/sljusarev_oleksandrju_pro_uzurpaciju_vladi_v_ukrajini/1-1-0-626[/url]
Сибирь
 
Повідомлень: 998
З нами з: 18.01.13
Подякував: 5 раз.
Подякували: 137 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 03:03

НАПЕРСТОЧНИК ВОР СОРКИН пожинает Плоды " Подии Видбываються http://www.epravda.com.ua/publications/ ... /2/406419/
AndriyA
 
Повідомлень: 322
З нами з: 15.02.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 19 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 08:39

Re: Таврика

  Сибирь написав:Президент Украины, как должностные лица органов государственного управления, в ночь на 28.06.1996 года УЗУРПИРОВАЛИ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ВЛАСТЬ.

По Вашему до 28.06.1996 было иначе? :)
Merzkaya Gnida
 
Повідомлень: 1865
З нами з: 13.12.12
Подякував: 115 раз.
Подякували: 159 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 10:25

Re: Таврика

Даже 1 минуту 35 сек Соркин не мог СВОИМИ словами донести свою позицию, все подсматривал ежесекундно на текст-подсказку.

А его бывший начальник Арбузов ДОРОЖНУЮ КАРТУ не смог вовремя подготовить для Вильнюса за такой срок (почти 2 года ), не смог даже своевременно «зафиксировать на бумаге» текст предварительных соглашений с ЕС. Это при таких-то «ПРОФФЕСИОНАЛАХ ». И то не знали, и то не сделали…
Они наверное занимались все это время ТАВРИКОЙ, как денег у народа побольше отобрать,да еще и в законный способ. Мозги были устремлены только в этом направлении.

Теперь Арбузов говорит , будем ошибки свои исправлять. Это же менеджеры высшего звена !!!
И ошибки все-же исправляют : он лично и министры провели встречи с представителями студенческих организаций, обсудив все проблемные вопросы в нормальной и спокойной обстановке.
А с вкладчиками не хотят целый год никакие встречи проводить. Массовость не та .

Они только вкладчиков обвиняют в финансовой безграмотности, а сами из-за своих ПРОКОЛОВ , всю страну подняли на протесты. Главное СВОИ глобальные ошибки - будем исправлять , а на НАШИ - сами виноваты.
bdr667
 
Повідомлень: 218
З нами з: 17.01.13
Подякував: 91 раз.
Подякували: 37 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 10:38

Re: Таврика

Шановні учасники гілки,свої позиції і коментарі щодо політики прошу залишати тут Обговорення статей
Будь ласка ,повертаємося до теми банку.



З повагою,Ірина
Ірина_
Аватар користувача
Модератор Форуму
 
Повідомлень: 4095
З нами з: 14.09.13
Подякував: 986 раз.
Подякували: 1957 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 11:48

stem

На ЭТОЙ ветке находятся ПОСТАДАВШИЕ от ПРЯНЫКО-АРБУЗОВО-АЗИРОВСКОЙ семейной бандитской группировки - "семейный подряд". Так что происходящее имеет отношение к каждому таврийцу, потому как именно эта "народная" власть НАС ограбила !!! и не задавай троль глупых вопросов
alkron
 
Повідомлень: 292
З нами з: 24.12.12
Подякував: 1 раз.
Подякували: 49 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 17:09

  Merzkaya Gnida написав:
  Сибирь написав:Президент Украины, как должностные лица органов государственного управления, в ночь на 28.06.1996 года УЗУРПИРОВАЛИ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ВЛАСТЬ.

По Вашему до 28.06.1996 было иначе? :)

Нужен любой, приблизительно- законный способ отстранения клана от власти.Европе проще понять норму закона,чем просто, что люди устали от беспредела и больше не хотят так жить.
Сибирь
 
Повідомлень: 998
З нами з: 18.01.13
Подякував: 5 раз.
Подякували: 137 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 06 гру, 2013 17:33

Созвучно...

Обращение к судьям ВСУ о равенстве прав (репост приветствуется и соответственно собственное письменное обращение также):

До: Адмiнiстрацiї Президента України
01220, м. Київ, вул. Банкова, 11

Верховної Ради України
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5

Верховного суду України
01043, Україна, м. Київ, вул. П. Орлика, 4

Від: Кравця Ростислава Юрійовича
04053, м. Київ, пров. Бехтерівський 4-Б

ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ

Частина 1 Стаття 359 Митного кодексу України встановлює, що митному огляду не підлягає ручна поклажа та супроводжуваний багаж Президента України, Голови Верховної Ради України, народних депутатів України, Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, Голови та суддів Верховного Суду України, Голови та суддів Конституційного Суду України, Міністра закордонних справ України, Генерального прокурора України та членів їхніх сімей, які прямують разом з ними.

Дана норма набрала чинності з прийняттям нового Митного кодексу України від 13 березня 2012 року.

Просимо Вас, як представників народу, який згідно статті 5 Конституції України є єдиним джерелом влади в Україні, та враховуючи той факт, що органи державної влади покликані виражати виключно волю народу, з метою реалізації його волевиявлення, подати до Конституційного Суду України конституційне подання про визнання неконституційним положення частини 1 статті 359 Митного кодексу України.

Згідно статті 8 Конституції України, Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Таким чином, приймаючи новий Митний Кодекс України, Верховна Рада України, як єдиний орган законодавчої влади, повинна було керуватися нормами, які закріплені Конституцією України.

