|
А-Банк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 13 лют, 2018 14:45
d_12 написав:можливо комусь пригодиться від комісії Привату sendmoney.pb.ua не вбереже, своїх 0,5% (в даному випадку) відкусить. А-банк випустив без комісії, хоча десь з годину мурижив підняттям ліміту на платежі в Інтернеті, один момент навіть висвітив "ведуться регламентні роботи", підтримка - слаба, з другого разу вдалось підняти ліміт. найпростішим і найшвидшим варіантом було - не заморочуватися, а просто зняти кошти із зеленого ящика, а потім його ними ж і нагодувати дякую всім за підказки.
Если на кдв переводить, то конечно откусит.
-
WachtAmRhein
-
-
- Повідомлень: 9005
- З нами з: 16.11.11
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 1329 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 13 лют, 2018 21:29
abank-client написав: Gunner написав:Vashi kartky zablokovano do momentu provedennia povnoi aktualizatsii danykh v bud-iakomu viddilenni A-Banka. Detalnishe 0 800 500 800 Отримав таку СМС. Ну навіщо ходити, якщо дані не мінялись?
Шановний клієнт, відповідно до вимог законодавства України (постановою НБУ №417 від 26.06.2015 "Про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу") - банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. У зв'язку з плановою актуалізацією даних Вам необхідно з паспортом та ІПН звернутися у відділення банку, щоб внести зміни, коригування або просто підтвердити дані. Процедура актуалізації займе не більше 10-15 хвилин Вашого часу. З повагою, команда А-банку!
Почему не можете сделать как Приват, где клиент может отправить сканы или фото документов в Приват24?? У вас же банкинг брат-близнец. А так это очередное неуважение и ущемление клиентов. 10-15 минут рабочего времени с дорогой превращаются в полдня. Если такая блокировка начнется массово - опять получите отток клиентов. А ведь всему виной обычная лень сделать удобно клиенту или такое отношение уже становиться нормой в Абанке?
-
Temps
-
-
- Повідомлень: 109
- З нами з: 28.11.16
- Подякував: 49 раз.
- Подякували: 24 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 13 лют, 2018 21:34
Temps написав: abank-client написав:Шановний клієнт, відповідно до вимог законодавства України (постановою НБУ №417 від 26.06.2015 "Про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу") - банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. У зв'язку з плановою актуалізацією даних Вам необхідно з паспортом та ІПН звернутися у відділення банку, щоб внести зміни, коригування або просто підтвердити дані. Процедура актуалізації займе не більше 10-15 хвилин Вашого часу. З повагою, команда А-банку!
Почему не можете сделать как Приват, где клиент может отправить сканы или фото документов в Приват24?? У вас же банкинг брат-близнец. А так это очередное неуважение и ущемление клиентов. 10-15 минут рабочего времени с дорогой превращаются в полдня. Если такая блокировка начнется массово - опять получите отток клиентов. А ведь всему виной обычная лень сделать удобно клиенту или такое отношение уже становиться нормой в Абанке?
Да, сделайте как Приват или работайте по субботам. 10-15 минут у менеджера это половина рабочего дня для клиента (отпроситься, доехать, очередь в отделении...)
-
novichok
-
-
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 31.03.13
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 284 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 13 лют, 2018 21:51
Temps написав:Почему не можете сделать как Приват, где клиент может отправить сканы или фото документов в Приват24?? У вас же банкинг брат-близнец.
Так всё в приват и отправится
-
Вкладчик1234
-
- Форумчанин року
-
- Заблокований
- Повідомлень: 16230
- З нами з: 18.04.15
- Подякував: 9350 раз.
- Подякували: 4481 раз.
-
- Профіль
-
3
2
3
Додано: Вів 13 лют, 2018 23:31
Знову пастка...депо відкрили?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38223
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
- Профіль
-
-
Кассандра
-
-
- Повідомлень: 1449
- З нами з: 04.12.12
- Подякував: 26 раз.
- Подякували: 225 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Сер 14 лют, 2018 11:23
При округлении вчерашнего остатка в копилку, сегодня утром получил такое sms: VIDMOVA. Perevyshcheno misiachnyj limit popovnennia kartky. Dovidka za tel.: 0800500809 Vidrakhuvannia na Skarbnychku 99.80UAH *345 01:06
Остаток соответственно не округлился.
-
Вкладчик1234
-
- Форумчанин року
-
- Заблокований
- Повідомлень: 16230
- З нами з: 18.04.15
- Подякував: 9350 раз.
- Подякували: 4481 раз.
-
- Профіль
-
3
2
3
Додано: Сер 14 лют, 2018 11:38
Вкладчик1234 написав:При округлении вчерашнего остатка в копилку, сегодня утром получил такое sms: VIDMOVA. Perevyshcheno misiachnyj limit popovnennia kartky. Dovidka za tel.: 0800500809 Vidrakhuvannia na Skarbnychku 99.80UAH *345 01:06
Остаток соответственно не округлился.
Масова проблема... чергова
-
wolt450
-
-
- Повідомлень: 3760
- З нами з: 07.12.10
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 396 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 14 лют, 2018 11:41
Квесторе_поверніться написав:Знову пастка...депо відкрили?
Зробили поповнення необмежене. Але нові депозити заманюють під непривабливий процент. Я навіть підкинув дровець Не агітую, а просто інформую. Ну погралися трішки - зрозуміли помилки, і відкотили назад. Ви ж завжди спостерігали, за фін. показниками квартальними, що зараз вони говорять?
-
jay2004
-
-
- Повідомлень: 3225
- З нами з: 19.02.09
- Подякував: 97 раз.
- Подякували: 406 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 14 лют, 2018 11:55
Вкладчик1234 и у меня такое же по 2 аккаунтам, наверно решили так прикрыть лавочку...
-
тарасов
-
-
- Повідомлень: 514
- З нами з: 20.03.14
- Подякував: 143 раз.
- Подякували: 25 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6597398 |
|
|
102031 |
14831735 |
|
|
38157 |
4540423 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|