|
ОТП БАНК (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:39
Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, так в банчика зараз відтік конвертдепо в валюті. Хоче всіма способами сповільнити цей відтік. Найкращий ....підняти відсоткову ставку...але не хочуть. Ну і на комісіях заробляти хочуть.
При чем тут ето? Речь не о комиссиях, а о дистанционном обслуживании. Они заставляют готівку свіше 10 тис заказівать. Ну нехай. Но зачем гонять людей писать заяву, если ее мона зарегить дистанционно? Пусть колцентр работает, а не сачкует. Им и так мало звонят по ПЛАТНОМУ тилипону. Так шо не перетрудятся.
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2361 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:42
Козак-характерник написав: Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, так в банчика зараз відтік конвертдепо в валюті. Хоче всіма способами сповільнити цей відтік. Найкращий ....підняти відсоткову ставку...але не хочуть. Ну і на комісіях заробляти хочуть.
При чем тут ето? Речь не о комиссиях, а о дистанционном обслуживании. Они заставляют готівку свіше 10 тис заказівать. Ну нехай. Но зачем гонять людей писать заяву, если ее мона зарегить дистанционно? Пусть колцентр работает, а не сачкует. Им и так мало звонят по ПЛАТНОМУ тилипону. Так шо не перетрудятся.
Так хтось не зможе лищній раз в відділення сходити і грошенята лишаться ще якийсь час у банчику.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:47
Квесторе_поверніться написав:Так хтось не зможе лищній раз в відділення сходити і грошенята лишаться ще якийсь час у банчику.
Ну ведь ето знущання. Баріжничество. У них раньше на сайте форма заказа готівки була. А щас зарубили... типа ремонтируют... технич. проблемі. Нехай колцентр платній тада работой нагружают. Или у них основная задача в банчике - палки в колеса клиенту ставить? Так сильно на том не разбогатеешь...Еффект сиюминутній...Сегодня клиент ушел - завтра пришел. А если осадок неприятній от сотрудничества останется, будет ли желание возвращаться?
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2361 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:51
Козак-характерник, для банку типу ОТП обрізання дистанційних сервісів виглядає дикістю...і дивно це все. Але як там не було йому слід подякувати, що підтавив плече в тяжкі часи різкої девальвації гривні. Ні?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:52
Козак-характерник написав:Сенс не тупи!
спасибо,читаю что ві хотите в приват,так в привате если внесли через кассу , то и снимать нужно через кассу и заказівать также в ручном режиме. З.І. про звонок - клиент , если дорожит своим временем , будит и писать заявление и забирать деньги согласно заявлению . З.Ы.Ы. я против обслуживания и идентификации по карте ( приватбанк и акцент ) и не разделяю энтузиазма по телефону каждый день заказывать , а приходить как получиться .
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18140
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:54
Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, для банку типу ОТП обрізання дистанційних сервісів виглядає дикістю...і дивно це все. Але як там не було йому слід подякувати, що підтавив плече в тяжкі часи різкої девальвації гривні. Ні?
Згодний. Але вказати банчику, що треба покращити теж треба! А для того в них є спеціальна книжечка для пропозицій. Вірно? Чи ви проти?
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2361 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:55
Козак-характерник написав: Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, для банку типу ОТП обрізання дистанційних сервісів виглядає дикістю...і дивно це все. Але як там не було йому слід подякувати, що підтавив плече в тяжкі часи різкої девальвації гривні. Ні?
Згодний. Але вказати банчику, що треба покращити теж треба! А для того в них є спеціальна книжечка для пропозицій. Вірно? Чи ви проти?
За.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 12:56
Сенс ті мне не друк...))
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2361 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 13:03
Козак-характерник написав:Сенс ті мне не друк...))
открой себе директ и качай права НЕ бесплатно , а позвонить , особенно когда Клиент ХОЧЕТ забрать СВОЕ , то тут каждый банк на 1-2 дня потянет время .
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18140
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Пон 08 чер, 2015 16:15
Тікати треба від цього ливаря, жаднічає на градусах, на кол-центрі, інтернет банкінг також за гроші ... Спасибі, що підставили своє плече і дали сконвертувати копієчку, але так неможливо працювати. Втічемо Козаче разом! ))))
-
Скупердяй
-
-
- Повідомлень: 9853
- З нами з: 30.11.14
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 718 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7820225 |
|
|
101069 |
15953382 |
|
|
38157 |
5181795 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|