Наши субсидии тупо украли?

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Форум містить персональні теми форумчан ділової спрямованості. Теми, що користуються популярністю в цьому розділі, можуть бути перетворені на окремі підфоруми.
Повідомлення Додано: Суб 25 лис, 2017 21:20

Уряд тормозить реформи в енергетиці на користь монополістів та Росії
8 листопада 2017 року на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки було представлено щорічний Звіт про стан виконання Україною зобов’язань, взятих на себе в рамках Договору про заснування Енергетичного Співтовариства.

Уряд України мав надати відповідь на відкритий лист-повідомлення про початок процедури вирішення спорів у справі ECS-2/17 до 22 жовтня 2017 року. На календарі вже листопад. Україна повинна була обґрунтувати причини незапровадження справжнього роздрібного ринку природного газу, або створити юридичні умови для його запровадження. Під час щорічного Звіту про стан виконання Україною зобов’язань, взятих на себе в рамках Договору про заснування Енергетичного Співтовариства, віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон в якості аргументів стосовно неможливості запровадження цього ринку зазначає бідність населення України і немонетизацію субсидій (так звані клірингові розрахунки, тобто розрахунки шляхом заліку взаємних вимог, які на тлі суцільної корупції в Україні не працюють і провалені). Однак він при цьому не додає, що бідність українців зможе зникнути лише тоді, коли запрацює ринок, коли буде правова визначеність механізму розрахунку ціни на природний газ, коли обов’язки з надання послуг з постачання газу будуть чітко визначеними, прозорими, недискримінаційними, піддаватися перевірці та гарантувати рівний доступ для підприємств, які працюють у секторі природного газу Енергетичного співтовариства, до Українських споживачів. Тобто коли той постачальник газу, який продає газ дешевше, зможе зайти на український ринок. Так, зокрема, складові надбавки до регульованої ціни природного газу в розмірі 2,5% є незрозумілими і невизначеними в Пояснювальній записці Мінекономрозвитку, тому роздрібні постачальники природного газу (облгази) отримують необґрунтовані надприбутки, а українці животіють, мерзнуть, студенти позбавляються права на навчання шляхом відправлення їх на вимушені канікули до березня місяця ще й з інших незаконних причин (поза цією надбавкою).

Виникає просте питання, якщо це – бідність українців є причиною, то чому не усунити порушення (а заразом і цю бідність українців. Чи бідні, бо дурні, а дурні бо бідні? Вибачте, але не дурні, і не бідні. Обдурені, ошукані й обкрадені – так, але не бідні, і не дурні.

Хто зацікавлений в продовженні провадження проти України? Перший «підозрюваний» — Росія. Тоді чому ж Уряд України рухається в цьому напрямку, чому не усуває порушення? Нерозуміння ЄС нашого законодавства, а також суперечність йому (Кодексу газотранспортної системи) деяких їхніх пропозицій і бідність населення – це лише відмовки, які легко спростовуються непідконтрольними владі та олігархам юристами.»

Своєю постановою від 16 листопада 2016 року № 837 Уряд України постановив за результатами приватного розміщення акцій заснувати публічне акціонерне товариство “Магістральні газопроводи України”. Відповідно до цієї ж постанови Єдиним акціонером є держава в особі Міненерговугілля.

ПАТ «Магістральні газопроводи України» (МГУ), яке створено начебто з метою анбандлінгу Нафтогазу, як новий оператор ГТС, поки що виглядає як фіктивна компанія насправді. Вона не має ані належних ресурсів, ані працівників (має одного або двох працівників), тобто це не є оператор ГТС, він не є в робочому стані.

Тоді для чого ж вона була створена? В теорії вона була створена тому, що існують серйозні суперечки, хто є законним правонаступником ПАТ «Укртрансгаз», чинного оператора ГТС, через претензії Фірташа, Коломойського та інших, тому було вирішено створити абсолютно нову компанію, чисту від усього цього. Але і НАК «Нафтогаз України» не гаяв часу (хоча, насправді, добряче гаяв) і вирішив створити філію при ПАТ «Укртрансгаз», щось на зразок бізнес-підрозділу, який концентруватиме в собі функції ГТС, але оператором ГТС не стане, як це припускають деякі експерти, а може бути легко переданий до МГУ. Причина і мета створення цього філіалу (в усякому разі, хотілося, щоб так було) – це пошук золотої середини, компромісу в тривалій, руйнівній і шкідливій для Українців боротьбі між Урядом (Міненерговугілля) та Нафтогазом за надприбутки від транспортування приро ного газу територією України, бо кожен з них проголошує, що саме він створив свого нового легітимного оператора ГТС, і, відповідно, здійснив нарешті справжній анбандлінг (роз’єдання активів -прим «Хвилі») Нафтогазу, допомогти таким чином Уряду в створенні нового функціонального оператора ГТС. Дехто побоюється, що створення цієї філії може розглядатися як завершення процесу анбандлінгу, проте це лише один крок, і не більше, в напрямку анбандлінгу, в якому новий оператор ГТС має пройти сертифікацію в НКРЕКП та в Секретаріаті Енергетичного співтовариства, що для даної філії неможливо, хоча цілком ймовірно, що Нафтогаз якраз і хотів зробити хід конем і розраховував зробити з даної філії нового оператора ГТС і залишити таким чином надприбутки від транзиту природного газу за собою.

Тобто Уряд хоче провести свій анбандлінг Нафтогазу, а Нафтогаз – свій – класика пострадянського жанру. Однак жоден варіант, якщо він не пройде потрібну сертифікацію, не буде вважатися відповідним вимогам Третього Енергопакету ЄС.

На тому ж заході заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості України з питань європейської інтеграції Наталія Бойко в кращих радянських традиціях бравурно повідомила, що Міненерговугілля веде постійний діалог і постійну роботу з Секретаріатом Енергетичного співтовариства, опрацьовуючи чергову редакцію законопроекту про анбандлінг (для України це все ще стосується як НАК «Нафтогаз України», так і НЕК «Укренерго»), який має бути покликаний сприяти появі врешті-решт конкуренції на оптовому енергетичному ринку України і дати українцям нарешті можливість жити по-новому, або просто нормально жити. Ефективність цієї співпраці нульова, хоча Європейська сторона свою частину роботи повністю виконала. Питання – скільки Міненерговугілля необхідно років (місяців їм явно замало), щоб опрацювати цей законопроект при постійному діалозі та постійній роботі з ЄС і обговоренні чергової редакції тексту проекту Закону? Скільки ще редакцій має запропонувати Європейська сторона, аби Міненерговугілля кінець кінцем узгодило текст проекту Закону? Хто, крім Міненерговугілля, бере участь в обговоренні з боку України, аби допомогти пришвидшити цей процес? Чи його затягування комусь дуже вигідно?

Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон зазначив, що Уряд України вже визначився з моделлю анбандлінгу, прийнявши постанову Кабінету Міністрів України від 1 липня 2016 року № 496.

У той же час, минув уже майже рік, як згідно саме з цією постановою Уряду закінчився термін, до якого Уряду (точніше, відповідним ЦОВВ, які зобов’язані подати проект Закону на розгляд Уряду) необхідно було розробити проект Закону про концесію, аби відповідно та на підставі Закону України «Про ринок природного газу» в управлінні Української ГТС, в якості Партнера ГТС, могли взяти участь західні інвестори та запровадити там прозорість і високі європейські стандарти роботи та якості, усунути порушення, зловживання і корупцію, але цього законопроекту й досі, тобто вже півтора року (!), нема, він навіть ще не зареєстрований в парламенті. І це притому, що проходження всіх парламентських процедур до моменту прийняття Закону може тривати роками. Кому це вигідно ззовні? Росії. А Україні?

http://hvylya.net/analytics/economics/uryad-tormozit-reformi-v-energetitsi-na-korist-monopolistiv-ta-rosiyi.html
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16230
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4481 раз.
 
Профіль
3
2
3
Повідомлення Додано: Суб 25 лис, 2017 21:47

Re: Наши субсидии тупо украли?

знакомый обратился,не может понять.Зарегил ему кабину,вижу рыжий с лысым тырят субсидии под соусом "перерахунок"
Зображення
Мизантрóп
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7426
З нами з: 03.12.14
Подякував: 1559 раз.
Подякували: 1430 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Нед 26 лис, 2017 11:22

В Украине стремительно прогрессирует коммунальный маразм
Что творится с тарифами на коммунальные услуги последние несколько лет — постигнуть трудно. К ним невозможно привыкнуть: растут они столь часто и стремительно, что их повышению уже потерян счет. Периодически кто-то у власти пытается опомниться, но ситуацию в целом это не спасает.
О вопиющем бардаке в этой сфере, который создала нынешняя барыжная власть и от которого страдают украинцы, рассказывает Татьяна Крилиенко в статье, опубликованной накануне изданием «Зеркало недели».
Например, недавно Госпотребслужба провела проверку и обнаружила нарушение при начислении стоимости жилищно-коммунальных услуг в 2016–2017 гг. Проанализировав обоснованность счетов на централизованное теплоснабжение в предыдущем отопительном сезоне, ее специалисты обнаружили завышение и вернули потребителям 5,3 млн грн.
Однако переплаты составляют куда более крупные суммы. Скажем, лишь в Черновицкой области они достигли 3,7 млн грн, а в Днепропетровской в 2014–2016 гг. потребители переплатили аж 53 млн грн. Выяснилось, что в структуру цены на ЖКП включали необоснованные или завышенные затраты. В уже упомянутой Днепропетровской области в тариф безосновательно внесли инвестиционную составляющую, банковские услуги и завышенные суммы прибыли. В прокуратуре области открыли уголовное производство. Однако же виноваты не только руководители коммунальных предприятий, но и местные органы власти, которые не утвердили тарифы на уровне экономически обоснованных.
Еще большая путаница с коммунальными платежами в столице. Причем одни новости радуют потребителей, другие — настораживают. В частности, речь идет о том, что киевляне могут вернуть часть средств, заплаченных за снабжение теплом в отопительном периоде 2015/16. Причины — в правовых нюансах. В Украине с 2014-го по 2017 г. стоимость тепла для бытовых потребителей возросла почти в четыре раза — с 375,3 до 1414,45 грн за 1 ГКал. За это время Национальная комиссия, осуществляющая государственное регулирование в сфере энергетики и коммунальных услуг (НКРЭКУ), приняла пять постановлений об изменении тарифов на централизованное теплоснабжение.
Однако дело в том, что не все они легитимны. Например, постановление №613, согласно которому стоимость услуги по теплоснабжению для потребителей компании «Киевэнерго» возросла с 374,6 до 657,24 грн за 1 ГКал, действовала немногим более года (с 8.05.15 по 30.06.16 ). Но его признали недействующим, а тарифы — незаконными. Такое решение вынес Киевский апелляционный суд в своем постановлении от 06.07.2016 г., опираясь на то, что его не зарегистрировали в Минюсте и не внесли в Единый государственный реестр с присвоением регистрационного кода. Иными словами, постановление приняли с нарушением процедуры, согласно которой принимают нормативно-правовые акты, и потому оно было противоправным.
Решение суда позволяет киевлянам требовать возврата переплаченных по незаконным тарифам средств за отопительный период 2015–2016 гг. Деньги немалые, поскольку за каждую потребленную гигакалорию в том сезоне «Киевэнерго» должно возвратить 283,12 грн.
А пока жители столицы либо этого не знают, либо размышляют, что делать, монополист («Киевэнерго») решил в который раз их «порадовать». Вместо того чтобы вернуть незаконно взысканное, в первой квитанции за отопление в новом сезоне 2017/2018 гг. жителям почти 330 столичных домов впишут суммы к уплате в прошлом отопительном сезоне. Правда, чтобы хоть слегка успокоить массы, сообщают, что там могут быть как доплаты, так и переплаты.
Причин, побудивших энергетиков спохватиться спустя год после завершения предыдущего отопительного сезона и обратиться к перерасчетам, более чем достаточно. Они настолько размыты и запутанны, что доказать свою правоту, даже поняв, о чем речь, практически невозможно.
Вот посудите сами, что можно противопоставить таким «аргументам» монополиста:
— в случае непредоставления или предоставления некорректных показаний квартирного счетчика за предыдущие периоды выполняется корректирование начислений по всему дому после получения фактических показаний;
— если по итогам отопительного периода 2016/2017 гг. выявлено расхождение (объемы прежде проведенных начислений за отопительный сезон 2016/2017 гг. не совпадают с данными архивных показаний), на основании которых проводится перераспределение показаний домового прибора учета тепла, проводится корректирование начислений всем жителям дома;
— если расчетное начало периода предоставления услуги по централизованному отоплению не совпадает с фактическим (иногда так случается из-за отсутствия доступа к подвалу, где расположен счетчик), осуществляется перерасчет;
— в случае открытия или закрытия лицевых счетов, установления или снятия с эксплуатации счетчика, изменения даты введения в эксплуатацию квартирных счетчиков отопления, выявления помещений с автономным отоплением и т.п.;
— если владельцы квартирных счетчиков отопления, которые раньше не передали показания, сообщили фактические показания, начисления корректируются всем жителям дома;
— если во время проверки выявлено несоответствие распределения количества гигакалорий на нежилые и жилые помещения или реальной отопительной площади, указанной в проектной документации дома, осуществляется перерасчет всему дому;
— в связи с корректированием информации об отопительной площади жилого помещения или выявления необсчитанных площадей во время соответствующих инспекций.
А как вам надуманная необходимость указывать показатели счетчиков не в квитанциях, как это было раньше, а сообщать дополнительно ежемесячно поставщикам о потребленном количестве горячей и холодной воды к определенному числу? То есть человек должен не только мобилизовать немалую сумму за некачественно предоставленные услуги, но еще и потратить время на бессмысленное сообщение данных, которые и так зафиксирует в квитанции. Иначе ему будут начислять показатели с потолка, даже в том случае, если он, скажем, не пользовался горячей водой.
Возможно, с затеей можно было бы смириться, если бы к предоставляющим коммунальные услуги было просто дозвониться. Если кто-то подумал, что его выручит мобильный телефон, то конечно, если на счету значительная сумма. Ведь звонить по телефону с мобильного на стационарный недешево. Да и ожидание в 20–30 минут выльется в копеечку. Ссылка монополиста на Интернет также некорректна. Далеко не у каждого он есть, и далеко не каждый пенсионер способен создавать личный кабинет и пользоваться им.
Попытки же предоставить письменные сведения о показателях счетчика в офисы «Киевэнерго» также не увенчаются успехом. Ящичков для обращений просто нет, а в центральном офисе хоть и есть, однако на нем написано, что вбрасывать туда письма с показателями запрещено. Так что постойте, уважаемые, в километровых очередях к операторам. Именно стойте, ибо присесть при таком наплыве посетителей негде.
Стойте и размышляйте, что уже платите за принятый без общественного обсуждения и незаконно повышенный более чем вдвое тариф на придомовые территории, не находящиеся в собственности жителей домов. И тешьте себя тем, что правительство отложило обнародование цены на газ для населения на период с 1 октября 2017 г. по 31 марта 2018-го. Отложили обнародование до согласования нового механизма определения стоимости энергоносителя с МВФ и Европейским энергетическим сообществом. Там до сих пор считают, что наши тарифы значительно ниже, чем у соседей. На обнищание украинцев не обращают внимания и советуют решать проблему через субсидии. Им безразлично, что подачки из бюджета уже получают более половины потребителей, и он (бюджет) этого не выдерживает.
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16230
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4481 раз.
 
Профіль
3
2
3
Повідомлення Додано: Нед 26 лис, 2017 11:59

  hxbbgaf написав:Квитанции тупо приходят без субсидии 5-й месяц. В соц. фонде дают распечатку, субсидия есть, идешь в обслуживающие компании, говорят, субсидии не перечислили, и так у всех знакомых. Тупо украли деньги!


Здається в червні робили перерахунок.
Тому й не було субсидій.


А загалом:
Комуналку деякі люди (більшість!?) майже не платять, бо нарахування субсидій якесь дивне і у домогосподарств просто чомусь наростає переплата... Чи вони мало споживають, чи чому так? Загадка... Але це вражає, коли опалення, електрика, вода, газ – все не просто безплатно, а ще й з наростанням переплати!
Звісно ж, декого розводять на "обов'язковий платіж". Але то фікція (яка буває доходить до абсурду: напр., коштує більше, аніж спожиті послуги без субсидії) і вже, мабуть, всі його ігнорують. Бо він незаконний: http://vzhovkvi.com/socialnegyt/otkuda- ... atezh.html
Отже, в людей росте переплата навіть при нульових платежах...! В деяких поштових скриньках виламані дверцята і я, інколи, бачу там квитанції за воду – з переплатою >1000грв...


Таке враження, що комунізм вже збудували :)
Причому, захищені дійсно найбідніші.
Влада має багато шансів на переобрання, щоб там не гавкали за порєбріком...
Bobua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1941
З нами з: 24.08.10
Подякував: 111 раз.
Подякували: 135 раз.
 
Профіль
3
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
0 2370
Переглянути останнє повідомлення
Вів 04 жов, 2016 15:34
hxbbgaf
5 5956
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 бер, 2014 12:48
hxbbgaf
0 3653
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 бер, 2014 00:03
hxbbgaf
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама