А работать с банком используя уже несколько лет неподдерживаемую ось это очень альтернативно одаренным нужно быть. Проще сразу на ex.ua свою ЭЦП выгрузить и пароль указать в комментариях
Укрсоцбанк UniCredit почав списувати комісію за підключення послуг смс-банкінгу по паливній картці (коли оформляла дану картку усно відмовилась від даної послуги і не залишала номер мобільного, бо достатньо інтернет-банкінгу). Підключили без відома клієнта посилаючись на зміни тарифів по картці. Найцікавіше що гроші списали, а послуги не надавали. Ненадання послуг мотивують тим, що не можуть їх надати оскільки у них відсутній номер мого мобільного. Наскільки правомірне списання комісії у даному випадку? Справа не у сумі, а у способах роботи-відношення з клієнтами Укрсоцбанк UniCredit.
grape написав:Укрсоцбанк UniCredit почав списувати комісію за підключення послуг смс-банкінгу по паливній картці (коли оформляла дану картку усно відмовилась від даної послуги і не залишала номер мобільного, бо достатньо інтернет-банкінгу). Підключили без відома клієнта посилаючись на зміни тарифів по картці. Найцікавіше що гроші списали, а послуги не надавали. Ненадання послуг мотивують тим, що не можуть їх надати оскільки у них відсутній номер мого мобільного. Наскільки правомірне списання комісії у даному випадку? Справа не у сумі, а у способах роботи-відношення з клієнтами Укрсоцбанк UniCredit.
Ну якщо було устне відмовлення то щось комусь довести буде важко ... тому ідіть і письмово відмовляйтесь
grape написав:Укрсоцбанк UniCredit почав списувати комісію за підключення послуг смс-банкінгу по паливній картці (коли оформляла дану картку усно відмовилась від даної послуги і не залишала номер мобільного, бо достатньо інтернет-банкінгу). Підключили без відома клієнта посилаючись на зміни тарифів по картці. Найцікавіше що гроші списали, а послуги не надавали. Ненадання послуг мотивують тим, що не можуть їх надати оскільки у них відсутній номер мого мобільного. Наскільки правомірне списання комісії у даному випадку? Справа не у сумі, а у способах роботи-відношення з клієнтами Укрсоцбанк UniCredit.
На скільки знаю, смс у них підключити без № тел в принципі неможливо. Так що дивіться по виписці чи це дійсно комісія була за СМС + якщо у Вас є ІБ, то, скоріше за все Ви все жнадавали мобільний. Також є нюанс у них в договорах. Там при підписанні є пункт в якому можна проставити галоску, а саме "відмова від надання послуги СМС банкінг"
grape написав:Укрсоцбанк UniCredit почав списувати комісію за підключення послуг смс-банкінгу по паливній картці (коли оформляла дану картку усно відмовилась від даної послуги і не залишала номер мобільного, бо достатньо інтернет-банкінгу). Підключили без відома клієнта посилаючись на зміни тарифів по картці. Найцікавіше що гроші списали, а послуги не надавали. Ненадання послуг мотивують тим, що не можуть їх надати оскільки у них відсутній номер мого мобільного. Наскільки правомірне списання комісії у даному випадку? Справа не у сумі, а у способах роботи-відношення з клієнтами Укрсоцбанк UniCredit.
Ну якщо було устне відмовлення то щось комусь довести буде важко ... тому ідіть і письмово відмовляйтесь
Ах, Скупердяй, ваші би слова та... По нових умовах-тарифах це послуга обов'язкова і відмовитись, тобто відключити її, неможливо.
grape написав:Укрсоцбанк UniCredit почав списувати комісію за підключення послуг смс-банкінгу по паливній картці (коли оформляла дану картку усно відмовилась від даної послуги і не залишала номер мобільного, бо достатньо інтернет-банкінгу). Підключили без відома клієнта посилаючись на зміни тарифів по картці. Найцікавіше що гроші списали, а послуги не надавали. Ненадання послуг мотивують тим, що не можуть їх надати оскільки у них відсутній номер мого мобільного. Наскільки правомірне списання комісії у даному випадку? Справа не у сумі, а у способах роботи-відношення з клієнтами Укрсоцбанк UniCredit.
На скільки знаю, смс у них підключити без № тел в принципі неможливо. Так що дивіться по виписці чи це дійсно комісія була за СМС + якщо у Вас є ІБ, то, скоріше за все Ви все жнадавали мобільний. Також є нюанс у них в договорах. Там при підписанні є пункт в якому можна проставити галоску, а саме "відмова від надання послуги СМС банкінг"
Коли оформляла її в умовах пакету не було обов'язкового підключення смс-банкінгу. Тому № мобільного не надавали. ІБ є. Гаряча лінія банку підтвердила що № мого мобільного у них нема і тому смс мені не приходять, але комісію з мене за "підключення" знімають (це зараз чітко видно у ІБ "Абонплата за надання послуг SMS-банкінгу"). Згіно нових умов-тарифів поставити галочку "відмова від надання послуги СМС банкінг" неможливо. Ця платна послуга тепер обов'язкова для всіх, незалежно від того потрібна чи не потрібна вона тобі. Об'єктивно напрошується висновок що такі дії Укрсоцбанк UniCredit (нав'язування обов'язкових платних послуг які неможливо відключити, списування комісії за послуги які де-факто не надавалися) дуже подібні на дрібне шахрайство((