|
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 20 сер, 2019 16:42
ROMANKRYSIUK написав:Як виявилося, Укрсиббанк тихосенько ввів нещодавно тарифи за переказ коштів із картки Укрсиббанку на картку іншого банку, і, тихо вкрав гроші з рахунку.
із 1 липня вроді ввів і не тихесенько, а висіло повідомлення на веб сайті + в вайбер приходила новина про зміну тарифів і комісій на вашому місці я б "впаяв" перс. менеджеру, якщо у вас такий є. по ідеї це її робота.
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16178
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 426 раз.
- Подякували: 1592 раз.
-
- Профіль
-
1
1
3
Додано: Вів 20 сер, 2019 16:52
ROMANKRYSIUK
Это они вытваряют, когда есть отличные предложения от других банков.
-
vpchelko
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 05.07.17
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 44 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:06
clientage
Меня возмущает другой момент - почему банк не использует ресурсы для нормального информирования. Что за отношение к Клиентам?!
-
ROMANKRYSIUK
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 20.08.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:08
greenozon
в тому-то і справа, що інформування не було! Маючи і viber, і смс, і кабінет...
-
ROMANKRYSIUK
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 20.08.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:11
greenozon написав:шом
Написал вчера жалобу и в личном кабине, и на горячую линию, и на сайте через предусмотренную форму, через личную почту, через сайты минфин и другие.... Думаете хоть кто-то извинился, хоть кто-то вышел на связь... Разбежались! Классная корпоративная культура!
-
ROMANKRYSIUK
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 20.08.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:15
clientage написав:весною, м
так и будет! если МЫ сами себя не защитим, то никто нас не защитит! И сервиса нормального не будет, не говоря уже об качественных финансовых инструментах и продуктах!
-
ROMANKRYSIUK
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 20.08.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:23
vpchelko написав:ряют, когда ес
У меня такое впечатление будто специально для меня тариф поменяли, поскольку я реально часто перегоняю деньги с банка в банк. Вот не вижу сложности создать информационное письмо об смене тарифов и направить его адресно тем, кто пользуется услугой в личном кабинете, через смс, итд. У кого есть опыт написания жалоб в сей "образец" финансовых услуг ?
-
ROMANKRYSIUK
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 20.08.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:41
ROMANKRYSIUK написав:clientage
Меня возмущает другой момент - почему банк не использует ресурсы для нормального информирования. Что за отношение к Клиентам?!
Есть публичный договор, там указано, что изменения тарифов смотрите на сайте. И это вполне типичный ход
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 34779
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1443 раз.
- Подякували: 7973 раз.
-
- Профіль
-
4
7
3
Додано: Вів 20 сер, 2019 17:48
типа приват кого то лично информировал когда вводил такую комиссию..))) если привату можно то чего укрсибу нельзя?)
-
makor06
-
-
- Повідомлень: 1269
- З нами з: 21.05.14
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 20 сер, 2019 18:07
потому что Роман Крысюк там не попал на комисс в 180 грн
-
maxim2014
-
-
- Повідомлень: 1692
- З нами з: 19.09.14
- Подякував: 161 раз.
- Подякували: 131 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6597821 |
|
|
102031 |
14837077 |
|
|
38157 |
4541123 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|