Зокрема, стаття 1 Конституції України вказує, що Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава, в якій згідно статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 24 Конституції України громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками

П. 24 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України передбачає, що митний контроль – це сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

П. 2 ч. 1 ст. Митного кодексу України встановлює, що одним із форм митного контролю є митний огляд (огляд та переогляд товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляд та переогляд ручної поклажі та багажу, особистий огляд громадян).

Стаття 339 Митного кодексу України містить норми стосовно огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, відповідно до якої, якщо є підстави вважати, що в ручній поклажі або багажі громадянина переміщуються через митний кордон України, у тому числі транзитом, товари, які підлягають обліку і відповідним видам контролю, зазначеним у частині першій статті 319 цього Кодексу, чи товари, при митному оформленні яких справляються митні платежі, а також товари, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено, орган доходів і зборів має право провести огляд, а в разі необхідності - і переогляд ручної поклажі та багажу з їх розпакуванням.

Огляд та переогляд ручної поклажі, багажу за відсутності громадянина чи уповноваженої ним особи здійснюються, зокрема, якщо є підстави вважати, що несупроводжуваний багаж містить товари, які становлять небезпеку для життя і здоров'я людей, тварин та рослин, а також довкілля.

Таким чином, наведені вище норми Митного кодексу України свідчать про те, що основним завдання митної справи є забезпечення повної безпеки як країни в цілому, так і кожного громадянина окремо, шляхом контролю переміщення будь-чого і будь-кого через митний контроль.

На жаль, сучасні реалії показують, що навіть представники органів державної влади та/або судової влади неодноразово порушували вимоги чинного законодавства України, чим призводили до порушення прав і свобод людини, тим самим негативно впливаючи на стан справ у державі. Тому ніхто не може гарантувати, що в майбутньому хтось із осіб, передбачених статтею 359 Митного кодексу України, а тим більше їх родичі, умисно або через необережність порушать вимоги митного законодавства, що може породити загрозу безпеці як для всього українського народу, так і для окремої людини чи громадянина.

Враховуючи те, що стаття 8 Конституції України закріпила, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, необхідно також відслідкувати відповідність норми частини 1 статті 359 Митного кодексу України цьому принципу.

Венеціанською Комісією на 86-му пленарному засіданні 25–26 березня 2011 р. було прийнято Звіт щодо верховенства права, яким розтлумачено, що верховенство права включає в себе такі принципи як:

- повага до прав і свобод людини: природні, невід’ємні й невідчужувані права і свободи людини набувають вирішального значення у відносинах між нею і державною владою.


Концепція верховенства права, як зазначалося, ґрунтувалася (і переважно продовжує ґрунтуватися нині) на утвердженні таких цінностей, як: функціонування держави, пов’язаної правом, повага до невідчужуваних прав і свобод людини та їх охорона тощо;

- принцип пропорційності регламентує співвідношення між поставленою метою та засобами і способами її досягнення. В основу цього принципу покладена ідея, згідно з якою «загальний інтерес, яким керується держава, не може бути таким, що придушує свободу окремої особи»;

- верховенство Конституції передбачає не тільки визнання прав і свобод людини, а й обов’язковість їх додержання і забезпечення державою. Звідси випливає, що як діяльність держави в цілому, так і її органів, включаючи законодавчий, повинна мати правовий характер. Зазначене положення в позитивній формі фактично формулює ще одну суттєву вимогу принципу верховенства права — вимогу правового закону. Адже правовий характер діяльності органу законодавчої влади означає, що зміст і спрямованість законотворчості мають визначати права і свободи людини, а не посадової особи;

- законність, основана на визнанні й беззастережному прийнятті найвищої цінності людини, її убезпеченні від свавілля владних інституцій та їх посадових осіб.


Аналізуючи норми частини 1 статті 359 Митного кодексу України, можна дійти висновку, що наведені вище складові принципу верховенства права були порушені в ч. 1 ст. 359 Митного кодексу України:

- по-перше, знівелювалася повага до прав і свобод людини, бо на перше місце були поставлені інтереси посадових осіб;

- по-друге, непропорційно співставленні інтереси, бо безпека громадян, яка гарантується ст. 3 Конституції України, є більш пріоритетним інтересом всього народу, ніж забезпечення інтересів обмеженого кола осіб, вказаних в ч. ст.. 359 Митного кодексу України;

- по-третє, недотримання принципу поваги до прав і свобод людини і принципу пропорційності мали результатом прийняття неправового закону;

- по-четверте, наявність такої норми може мати наслідком свавілля представників владних інстанцій.

Керуючись статтею 40 Конституції України, яка встановлює, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк, просимо подати до Конституційного Суду України конституційне подання про визнання неконституційним положення частини 1 статті 359 Митного кодексу України.

06 грудня 2013 року ___________/Кравець Р.Ю.
http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=6150
Kiev21
 
Повідомлень: 469
З нами з: 14.06.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 116 раз.
 
Профіль
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 4540810
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Юнекс Банк (2008 - 2021) 1 ... 310, 311, 312
Valeryi » Сер 07 тра, 2008 04:51
3118 471956
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 13:09
Vorlon
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 192887
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама