Є інфо, імхо, всі чули, що фондам треба продати акцій на 300 млрд до кінця грудня, щоб збалансувати портфелі.
Очікуємо мелт д а у н індексів і окремих акції на протязі 2-3 тижнів. Ура
зі. Купив сьогодні пару шортів на розпродажі ....
Многие фонды и инвесторы так делают каждый год. И это происходит всего за пару дней до конца года. И не в виде meltdownа, а в виде приседания рынка перед самым новым годом типа на 1%. Что главное в Новый год? Главное в Новый год это не бздеть.
Ukrainian написав: Ну в тесли ж є проекти черепиці з вбудованими сонячними елементами по факту шарова електро енергія https://www.tesla.com/en_CA/solarroof
Куда вставлять эту черепицу людям, живущим в многоквартирных домах?
Libo написав: Ты хоть новости читай когда споришь. Норвегия уже запретила использование ДВС с 2025 года. Великобритания с 2030 г.
За Норвегию не скажу, не интересовался.
Великобритания планирует запретить новые легковые автомобили с ДВС (импорт и продажу), а не все автомобили с ДВС. Сроков полного запрета ДВС я не припомню. Это во-первых.
Во-вторых два года назад Великобритания должна была выйти из ЕС, но не факт что выйдет в 2020: всё идёт к тому что будет очередное продление.
Так что планы запретить продажу легковушек с ДВС это ещё не 100% запрет, а всего лишь планы. К тому же не имеющие такой поддержки как Брекзит, потому очень хрупкие планы.
Ще один міф про дешевизну експлуатації Тесли розвінчано
Американець купив Tesla Model S з батареєю 60 кВтг у 2016 році, і це був вживаний екземпляр – 2013 рік випуску з пробігом близько 25 750 кілометрів. За машину він заплатив близько 53 000 доларів.
За словами Шона, за 4 роки експлуатації і приблизно 340 000 км пробігу (зараз на одометрі “Тесли” 365 тис. км) він витратив на авто 26 649 доларів. Найменша частина цієї суми була витрачена на зарядку – 7 747 доларів США, що склало всього 29,1% від загальних витрат.
в 2018 році по гарантії була замінена батарея Також повідомляють про issues with build quality, fit and finish. І це за такі гроші.
Тойота Корола чи Кемрі з аналогічним пробігом мало того що коштують дешевше так і обслуговування точно обходиться дешевше. P.S. По надійності за версією авторитетного видання Consumer reports Тесла на 25 місці з 26. Також власники повідомляють про не коректну роботу автопілота Не бачу я 40,000 через 10 років. Зовсім.
Ukrainian написав:Ще один міф про дешевизну експлуатації Тесли розвінчано
Американець купив Tesla Model S з батареєю 60 кВтг у 2016 році, і це був вживаний екземпляр – 2013 рік випуску з пробігом близько 25 750 кілометрів. За машину він заплатив близько 53 000 доларів.
За словами Шона, за 4 роки експлуатації і приблизно 340 000 км пробігу (зараз на одометрі “Тесли” 365 тис. км) він витратив на авто 26 649 доларів. Найменша частина цієї суми була витрачена на зарядку – 7 747 доларів США, що склало всього 29,1% від загальних витрат.
в 2018 році по гарантії була замінена батарея Також повідомляють про issues with build quality, fit and finish. І це за такі гроші.
Тойота Корола чи Кемрі з аналогічним пробігом мало того що коштують дешевше так і обслуговування точно обходиться дешевше. P.S. По надійності за версією авторитетного видання Consumer reports Тесла на 25 місці з 26. Також власники повідомляють про не коректну роботу автопілота Не бачу я 40,000 через 10 років. Зовсім.
Тююююююююююю............а я бачу............пояснюю..............
Тесла - це не автовиробник, це набагато більше - це SGC компані - це зелена енергетика і так далі.
Теслу - включили в Шанхай композит і DAX, готується включення в Москву і Лондон ))))
Тесла - полетіла сама на Місяць, і там проїздила місяць)))
Так, ребята, завязываем с этой дичью. Еще за клуню срать ходим, но уже давим тюбик на одну из самых технологичных и перспективных корпораций мира. Вы просто не информированы и совершенно отстали от жизни. Дремучесть непросветная. Навоз. Скотина. Мужики. За эти две недели нашего активного обсуждения перспектив EV вы бы запроста могли сделать минимум $200 на одной акции Теслы вместо того, чтобы гадить на неё с утра до вечера. Не переживайте, пока только вверх.