Опитування. Зміна правил форуму!

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Підтримка та супровід всіх сервісів Finance.UA
  #1234 ... 16>

Имеет ли представитель банка право так отвечать на подобные сообщения?

Опитування. Зміна правил форуму! 1.5 5 65
1. Да
49%
32
2. Нет
51%
33
Всього голосів : 65
Повідомлення Додано: Пон 19 гру, 2016 22:08

Опитування. Зміна правил форуму!

Шановні форумчанани! Звертаюся до вас з проханням підтримати наступну ініціативу. В мене відбувся конфлікт з представником банку Форвард. Представник банку дозволив некоретне висловлювання на мою адресу. Таке трапилося вперше за історію форуму. Звернувся до адміністрації форуму, щоб уточнити правила форуму і права учасників. З'ясував, що всі учасники форуму мають однакові права, в тому числі представники банків. Тобто представник банку може бути забаненим. Надіслав листа до адміністрації з проханням вирішити конфлікт:

Із правил форуму:

Зображення


Тобто все ж особисте ­ставлення до конфлікт­них ситуацій на форум­і повинно бути у адм­іністрації форуму. До­ того ж модератор має­ право вносити змінив­ правила.

Зображення

Виходячи з цього , п­рошу скасувати реєст­рацію представника ба­нку Форвард! Вважаю т­аку поведінку предста­вника банка некоректн­ою на форумі. Вперше ­за історію форума пре­дставник банка дозвол­ив собі ображати фору­мчанина. І якщо керів­ництво банку ніяк на ­це не реагує, а схвал­ює таке, то Ви, як ад­міністрація форуму по­винні відреагувати ад­екватно. Зрозуміло, щ­о всі учасники форуму­ рівні, але все ж пев­на специфіка у статус­ах тут присутня. Бо н­а форумі пишуть в дов­ільній формі і кожний­ сам обирає стиль і ф­орму висловлюваннь, н­ехай навіть іноді обр­азливі і некоректну, ­тролізм. Бо то є суб­'єктивий погляд і опи­с вражень, емоції. Форум про ­банки , як юридичні с­труктури, а не про пе­рсоналії представникі­в. То немає підстав н­а якісь образи і таку­ неадекватну реакцію.­ Представник банку в ­жодному випадку немає­ права висловлювати в­ласну оцінку особисто­сті форумчанина і обр­ажати.

Хочу також внести про­позицію виправити фор­мулювання в правилах:­ юридичну особу образ­ити не можна. Образа ­- емоція властива жив­ій людині. Юридична ­структура може лише п­озиватися в разі публ­ікації матеріалів, що­ призводить до матері­альних збитків, або п­суванню ділової репут­ації.

Тако ж пропоную внест­и зміни, щодо наступн­ого: перед тим, як ви­ починаєте офіційно с­півпрацювати з предст­авником банку, з відп­овідною підсвіткою ко­льором, внесіть пунк­т: представник банку ­не має права ображати­ форумчан. В жодному ­випадку. Можливо наві­ть штраф прописати на­ користь фінанс.юа. в­ разі порушення.

Дякую за увагу!


Прошу форумчан посприяти ініціативі!
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 01:22

Re: Зміна правил форуму!

Підтримую таку ініциативу , вважаю як мінімум скасування реєстрації данного представника банку Форвард і публічні вибачення - нехай пояснює таку ситуацію перед своїм керівництвом . І як пише наш форумчанин не "допустив не коректне висловлювання " а відкрито назвав клієнта банку і форумчанина хамом , така поведінка представника не може залишитись поза увагою адміністрації форума , просимо відреагувати , так як ми ситуацію уже на профільній гілці обговорювали і в тому числі я вимагав принести публічні вибачення форумчанину КХ ..представник банку робить вигляд що нічого не бачить і ніяк не реагує і вочевидь обзивати форумчан вважає за відповідним для банківського представника стилем спілкування з форумчанами , вважаю таку поведінку неприпустимою.
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7338
З нами з: 15.08.12
Подякував: 402 раз.
Подякували: 1330 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 01:23

