|
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 21 лют, 2018 17:41
Кассандра написав:clientage он ещё рабочий?
Ой. У меня отака версия: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Правління АТ «ТАСКОМБАНК» Протокол № 44-5 від «31» жовтня 2017 р.
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34112
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Сер 21 лют, 2018 17:48
clientage написав: Кассандра написав:clientage он ещё рабочий?
Ой. У меня отака версия: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Правління АТ «ТАСКОМБАНК» Протокол № 44-5 від «31» жовтня 2017 р.
Так отож А зараз діє версія: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Правління АТ «ТАСКОМБАНК» Протокол No 5.02 від «30» січня 2018 р.
-
Кассандра
-
-
- Повідомлень: 1449
- З нами з: 04.12.12
- Подякував: 26 раз.
- Подякували: 225 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Сер 21 лют, 2018 17:56
Кассандра написав: clientage написав: Кассандра написав:clientage он ещё рабочий?
Ой. У меня отака версия: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Правління АТ «ТАСКОМБАНК» Протокол № 44-5 від «31» жовтня 2017 р.
Так отож А зараз діє версія: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Правління АТ «ТАСКОМБАНК» Протокол No 5.02 від «30» січня 2018 р.
А там шо?
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34112
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Сер 21 лют, 2018 18:03
Спасибо! В новой версии похоже это пункт 8.1.20: "У випадку якщо день, який призначений для сплати Обов’язкового мінімального Платежу, припадає на неробочий день Банка, Клієнт зобов’язується забезпечити наявність суми Обов’язкового мінімального Платежу не пізніше 16.00 години за київським часом робочого дня Банку, наступного за днем, який призначений для сплати Обов’язкового мінімального Платежу..." Оно? Правда там про ОМП идется....
-
ignorabimus
-
-
- Повідомлень: 804
- З нами з: 11.09.13
- Подякував: 68 раз.
- Подякували: 50 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 21 лют, 2018 19:57
clientage написав:КанЭшнА
К сожалению, на горячке оператор Андрей сказал, что "технической возможности у банка для такого рода пополнения сберегательного счёта нет" (имеется ввиду пополнение сберегательного счёта через СЭП из другого банка). На вопрос, что будет, если я в платеже укажу этот номер счёта: "я не знаю как будет и будет ли проводиться этот платёж". Ну что же нет так нет, а жаль.
-
Amid
-
-
- Повідомлень: 1824
- З нами з: 12.06.08
- Подякував: 229 раз.
- Подякували: 330 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Сер 21 лют, 2018 20:21
а кинуть 10 и проверить
-
v57
-
-
- Повідомлень: 3170
- З нами з: 14.03.10
- Подякував: 149 раз.
- Подякували: 201 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 21 лют, 2018 20:39
На днях скачал, установил андроид-приложение TAS2U, вроде нормально всё работало. А сегодня прилетела обнова и пишет мне такое: "система заблокирована в целях безопасности. Для снятия блокировки свяжитесь с банком". Веб-версия TAS2U показывает такое же окно. Горячка вроде приняла заявку (нехотя)
Старый-добрый ТАС24 работает нормально
-
Вкладчик1234
-
- Форумчанин року
-
- Заблокований
- Повідомлень: 16230
- З нами з: 18.04.15
- Подякував: 9350 раз.
- Подякували: 4481 раз.
-
- Профіль
-
3
2
3
Додано: Сер 21 лют, 2018 20:51
Amid написав: clientage написав:КанЭшнА
К сожалению, на горячке оператор Андрей сказал, что "технической возможности у банка для такого рода пополнения сберегательного счёта нет" (имеется ввиду пополнение сберегательного счёта через СЭП из другого банка). На вопрос, что будет, если я в платеже укажу этот номер счёта: "я не знаю как будет и будет ли проводиться этот платёж". Ну что же нет так нет, а жаль.
Якщо немає технічної можливості, значить він поповнюється магічним чином, але факт є факт, чи вам поговорити?
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8442
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 357 раз.
- Подякували: 1180 раз.
-
- Профіль
-
3
Додано: Сер 21 лют, 2018 20:53
Вкладчик1234 написав:На днях скачал, установил андроид-приложение TAS2U, вроде нормально всё работало. А сегодня прилетела обнова и пишет мне такое: "система заблокирована в целях безопасности. Для снятия блокировки свяжитесь с банком". Веб-версия TAS2U показывает такое же окно. Горячка вроде приняла заявку (нехотя)
Старый-добрый ТАС24 работает нормально
Аналогично ((
-
consul
-
-
- Повідомлень: 397
- З нами з: 11.03.13
- Подякував: 2123 раз.
- Подякували: 33 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 21 лют, 2018 20:59
ignorabimus написав:Оно? Правда там про ОМП идется....
Мені свого часу відповідали так і так. Можете звірити формулювання з поточною редакцією. У той же час, Арлекін наполегливо рекомендував не гратися і платити наперед. P.S. А з Вікою хтось так пробував? Там технічно складно до 16:00 погасити.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8442
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 357 раз.
- Подякували: 1180 раз.
-
- Профіль
-
3
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6597300 |
|
|
102031 |
14831441 |
|
|
18025 |
202981 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|