Хочу все знать! или длинна носа банка Финансы и Кредит

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Все про банківські послуги: відкриття поточних рахунків для фізосіб, СПД та юридичних осіб, розрахунково-касове обслуговування (РКО), клієнт-банк, інтернет-банкінг, комунальні платежі населення, отримання готівки та інші послуги.
  #12>
Повідомлення Додано: П'ят 02 кві, 2010 16:03

Хочу все знать! или длинна носа банка Финансы и Кредит

Сегодня клиенты банка "Финансы и Кредит" получили такие письма :shock: (см. ниже), как вы считаете:
1. Не много ли (ни стого ни с сего) хочет знать этот банк?
2. На сколько правомерны эти требования в свете законодательства Украины?
3. По сути банк обязывает всех клиентов сдавать отчетность (баланс) в 9 дневный срок после конца квартала, и не позднее десятого дня нового квартала бежать в банк с копией отчета - не слишком ли? (мы в банке бываем раза 2 в год, так как платим 70грн. в мес. за клиент-банк)

Шановні клієнти Філії Центральне РУ АТ «Банк» Фінанси та Кредит» !
Нормами чинного законодавства України, а саме положенням статті 64 Закону України «Про банки та банківську діяльність» та п.3.15 р. Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою НБУ № 189 від 14.05.2003р., банк, здійснюючи ідентифікацію клієнта, має право витребувати, а клієнт зобов'язаний надати документи і відомості, необхідні для з'ясування його особи, суті діяльності та фінансового стану.
Згідно п.3.1 Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою № 189 від 14.05.2003р , банк має здійснювати щоквартальний - аналіз операцій клієнта щодо їх відповідності фінансовому стану та суті діяльності клієнта і має включати всі рахунки клієнта, що відкриті в банку.
Згідно п.8.4., розділу 8 «Програми ідентифікації та вивчення клієнтів», затвердженої рішенням Правління АТ «Банк «Фінанси та Кредит» 27.11.2009 р. введено обов’язковий щоквартальний опитувальник клієнта з метою належного виконання функцій суб’єкта первинного моніторингу по з’ясуванню відповідності фінансового стану та суті діяльності клієнта.
На підставі викладеного, просимо Вас щоквартально заповнювати зазначений документ та повертати його у відділення Філії протягом десяти робочих днів з дня отримання.
Додатково просимо надавати щоквартальний звіт про фінансові результати (форма№ 2).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що інформація, яка має бути надана Вами відповідно до цього запиту, використовуватиметься банком виключно з метою реалізації фінансового моніторингу відповідно до чинного законодавства України, і таке використання не є порушенням банківської або комерційної таємниці.
При появі будь-яких змін (назви, розміру статутного капіталу, права власності, керівництва , тощо), просимо своєчасно надавати необхідні документи (завірені належним чином) на відділення Філії де Ви обслуговуєтеся.
Нагадуємо Вам, що згідно ст.64 Закону України «Про банки та банківську діяльність», у разі ненадання клієнтом необхідних документів чи відомостей або умисного подання неправдивих відомостей про себе банк відмовляє клієнту у його обслуговуванні.

З повагою та надією на
порозуміння та співпрацю Керуючий Філії


,а также приложение:
Додаток № 7
до Програми ідентифікації і
вивчення клієнтів
ЩОКВАРТАЛЬНИЙ ОПИТУВАЛЬНИК КЛІЄНТА - ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

(назва)

Згідно до чинного законодавства, зокрема законів України "Про банки і банківську діяльність", "Про
запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом", а також ст. 3.1 р.
3 Постанови Правління Національного банку України від 14 травня 2003 року № 189 та
листа НБУ № 48-012/1939-16688 від 04.09.2009р

*Просимо уважно заповнити усі пункти опитувальника. У разі відсутності будь-якої інформації , просимо
це зазначити у відповідних пунктах. Проставлення рисочок або пропущення пунктів опитувальника не допускається.

1. Наявність/відсутність філійної мережі та/або дочірніх компаній (в т.ч. за кордоном)
2. Основний вид діяльності
3. Наявність/ відсутність цінних паперів, які перебувають у власності :ТАК/НІ
У разі наявності :
- Вид цінного паперу сума
- кількість
- емітент
4. Наявність депозитів в інших банках України(в т.ч. за кордоном) :ТАК/НІ
У разі наявності :
- Сума депозитів
- Назва банку
5. Наявність кредитів в інших банках :ТАК/НІ
6. Сума заборгованості за кредитами в інших банках
7. Наявність/ відсутність поточних (в т.ч. карткових) рахунків в інших банках:ТАК/НІ
У разі наявності :
- Назва банку МФО
- Номери рахунків
8. Чи здійснюєте Ви зовнішньоекономічну діяльність :ТАК/НІ
У разі наявності :
- Напрями діяльності
- Суми за договорами
- Строк дії договорів
- Країна
- Обслуговуючий банк
9. Динаміка фінансового стану (в тис.грн.):

квартал 20 р
Станом на 01. .20 р. Станом на 01. .20 р.

Прибуток /збиток Прибуток/збиток

10. Як Ви оцінюєте свій фінансовий стан у даному кварталі
(добрий, задовільний, незадовільний)

У разі незадовільного фінансового стану : які фактори на це вплинули

Достовірність наданої інформації підтверджую

( печатка організації ,ПІБ, підпис посадової особи)
Дата
cmt
 
 
Повідомлення Додано: Вів 06 кві, 2010 11:46

1. Не много ли (ни стого ни с сего) хочет знать этот банк?
2. На сколько правомерны эти требования в свете законодательства Украины?
3. По сути банк обязывает всех клиентов сдавать отчетность (баланс) в 9 дневный срок после конца квартала, и не позднее десятого дня нового квартала бежать в банк с копией отчета - не слишком ли? (мы в банке бываем раза 2 в год, так как платим 70грн. в мес. за клиент-банк)

1. А вы сходите на обслуживание в иностранный банк и узнаете, что это еще мало.
2. Правомерны. Я думаю, что и в договоре на обслуживание есть пунктик относительно фин. мониторинга и что при необходимости банк имеет право запросить дополнительные документы у клиента.
3. Здесь вы вправе договариваться с банком как облегчить ситуацию. Никто за вас это не сделает. Если не договоритесь - в Украине масса других банков и они готовы будут предъявить для вашего обслуживания свои требования ;)
Valeryi
 
Повідомлень: 121
З нами з: 07.05.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 06 кві, 2010 15:34

Интересно, как банк в этом вопросе организует свои отношения с VIP-клиентами.
Mozart
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2139
З нами з: 05.07.05
Подякував: 479 раз.
Подякували: 561 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Вів 06 кві, 2010 22:47

Посылать такой банк и переходить на обслуживание в другой.
К тем банкам, которые молча обслуживают клиентов и ведут свой "тихий" мониторинг, без задалбывания клиентов, подобными опросами.
Вас с удовольствием возьмут на обслуживание конкуренты.
_Mykola_
 
Повідомлень: 4761
З нами з: 09.02.09
Подякував: 664 раз.
Подякували: 684 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 06 кві, 2010 23:34

Re: Хочу все знать! или длинна носа банка Финансы и Кредит

cmt написав:2. На сколько правомерны эти требования в свете законодательства Украины?
3. По сути банк обязывает всех клиентов сдавать отчетность (баланс) в 9 дневный срок после конца квартала, и не позднее десятого дня нового квартала бежать в банк с копией отчета - не слишком ли?

Слишком. Речь идет об анкетах, которые банки ведут на клиентов для оценки рисков осуществления ими (клиентами, не самим банком "ФиК") операций по "отмыванию" денег. Проще говоря, ищут "подозрительные" операции со счетами клиента. Информация о кредитах/депозитах/текущих счетах в других банках не является объектом финансового мониторинга банка "ФиК".
lebon
Аватар користувача
 
Повідомлень: 652
З нами з: 26.12.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 07 кві, 2010 10:04

Valeryi написав:
1. Не много ли (ни стого ни с сего) хочет знать этот банк?
2. На сколько правомерны эти требования в свете законодательства Украины?
3. По сути банк обязывает всех клиентов сдавать отчетность (баланс) в 9 дневный срок после конца квартала, и не позднее десятого дня нового квартала бежать в банк с копией отчета - не слишком ли? (мы в банке бываем раза 2 в год, так как платим 70грн. в мес. за клиент-банк)

1. А вы сходите на обслуживание в иностранный банк и узнаете, что это еще мало.
2. Правомерны. Я думаю, что и в договоре на обслуживание есть пунктик относительно фин. мониторинга и что при необходимости банк имеет право запросить дополнительные документы у клиента.
3. Здесь вы вправе договариваться с банком как облегчить ситуацию. Никто за вас это не сделает. Если не договоритесь - в Украине масса других банков и они готовы будут предъявить для вашего обслуживания свои требования ;)
1. Голословные утверждения.
2. Неправомерны, почитайте, что такое финмониторинг и как он проводиться, тогда и огласите куда к нему лепить баланс.
3. Действуйте в рамках инструкций НБУ и законов Украины, а не внутренних распоряжений частных банков.
svb1999
 
 
Повідомлення Додано: Сер 07 кві, 2010 14:20

1. Голословные утверждения.
2. Неправомерны, почитайте, что такое финмониторинг и как он проводиться, тогда и огласите куда к нему лепить баланс.
3. Действуйте в рамках инструкций НБУ и законов Украины, а не внутренних распоряжений частных банков.

1. Не буду спорить, я больше судил по подходам иностранных банков к укр. банкам-корреспондентам, особенно американских. Кстати, украинские дочки инобанков тоже любят хорошо мониторить как при установлении отношений, так и после.
2. Я сказал правомерны, т.к. они правомерны. Ссылки на соответствующие нормативные документы ФиК предоставил выше. Ну давайте почитаем - ЗУ "О банках и банковской деятельности" глава 11 статья 64: Банк має право витребувати, а клієнт зобов'язаний надати документи і відомості, необхідні для з'ясування його особи, суті діяльності, фінансового стану.
3. К сведению, внутренние положения/распоряжения банка разрабатывается на основании действующего законодательства Украины. ;)
Valeryi
 
Повідомлень: 121
З нами з: 07.05.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 07 кві, 2010 15:19

Valeryi написав:3. К сведению, внутренние положения/распоряжения банка разрабатывается на основании действующего законодательства Украины. ;)

И в этих, определенных законодательством, анкетах нет ничего о необходимости клиентам сообщать данные о своих депозитных счетах и т.д.
lebon
Аватар користувача
 
Повідомлень: 652
З нами з: 26.12.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 29 кві, 2010 12:38

Производится первичная индетификация один раз, а не ежеквартальная....
McFly
 
Повідомлень: 27
З нами з: 24.02.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 29 гру, 2011 13:00

  svb1999 написав:
Valeryi написав:
1. Не много ли (ни стого ни с сего) хочет знать этот банк?
2. На сколько правомерны эти требования в свете законодательства Украины?
3. По сути банк обязывает всех клиентов сдавать отчетность (баланс) в 9 дневный срок после конца квартала, и не позднее десятого дня нового квартала бежать в банк с копией отчета - не слишком ли? (мы в банке бываем раза 2 в год, так как платим 70грн. в мес. за клиент-банк)

1. А вы сходите на обслуживание в иностранный банк и узнаете, что это еще мало.
2. Правомерны. Я думаю, что и в договоре на обслуживание есть пунктик относительно фин. мониторинга и что при необходимости банк имеет право запросить дополнительные документы у клиента.
3. Здесь вы вправе договариваться с банком как облегчить ситуацию. Никто за вас это не сделает. Если не договоритесь - в Украине масса других банков и они готовы будут предъявить для вашего обслуживания свои требования ;)
1. Голословные утверждения.
2. Неправомерны, почитайте, что такое финмониторинг и как он проводиться, тогда и огласите куда к нему лепить баланс.
3. Действуйте в рамках инструкций НБУ и законов Украины, а не внутренних распоряжений частных банков.

Голослівні? а як же Постанова правління НБУ 14.05.2003 N 189
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 травня 2003 р. за N 381/7702? зокрема розділ V. Порядок ідентифікації клієнтів та вивчення їх фінансової діяльності.
RobYorik
 
 
  #12>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
5 33035
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 12 тра, 2017 13:57
rtes
Комиссия банка?
lubarec » Нед 18 гру, 2016 11:22
3 4392
Переглянути останнє повідомлення
Сер 21 гру, 2016 13:19
lubopytnaya
3 6335
Переглянути останнє повідомлення
Сер 20 лип, 2016 12:43
MKorol
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама