|
Банківський маркетинг в умовах кризи |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Все про банківські послуги: відкриття поточних рахунків для фізосіб, СПД та юридичних осіб, розрахунково-касове обслуговування (РКО), клієнт-банк, інтернет-банкінг, комунальні платежі населення, отримання готівки та інші послуги.
Додано: Чет 29 кві, 2010 22:49
Рекламна політика банків в докризовий період в основному концентрувалась на відображенні переваг у розмірах відсотку за депозитами або кредитами. Відповідно пріорітети в час кризи змінились ( так як головним стало питання надійності банку ), то й маркетингові засоби зараз спрямовані на доведені надійності банку. Наприклад, це повідомлення, що такий-то банк працює з такого-то року або, що даний банк входить у відому фінансову групу. Відповідно, яким чином має здійснюватись маркетингова політика банків в даний момент?
-
BS408GAS
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 07 тра, 2010 19:30
Жаль, что в Вашем понятии маркетинг сводится только к рекламе. Одно скажу, что во время кризиса он таки действительно свелся только к ней.
-
Тори
-
-
- Повідомлень: 1548
- З нами з: 03.12.09
- Подякував: 20 раз.
- Подякували: 62 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 15 лип, 2010 13:03
BS408GAS
Ви дійсно все дуже спростили. Політика має підпрядковуватись стратегії, а вони на сьогодняшній день в банків дуже різні. Приклади: УкрСиб зайнявся кредитування в точках продажу, багато банків кинулася підбирати СПД від проблемних, деякі банки вже стільки набрали грошей, що хочуть кредитувати, але не знають кого...і таких прикладів дуже багато. Тож спочатку треба визначитися із стратегією, а потім думати, яким чином, в тому числі з маркетиногової точки зору, її досягати.
-
Mytiok
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|