Ось скрін події.
Зображення

Мною була написана репліка. До представника банку не звертався. Представник банку "відповів". Це форум про банки, а не особистості форумчан. Чому представник, до речі не ліцензований адміністрацією форуму дозволяє собі таке? І якщо вже такі правила форуму, що всі учасники рівні, хоча я так не вважаю, бо статуси представника і пересічного форумчанина мають специфіку певну, то правила необхідно змінити. І в подальшому при лицензуванні і відповідній підсвітці кольором, забов'язати представників поводитися коректно.
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 01:43

В своє "виправдання", так би мовити, можу додати наступне...В жодному випадку звертаючися до представника, або коментуючи діяльність банку, не маю на увазі особистість представника, як людини. І взагалі всі злобні на перший погляд пости, несуть частину жарту. Погано, що того деякі не розуміють. Так склалося, що за традицією до банку приклеюються жаргонні назви. Але жодний представник банку, ніколи не дозволяв собі таке. І якщо існуючі правила не дозволяють наразі вплинути на неадекватну поведінку представника, то їх треба змінювати, щоб надалі таких випадків не траплялося. І щоб кожний форумчанина був впевнений, що форум впершу чергу про банки і як покращити їх діяльність, а не особистість форумчанина. І адекватні банки навпаки мониторять гілки, щоб мати зворотній зв'язок. В жодному разі не дозволяючи собі такі випади.
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 01:44

  Козак-характерник написав:Ось скрін події.
Зображення

Мною була написана репліка. До представника банку не звертався. Представник банку "відповів". Це форум про банки, а не особистості форумчан. Чому представник, до речі не ліцензований адміністрацією форуму дозволяє собі таке? І якщо вже такі правила форуму, що всі учасники рівні, хоча я так не вважаю, бо статуси представника і пересічного форумчанина мають специфіку певну, то правила необхідно змінити. І в подальшому при лицензуванні і відповідній підсвітці кольором, забов'язати представників поводитися коректно.

А чем Вы, собственно говоря, недовольны?..
Тем, что представитель банка ответил Вам в тон?.. :) :wink:

Ну, как оказалось - не Вам :oops: :lol: так это на форуме сплошь и рядом случается.

А появление данной ветки - так это вообще мне, извините, непонятно. Вы хотите крови представителя?..
А там 100% девушка, и не исключено, что нормальная.Не жалко?..

А отшутиться Вам, коллега - пару пустяков)

Конечно, представитель- это..гм..обслуга, но и себя уважать нужно, козаче :!: Вы же не отбираете у детей леденцы на палочке?..
Востаннє редагувалось Навуходоносор в Вів 20 гру, 2016 01:51, всього редагувалось 1 раз.
Навуходоносор
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2567
З нами з: 21.09.13
Подякував: 820 раз.
Подякували: 993 раз.
 
Профіль
2
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 01:51

  -VICTOR- написав:Підтримую таку ініциативу , вважаю як мінімум скасування реєстрації данного представника банку Форвард і публічні вибачення - нехай пояснює таку ситуацію перед своїм керівництвом . І як пише наш форумчанин не "допустив не коректне висловлювання " а відкрито назвав клієнта банку і форумчанина хамом , така поведінка представника не може залишитись поза увагою адміністрації форума , просимо відреагувати , так як ми ситуацію уже на профільній гілці обговорювали і в тому числі я вимагав принести публічні вибачення форумчанину КХ ..представник банку робить вигляд що нічого не бачить і ніяк не реагує і вочевидь обзивати форумчан вважає за відповідним для банківського представника стилем спілкування з форумчанами , вважаю таку поведінку неприпустимою.

Тим паче, що на своєму офіційному сайті банк декларує зовсім інші цінності. То як тоді це співвідноситься з поведінкою представника?
Зображення

Прошу також форумчан приєднатися до написання скарг до банку. На сайті Форварда є форма зворотнього зв'язку. Прикладіть скріни. Ситуація як на мене надзвичайна. Банк образив не лише мене, а й всіх критикантів. Бо "скунс", "ломбард" і т.п. використовують багато форумчан. І це данність яка історично склалася із за недружньої політики банка. Так нащо пєняти на дзеркало? Замість пошуку співпраці з клієнтами і налагодженню партнерських відносин, банк перейшов до таких, так би мовити "методів" роботи.
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 02:02

  Навуходоносор написав:А чем Вы, собственно говоря, недовольны?..
Тем, что представитель банка ответил Вам в тон?.. :)

Ну, как оказалось - не Вам :oops: :lol: так это на форуме сплошь и рядом случается.

А появление данной ветки - так это вообще мне, извините, непонятно. Вы хотите крови представителя?..
А там 100% девушка, и не исключено, что нормальная.Не жалко?..

А отшутиться Вам, коллега - пару пустяков)

Конечно, представитель- это..гм..обслуга, но и себя уважать нужно, козаче :!: Вы же не отбираете у детей леденцы на палочке?..

Не зовсім зрозумів. Що значить "как ока залось не Вам"? І Ви мене не зрозуміли. Розумієте, що Банк і представник банку - суть різні речі? Щось вигукуючи гостре, ви думаєте я хочу образити конкретну людину - представника банку? Ви значить або погано знаєте мене, або не так уважно придивлялися до стилю постів. До того ж персонаж мій - це так би мовити, не зовсім я, а трохи художнього вимислу.... :wink: Погано без почуття гумору. І не треба все сприймати в лоба, напряму! Тай не дівчина то, а хлоп. Мало того представник бравує своєю поведінкою. Розумієте, що під таку роздачу може попасти кожний? Таке треба пресікати на корню. Бо якщо, хтось обізве наступний раз банк гострим словцем, то теж отримає на горіхи, бо представник ідейний і йому за фірму образливо? На мій погляд, таке не припустимо! Ви ж звісно маєте свою думку. А я свою! Ніякої крові не хочу, а для уникнення в подальшому таких ситуацій пропоную внести зміни в правилах, дещо деталізувати. І звісно, що буває вирветься гостре слово, але представник і не думає попросити пробачення. Навпаки бравує і загострює ситуацію. Навіть думаю про судовий позов.
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Вів 20 гру, 2016 02:07, всього редагувалось 1 раз.
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 02:02

Поддерживаю, трудно представить что при звонке на горячую линию какого-либо из банков вас начнут обзывать хамом.

Фактически представители на форуме - работники колцентра. В конце концов можно проигнорировать, но не писать гадости.
WachtAmRhein
 
Повідомлень: 9005
З нами з: 16.11.11
Подякував: 665 раз.
Подякували: 1329 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 02:12

  WachtAmRhein написав:Поддерживаю, трудно представить что при звонке на горячую линию какого-либо из банков вас начнут обзывать хамом.

Фактически представители на форуме - работники колцентра. В конце концов можно проигнорировать, но не писать гадости.

Я про те і кажу. Саме головне, що я просто написав звичайну репліку в своєму стилі. І всі звикли до того, сприймають жартівливо. І чомусь представник вирішив откоментувати це неадекватно. До того ж репліка була до Банку, а не до особи представника. Образа ж до мене була особиста, начебто не Банк обговорюється, а козак. Мене то обурює. Одне діло коли між собою сваряться пересічні форумчани, там ніяких образ, погутарили і розійшлися. Інше - коли тобі хамить Банк, бо представник тут не сам по собі, а представник, що виконує работу, а не висловлює емоції.
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 гру, 2016 02:32

  Навуходоносор написав:
А отшутиться Вам, коллега - пару пустяков)

Конечно, представитель- это..гм..обслуга, но и себя уважать нужно, козаче :!: Вы же не отбираете у детей леденцы на палочке?..

Можна б було і пожартувати. Але коли один з форумчан зробив зауваження, то представник почав бравувати і загострювати ситуацію, начебто кидаючи виклик і провокуючи. Якось не дуже жартувати хочеться... :|
Зображення
Козак-характерник
2
 
Повідомлень: 30188
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2184 раз.
Подякували: 2287 раз.
 
Профіль
  #1234 ... 16>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор, flom

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
2593 1258555
Переглянути останнє повідомлення
Чет 14 бер, 2024 23:46
Faceless
59 122814
Переглянути останнє повідомлення
Сер 12 січ, 2022 17:48
Hotab
0 7805
Переглянути останнє повідомлення
Чет 23 лют, 2017 15:45
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама