Про це йдеться на інфографіці, яку розмістив міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці в Facebook.
Дивися повний текст Омелян повідомив, скільки кілометрів доріг відремонтували за три роки (інфографіка).
|
|
Додано: Чет 23 тра, 2019 08:33
Омелян повідомив, скільки кілометрів доріг...Пропонуємо до обговорення:
Дивися повний текст Омелян повідомив, скільки кілометрів доріг відремонтували за три роки (інфографіка).
Додано: Чет 23 тра, 2019 08:33
Итогом работы должны быть не деньги,которые "закатали "в ремонт,а качество отремонтированых дорог.Где дороги?
Додано: Чет 23 тра, 2019 09:08
sena_2008atp на карте отремонтированные (построенные) дороги показаны черным цветом. Подтверждаю личным опытом (много езжу по стране)
Додано: Чет 23 тра, 2019 10:23
Стоп , а до 2012 року які дороги були ? Тобто по цій логіці всі дороги у нас зіпсувалися і не ремонтувалися з 2013 до 2015 ? До 2011 року було купа доріг місцевих - по яким нормально можна було їздити . Зараз це просто неможливо . А так - центральні дороги деякі ремонтуються . Непогано навіть. І через скільки років всі будуть відремонтовані ? До того часу вже треба буде знову все ремонтувати ... Підхід треба міняти скрізь . І якість будівництва , і гарантія від будівельників чи ремонтників , і заборона важковозам їздити реальна ... Де це все ?
Додано: Чет 23 тра, 2019 10:27
Треба бути не зовсім адекватим, або заангажованим, аби всюди бачити нові дороги. Наводжу приклад - Київ розсипався повністтю. І продовжує розсипатися швидше ніж його ремонтують. Що до траси Київ - Полтава - то там гроші на весь шлях до Харкова було виділено ще до Євро 2012. І "освоєно" карманами. Зараз, знову за наш кошт ремонтують/будують нові дороги. До речі, ті що побудовані вже почали сипатися, а пройшло тільки 7 років. Південний напрям з Києва - повний жах. І всі ремонти ситуацію не виправляють. Нещодавно вирішив перевірити новину про бетонну трасу з Решетилівки до Дніпра. В новині говорилося про відкриття шматка траси, а по факту побачив - шматка терасси. А ні водостоків, а ні відбійників, а ні розмітки. Що відкривали? В Харківській та Дніпропетровській областях з головних доріг краще не звертати. Там на переоратому полі краще дорога ніж по "АСФАЛЬТІ". Тепер про якість робіт: - траса Київ - Полтава, нещодавно відремонтовані участки дороги вже попросідали і місцями так "кидає" від цього, що аж жах. - траса Сміла - Кропивницький - в 2016-му році біля Смілої зробили участок дороги - зараз там вже ями. - траса Умань - Кропивницький - загалом траса просто жахлива. - м. Київ вул. Радунська та Радосинська після сходження снігу - було полатано по 1 ямі через 5. Після першого ж дощу і ці латки порозліталися. Те що стали більше ремонтувати - ХЗ. не помітно. Те, що більше трендіти, а відповідно і брехати - то це точно. Детальніше проаналізувавши мапу - повідомляю, що з Кропивницького в сторону Києва чорним виділено відмиті кошти. Ту дорогу з 2000р ніхто не ремонтував, тільки ямковий робили.
Додано: Чет 23 тра, 2019 10:37
Re: Омелян повідомив, скільки кілометрів доріг...По-простому навіть глянути - сайт :
Додано: Чет 23 тра, 2019 10:44
Это непрерывный процесс. В Европе вечный ремонт. Для грузовиков, кстати, например, во Франции, на трассах, выделяется отдельная полоса, съезжать с которой для опережения можно только в строго отведённых местах, поэтому дороги не портятся так быстро
Додано: Чет 23 тра, 2019 11:36
Puente
Дякую за посилання. Але не розумію, хто відмітив участок Кропивницький - Олександрівка зеленим? там максимум жовтий, дорога вже розсипається, її терміново необхідно оновлювати. І чому участок з Олександрівки до Сміли червоний. Там досить нормальна дорога. Ще недороблена, але покриття - норм. Додатково, якщо співставити траси Дніпро-Харків та Дніпро - Павлоград - то вони приблизно однакового стану, але тут одна червона, а інша жовта. А найгірший напрям країни (Кропивницький - Миколаїв) відмічено жовтим. Це хто ж такий оцінщик?
|
|