Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 73547355735673577358 ... 10204>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 09:14

  Alfa_Bank написав:
  zzzzzz написав:Вообщем по моему вопросу оф.представитель здесь на сайте и мой другой контакт с которым я общался за двое суток так мне и не смогли предоставить публичную информацию где было указано что ПИН код владелец доп карты не имеет права получать.

Таким образом банк нарушил мои права не разместив публичную информацию.

Юристы ваши крупно облажались в этом вопросе. Я пока еще не решил какие действия буду дальше предпринимать. Скорее всего отправлю письменный запрос на предоставление данных. Но уже подозреваю что ответ будет в стиле " бла-бла-бла, мы выражаем вам признательность , вся информация доступна по ссылке ХХХХХХХХ "

У вас в банке провалы не только по безопасности но и по юридическому обеспечению.

zzzzzz, доброе утро. При открытии счета в Банке, Клиент подписывает Договор (Единую анкету, Акцепт, Оферту), соглашаясь этим со всеми его условиями, в т.ч. и со способами установки ПИН-кода.
Согласно Договора банковского обслуживания (ДБО банка), ПИН-код устанавливается Клиентом банка при личном звонке в КЦ банка с финансового номера.
Выдержка из ДБО:
4.3.33. Підписанням цього Договору Клієнт погоджується, що Банк має право здійснювати випуск Картки з наданням ПІН-коду шляхом його самостійного встановлення Держателем за допомогою системи IVR (при здійсненні Клієнтом особистого дзвінка за номером телефону 0444940101 з номеру мобільного телефону Клієнта, що вказаний останнім в Анкеті-заяві про акцепт та/або повідомлений Клієнтом Банку у випадку зміни Клієнтом номеру телефону, що здійснена в порядку передбаченому цим Договором) або Системи МАБ. Встановлення Держателем ПІН-коду за допомогою Системи МАБ здійснюється із накладенням Електронного підпису/ЕЦП Клієнта (залежно від налаштувань Системи).
Клієнт – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) існуючий або новий Клієнт Банку, який уклав цей Договір та виявив бажання оформити один або кілька Продуктів, вказаних в цьому Договорі.
Согласно терминологии в ДБО, Держатель дополнительной карты, юридически, не является Клиентом, поскольку не имеет с Банком подписанного Договора в части данного продукта. Поэтому, банком не нарушены никакие обязательства, которые предусмотрены в ДБО в отношении Доверенного лица, которым является данный Держатель дополнительной карты. Если говорить про обязательства перед Клиентом (Владельцем счета), то Банк полностью выполнил запрос Клиента (Владельца счета) и выпустил на Доверенное лицо дополнительную карту, выдал ее и предоставил полную информацию про возможность установки ПИН-кода, согласно условий ДБО.

давайте трохи розберемося з термінологією:
Держатель – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) на чиє ім’я згідно з Договором відкрито Рахунок і випущена Банком Картка або Довірена особа Клієнта, яка на законних підставах використовує Картку (її реквізити) для ініціювання переказу коштів, здійснення інших операцій з її застосуванням (відповідно до умов продукту)

якщо хто такий клієнт на чиє ім’я відкрито рахунок зрозуміло то давайте розберемося хто така довірена особа
Довірена особа Держателя(Довірена особа Клієнта/Довірена особа) - фізична особа, на ім’я якої випущено Додаткову Картку для розпорядження Рахунком, довіреній особі Держателя окремий Рахунок не відкривається

так от тепер у той текст 4.3.33 що ви привели замість Держатель поставте Довірена особа Клієнта. Як тепер текст трактувати?
mephala
 
Повідомлень: 9069
З нами з: 07.04.14
Подякував: 333 раз.
Подякували: 1025 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 09:50

  mephala написав:давайте трохи розберемося з термінологією:
Держатель – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) на чиє ім’я згідно з Договором відкрито Рахунок і випущена Банком Картка або Довірена особа Клієнта, яка на законних підставах використовує Картку (її реквізити) для ініціювання переказу коштів, здійснення інших операцій з її застосуванням (відповідно до умов продукту)

