Укрзалізниця отримала всі 30 локомотивів General Electric
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Решил я разобраться в этапах "локальной доработки" этих тепловозов GE, о которой так громко говорил и Порошенко, и Омелян, и целый ряд экспертов-порохоботов.
2) Затем, проделав в октябре следующие манипуляции, расписанные в соответствующем пресс-релизе КВБЗ, тепловоз уже 8 ноября выгнали на испытания:
На малярній дільниці корпусу пасажирського вагонобудування вже фарбують виготовлені на КВБЗ спеціально для них створені колієочисники. Колієочисники - це такі пристрої, що встановлюються попереду та позаду на рамі тепловоза. Їх призначення – видалення з колії сторонніх предметів та попередження пошкодження елементів конструкції візків та іншого обладнання, що низько розташоване. Завдяки нещодавно закупленому новому фарбувальному обладнанню: фарбопульту та установкам високого та середнього тиску, двокомпонентні фарби на них утворюють надійне покриття. На кабіни американських тепловозів вже приміряли склопластикові маски-обтічники вітчизняного виробництва, які встановлюють на металічний корпус TE33AC. Їх виготовлення ще один приклад локалізації виробництва локомотивів в Україні.
Весь процесс "доукомплектации" и испытаний занял менее 2 месяцев. А список элементов локальной сборки ограничился установкой колееочистителей и покраской кузова. Первый тепловоз носит гордое имя "Тризуб", к слову.
Хотелось бы увидеть теперь комментарии Sommer и других апологетов "локальной сборки"!
"Таким образом, чтобы перевезти равное количество грузов на участке Волоноваха - Камыш-Зоря, используя тепловозы GE ТЭ33АС, требуется выполнить большее количество рейсов по сравнению с использованием старых тепловозов 2ТЭ116"
Отсюда и суточный пробег у американцев больший, чем у советских локомотивов. 540 км против 360 км.
Востаннє редагувалось warlamp в Пон 04 лют, 2019 19:20, всього редагувалось 1 раз.
warlamp написав:Таким образом, чтобы перевезти равное количество грузов на участке Волоноваха - Камыш-Зоря, используя тепловозы GE ТЭ33АС, требуется выполнить большее количество рейсов по сравнению с использованием старых тепловозов 2ТЭ116"
warlamp написав:Таким образом, чтобы перевезти равное количество грузов на участке Волоноваха - Камыш-Зоря, используя тепловозы GE ТЭ33АС, требуется выполнить большее количество рейсов по сравнению с использованием старых тепловозов 2ТЭ116"
І скільки таких маршрутів?
Исходя из характеристик локомотивов так будет везде.