якщо хто такий клієнт на чиє ім’я відкрито рахунок зрозуміло то давайте розберемося хто така довірена особа
Довірена особа Держателя(Довірена особа Клієнта/Довірена особа) - фізична особа, на ім’я якої випущено Додаткову Картку для розпорядження Рахунком, довіреній особі Держателя окремий Рахунок не відкривається

так от тепер у той текст 4.3.33 що ви привели замість Держатель поставте Довірена особа Клієнта. Як тепер текст трактувати?

mephala, доброго дня. Держателем картки може бути Клієнт та/або Довірена особа клієнта. Клієнт – це лише власник основного рахунку, основної картки (фізична особа, що підписує Договір). В п.4.3.33 написано, що установка ПІН-коду Держателем картки (яким може бути Клієнт або Довірена особо згідно терміну «Держатель картки») здійснюється шляхом звернення Клієнта (власника основного рахунку) до КЦ банку.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12497
З нами з: 18.02.13
Подякував: 167 раз.
Подякували: 1311 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 09:59

  Alfa_Bank написав:
  mephala написав:давайте трохи розберемося з термінологією:
Держатель – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) на чиє ім’я згідно з Договором відкрито Рахунок і випущена Банком Картка або Довірена особа Клієнта, яка на законних підставах використовує Картку (її реквізити) для ініціювання переказу коштів, здійснення інших операцій з її застосуванням (відповідно до умов продукту)

якщо хто такий клієнт на чиє ім’я відкрито рахунок зрозуміло то давайте розберемося хто така довірена особа
Довірена особа Держателя(Довірена особа Клієнта/Довірена особа) - фізична особа, на ім’я якої випущено Додаткову Картку для розпорядження Рахунком, довіреній особі Держателя окремий Рахунок не відкривається

так от тепер у той текст 4.3.33 що ви привели замість Держатель поставте Довірена особа Клієнта. Як тепер текст трактувати?

mephala, доброго дня. Держателем картки може бути Клієнт та/або Довірена особа клієнта. Клієнт – це лише власник основного рахунку, основної картки (фізична особа, що підписує Договір). В п.4.3.33 написано, що установка ПІН-коду Держателем картки (яким може бути Клієнт або Довірена особо згідно терміну «Держатель картки») здійснюється шляхом звернення Клієнта (власника основного рахунку) до КЦ банку.

з дзвінком до КЦ зрозуміло - Клієнт зі свого фінансового телефону дзвонить а Довірена особа потім сама встановлює пінкод. Хоча і закрутили ви з процедурою але можна встановити.
А от поясніть послідовність дій у МАБі як це буде виглядати. Клієнт повинен надати доступ Довіренній особі до свого МАБу чи що?
mephala
 
Повідомлень: 9069
З нами з: 07.04.14
Подякував: 333 раз.
Подякували: 1025 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:08

  mephala написав:з дзвінком до КЦ зрозуміло - Клієнт зі свого фінансового телефону дзвонить а Довірена особа потім сама встановлює пінкод. Хоча і закрутили ви з процедурою але можна встановити.
А от поясніть послідовність дій у МАБі як це буде виглядати. Клієнт повинен надати доступ Довіренній особі до свого МАБу чи що?

В МАБі вже сам власник рахунку ПІН встановлює. А власник додаткової картки завжди може його змінити через банкомат. Якщо такий варіант не підходить, є дзвінок, де все так, як ви написали.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12497
З нами з: 18.02.13
Подякував: 167 раз.
Подякували: 1311 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:18

  Alfa_Bank написав:
  mephala написав:з дзвінком до КЦ зрозуміло - Клієнт зі свого фінансового телефону дзвонить а Довірена особа потім сама встановлює пінкод. Хоча і закрутили ви з процедурою але можна встановити.
А от поясніть послідовність дій у МАБі як це буде виглядати. Клієнт повинен надати доступ Довіренній особі до свого МАБу чи що?

В МАБі вже сам власник рахунку ПІН встановлює. А власник додаткової картки завжди може його змінити через банкомат. Якщо такий варіант не підходить, є дзвінок, де все так, як ви написали.

все б то нічого але є ось такий текст:
4.2.6. Нікому не повідомляти ПІН-код, М-ПІН, що застосовується для NFC Сім-картки та зберігати його у таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомим третій особі. У випадку розголошення Клієнтом ПІН-код, М-ПІН, Клієнт позбавляється права на оскарження операцій по Рахунку Клієнта та Банк не несе відповідальності перед Клієнтом за здійснені операції по Рахунку Клієнта, в тому числі операції, що здійснені будь-якими третіми особами

то яким чином Клієнт повідомить Довіреній особі пінкод якщо це заборонено?
mephala
 
Повідомлень: 9069
З нами з: 07.04.14
Подякував: 333 раз.
Подякували: 1025 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:26

Re: Альфа-Банк

Подскажите, пожалуйста, кто пользуется Мобильным додатком Сильпо.
Хотела подключить карту Альфы, но она не подключается (на сайте в компьютере все дано пошагово и понятно), там проскакивает страничка, на которой нужно вводить данные карты, сразу переходит к коду подтверждения банка. Кто-то сталкивался, что делать, если колл-центр Сильпо притворяется, что ничего не понимает? Даже в администрации магазина не смогли добиться ответа, как подключить платежную карту. Может быть, есть подсказки, как это сделать?
Hella
 
Повідомлень: 1220
З нами з: 25.08.09
Подякував: 134 раз.
Подякували: 39 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:27

о пин-е и зезе промолчу- а то опять забанят :)
v57
 
Повідомлень: 3161
З нами з: 14.03.10
Подякував: 143 раз.
Подякували: 201 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:43

  clientage написав:
  patrikk написав:Моя РД - 4 число. Платный грейс сейчас 62 дня, т.е. 30+32, правильно?

Нет!
...грейс ДО 62дн. А реально от РД1+1дн через РД2 и по РД3 включительно. Алка обычно светит красным задолженность за один дн. до РКО (есди РД-рабочий дн.) и просит погасить задолженность в грейсе за РД3-2дн, округляя эту дату на ближайший раб. дн.
Т.е. сознательно подстраховывает клиента на не менее чем 2 дня
WachtAmRhein прав, крайний срок гашения по счету(расчетный дедлайн :)) - 4 августа -- эт Вс, значит в Пт. 2го августа (настоящий дедлайн) до 17:00 со Сбера нуна перекинуть гроши, ну и молиться шобы Алка не подвела с переводом :wink:

clientage большое спасибо за подробное разъяснение. Вас всегда очень познавательно и приятно (с юморцом :D ) читать!
WachtAmRhein Вам также спасибо, но старайтесь обходиться без ярлыков - пробуйте делать усилие...
patrikk
 
Повідомлень: 272
З нами з: 25.06.15
Подякував: 33 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:45

  Hella написав:Подскажите, пожалуйста, кто пользуется Мобильным додатком Сильпо.
Хотела подключить карту Альфы, но она не подключается (на сайте в компьютере все дано пошагово и понятно), там проскакивает страничка, на которой нужно вводить данные карты, сразу переходит к коду подтверждения банка. Кто-то сталкивался, что делать, если колл-центр Сильпо притворяется, что ничего не понимает? Даже в администрации магазина не смогли добиться ответа, как подключить платежную карту. Может быть, есть подсказки, как это сделать?


Оно работает через MasterPass.

1. Заходите на masterpass.com.ua, создаете учётную запись
2. Там добавляете карту(ы)
3. Заходите в приложение сильпо, и вводите данные кабинета masterpass
4. Приложение сильпо подтягивает все карты из кабинета masterpass
5. Если что, оплата приложением сильпо с привязанной картой проходит как оплата в интернете, а не как в физическом магазине. Для карт альфы это неактуально, т.к. отдельного лимита на интернет-оплаты нет, но для карт других банков - нужно проверить соотв. лимит на оплаты в интернете
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16230
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4481 раз.
 
Профіль
3
2
3
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:53

Hella, ещё советую при добавлении карт в кабинет masterpass давать им названия на латинице (транслитом), т.к. некоторые сервисы неправильно обрабатывают кириллические названия
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16230
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4481 раз.
 
Профіль
3
2
3
  #<1 ... 73547355735673577358 ... 10204>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3509, 3510, 3511
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 11:31
35109 6590454
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 16:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 12:07
38157 4528961
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 23:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 13:35
18025 199917
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 23:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама