Надра Банк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 617618619620621 ... 820>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Надра Банк - БАНКРОТ 2.3 5 1119
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
41%
455
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
25%
275
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
12%
137
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
12%
137
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
10%
115
Всього голосів : 1119
Повідомлення Додано: П'ят 01 лис, 2013 17:44

ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУ

В продовження розпочатої теми! Прошу надати змістовну, не завуальовану відповідь на поставлені питання:
1. Нами було надіслано скаргу Голові правління ПАТ "КБ "Надра" п. Зінкову Д.В. Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року надіслана за адресою 04053, Київ, вул. Артема 15 цінним листом з описом та рекомендованим повідомленням і отримана адресатом 05.09.2013. Чому цю скаргу проігноровано? Де відповідь?
2. 04.10.2013 нами було направлено скаргу по даному питанню до НБУ в Рівненській обл. У відповідь на нашу скаргу до НБУ, 21.10.2013 отримали лист № 14-4-13113 від 16.10.2013 від ПАТ КБ "НАДРА". Згідно листа-відповіді ПАТ "КБ НАДРА", керівництвом банку надано доручення директору Відділення ПАТ "КБ НАДРА" Рівненське РУ розглянути питання щодо можливості повернення нам завданих збитків за рахунок внутрішніх резервів банку. Водночас, 24.10.2013 нами було отримано відповідь на скаргу від НБУ № 15-006/2452, де також йде мова про відшкодування нам матеріальної шкоди ДО пийняття остаточного рішення у кримінальному провадженні. Пані Новак А.В., коли питання буде розглянуто? Коли буде повернено кошти?
3. Від самого початку несанкціонованого списання вами наших коштів з р/р йшла мова про внутрішнє розслідування банку, про заходи, що вживаються вами, про офіційні звернення ПАТ "КБ НАДРА" до "Приватбанку". Сьогодні, 01.11.2013, нами отримано першу копію такого звернення до Приватбанку. Лист № 22-4-13750 датовано 29.10.2013. Які конкретні дії було прийнято Надра банком з вирішення нашого питання з 12.08.2013 року. Чи 29.10.2013 - це був єдиний крок?
Прошу надати конкретну відповідь.
Vladimyr
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лис, 2013 19:31

Vladimyr
Шановний Володимир! Повідомляємо Вам, що описані Вами події стали предметом ретельних перевірок з боку спеціалістів нашого банку. Зважаючи на те, що більшість з встановлених відомостей мають ознаки банківської таємниці та не можуть бути розголошені нами в Інтернеті, вважаємо за можливе повідомити тут лише декілька деталей.
Зокрема, маємо зазначити, що списання коштів з рахунку, про яке Ви згадуєте, відбулось за допомогою системи дистанційного обслуговування типу «Клієнт-банк». Нами встановлено, що списання було проведено внаслідок дій третіх осіб, які за допомогою шкідницького програмного забезпечення отримали доступ до системи «Клієнт-банк», встановленої на комп’ютері Вашого підприємства. Банк в цій ситуації фактично виконував доручення Вашого підприємства про перерахунок коштів. Жодних неправомірних дій співробітники банку при цьому не проводили.
Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК, та встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» (зокрема , вимог щодо поновлення антивірусної бази, обмеження доступу до комп’ютера, умов зберігання таємних ключів, тощо). Оскільки Ви відмовились від більш глибинної перевірки Вашого ПК, нашими спеціалістами на основі отриманої інформації було зроблено висновок про те, що саме недотримання вказаних правил зробило можливим доступ зловмисників до встановленого на Вашому комп’ютері ПО та, як наслідок, Вашого рахунку.
Одразу ж після того, як Ви повідомили банк про несанкціоноване списання коштів з Вашого рахунку, нами почали вживатися всі необхідні дії для повернення Вам коштів. Зокрема, ми всебічно сприяємо Вам у спілкування з правоохоронними органами, оскільки саме від їх роботи сьогодні залежить вирішення питання на Вашу користь. Банк не відмовляв і не відмовляє Вам у допомозі, але просимо зрозуміти, що списання коштів відбулося не за ініціативою та не з вини банку, а отже наразі в нас, нажаль, немає підстав для того, щоб просто повернути Вам їх.
Просимо з розумінням віднестися до викладеної інформації та продовжити спільну роботу з метою повернення Вам коштів.
Nadra Bank
Аватар користувача
 
Повідомлень: 328
З нами з: 05.04.13
Подякував: 3 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лис, 2013 20:10

  Nadra Bank написав:nik20100
Добрый день! Пожалуйста,сообщите адрес отделения.

Запорожье, ул.Красногвардейская, 27 - а

а также касается других отделений с ямами без ограждений рядом с банком
nik20100
 
Повідомлень: 1114
З нами з: 05.03.11
Подякував: 37 раз.
Подякували: 53 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лис, 2013 22:14

ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУ

Я вимагаю повідомити мені результати вашого внутрішнього розслідування! Чому вони для нас замовчуються? Знову йдуть загальні фрази. Де відповідь на нашу скаргу Голові правління ПАТ "КБ "Надра" п. Зінкову Д.В. (Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року). Чому перший лист до Приватбанку 29.10.2013? Це на вашу думку оперативне звернення? Що зроблено в період 12.08.2013 по 01.11.2013? Чому ваші ж спеціалісти встановили програму на компютер де "...встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк»...??? Яким чином "...Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК.." якщо такого не було? Аналогічно припускаю, що відбулося втручання третіх осіб у вашу систему банківської безпеки. А на підставі того, що нам не надані результати внутрішнього розслідування - роблю висновок: ви свідомо замовчуєте справжню причину даної проблеми - злам системи Надра банку. Ми також провели своє внутрішнє розслідування, яке довело що ніяких шкідницьких програм встановлено не було, а ключі ніхто не викрадав. Таким чином банк провів платіж аж ніяк не за нашим дорученням. А якщо б клієнтура вашого банку складалась лише з осіб, що користуються ліцензійним ПЗ - надра банк давно б збанкрутував. Це навпаки ми допомогли вам в "такий спосіб" виявити прогалини у вашому дистанційному ПЗ. Проблема тут значно виходить за загальні рамки. Під прицілом - кожен клієнт банку. Банк прийняв вигідну тільки для себе позицію, звинувачуючи клієнта опираючись на непідтверджені факти. Де факти? Це було зрозуміло з самого початку. Ось вам ситуація, коли клієнт лишається на самоті з вашими проблемами. Дайте відповідь - на підставі чого нам було повідомлено про заблокування коштів на картці Приватбанку працівниками Надра на наступний день після викрадення 13.08.2013р.? На підставі чого ви пишете "...на сьогодні кошти не втрачено"?
Vladimyr
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лис, 2013 23:41

  Vladimyr написав:Я вимагаю повідомити мені результати вашого внутрішнього розслідування! Чому вони для нас замовчуються? Знову йдуть загальні фрази. Де відповідь на нашу скаргу Голові правління ПАТ "КБ "Надра" п. Зінкову Д.В. (Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року). Чому перший лист до Приватбанку 29.10.2013? Це на вашу думку оперативне звернення? Що зроблено в період 12.08.2013 по 01.11.2013? Чому ваші ж спеціалісти встановили програму на компютер де "...встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк»...??? Яким чином "...Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК.." якщо такого не було? Аналогічно припускаю, що відбулося втручання третіх осіб у вашу систему банківської безпеки. А на підставі того, що нам не надані результати внутрішнього розслідування - роблю висновок: ви свідомо замовчуєте справжню причину даної проблеми - злам системи Надра банку. Ми також провели своє внутрішнє розслідування, яке довело що ніяких шкідницьких програм встановлено не було, а ключі ніхто не викрадав. Таким чином банк провів платіж аж ніяк не за нашим дорученням. А якщо б клієнтура вашого банку складалась лише з осіб, що користуються ліцензійним ПЗ - надра банк давно б збанкрутував. Це навпаки ми допомогли вам в "такий спосіб" виявити прогалини у вашому дистанційному ПЗ. Проблема тут значно виходить за загальні рамки. Під прицілом - кожен клієнт банку. Банк прийняв вигідну тільки для себе позицію, звинувачуючи клієнта опираючись на непідтверджені факти. Де факти? Це було зрозуміло з самого початку. Ось вам ситуація, коли клієнт лишається на самоті з вашими проблемами. Дайте відповідь - на підставі чого нам було повідомлено про заблокування коштів на картці Приватбанку працівниками Надра на наступний день після викрадення 13.08.2013р.? На підставі чого ви пишете "...на сьогодні кошти не втрачено"?


А какая сумма ушла через бреши в ПО банка?
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 10:19

Nadra Bank, цікаво отримати Ваш коментар.
http://www.epravda.com.ua/publications/ ... /4/401448/
Як на мене Комаха передьоргнув зовсім небагато.
І перекоси по валюті в Надрі потрібно вирішувати кардинально.
Підняти по доларовому Фінансовому туризмі до 13%.
Народ потягнеться.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 11:22

tatop
Комментарии Банка будут предоставлены в течении дня.
Nadra Bank
Аватар користувача
 
Повідомлень: 328
З нами з: 05.04.13
Подякував: 3 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 17:41

Re: Надра

http://dmitryfirtash.com/event/%D0%B1%D ... %B0%D1%88#
Банк "Надра" должен стать опорой для Украины – Дмитрий Фирташ
Председатель Совета Группы компаний Group DF Дмитрий Фирташ поздравил с 20-летием коллектив банка "Надра".
"Банк "Надра" должен стать опорой для Украины. В этом его историческая роль. Мы должны это понимать и соответственно относиться к своей работе, думать о будущем", – отмечается в приветственном письме Дмитрия Фирташа, адресованном сотрудникам банка.
В обращении отмечается, что 20 лет – значимая веха в истории любого бизнеса. "Наш банк – почти ровесник независимой Украины. Поэтому мы смело можем говорить, что история развития банка "Надра" – это практически история развития новой украинской экономики. И это накладывает на нас дополнительную ответственность", – отметил Дмитрий Фирташ в обращении.
Бизнесмен отметил, что за три года в банке была создана сильная управленческая команда, способная реализовать амбициозные планы по его развитию.
"Cегодня очевидно, что "Надра" – это надежный универсальный банк, предоставляющий актуальные для рынка финансовые решения. Мы создали сильную управленческую команду. Это лидеры и профессионалы, с которыми можно решать самые смелые задачи.
Мы восстановили доверие к банку, что дало возможность наращивать клиентскую базу. Это главный критерий эффективности нашей работы", - говорится в обращении.
Банк "Надра" получил лицензию НБУ 26 октября 1993 году. Во всех регионах Украины работают более 500 отделений банка, в которых работает более 5 тысяч сотрудников. По итогам 2012 года банк закрепился в Топ-10 украинских банковских учреждений по размеру активов. С начала 2013 года активы "Надра" выросли на 6% или на 1,67 млрд грн.
Также банк вошел в Топ-10 по объему кредитного портфеля. С начала года кредитный портфель вырос на 10,5% или на 2,29 млрд. грн.
Прирост средств клиентов за 9 месяцев 2013 года составил 22,7%, средства клиентов возросли до 10,65 млрд. грн.
Доверие населения к банку возрастает, о чем свидетельствует активное расширение клиентской базы. За год количество клиентов – физических лиц выросло в 1,2 раза – с начала года новыми розничными клиентами стали более 130 тысяч человек. Сейчас в банке обслуживается порядка 800 тысяч украинцев.
В 2014 году руководство банка планирует еще звеличить клиентскую базу и довести количество клиентов-физлиц до более одного миллиона человек.

возникает вопрос вы шутите, издеваетесь или чтото другое?
lobanoff
Аватар користувача
 
Повідомлень: 347
З нами з: 25.11.11
Подякував: 45 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 13:05

  tatop написав:Nadra Bank, цікаво отримати Ваш коментар.
http://www.epravda.com.ua/publications/ ... /4/401448/
Як на мене Комаха передьоргнув зовсім небагато.
І перекоси по валюті в Надрі потрібно вирішувати кардинально.
Підняти по доларовому Фінансовому туризмі до 13%.
Народ потягнеться.

04.11.2013 на сайте интернет-издания «Украинская правда» в разделе «Экономическая правда» (http://www.epravda.com.ua/) обнародована статья «Банк Фирташа пошел войной на заемщиков», автор: Алексей Комаха, в которой приведена недостоверная информация о финансовом состоянии и деятельности Открытого акционерного общества «Коммерческий банк «Надра» (далее – банк «Надра»).
Статья содержит искаженную информацию, создает негативное представление о финансовом положении и деятельности банка «Надра», унижает его деловую репутацию, в связи с чем пресс-служба банка вносит соответствующие разъяснения и заявляет о том, что распространенная информация не соответствует действительности. Мы еще раз считаем необходимым официально прокомментировать следующее.
Национальный банк Украины не ставил перед банком «Надра» требование о досрочном возврате средств в рамках кредитных договоров рефинансирования.
Банк «Надра» не нарушает нормативы, установленные Национальным банком Украины.
Банк «Надра» активно работает на межбанковском (валютном и ресурсном) рынках и сотрудничает со многими банковскими учреждениями. Мы можем отметить, что за последний год количество финучреждений, с которыми банк работает на межбанке, а также размер лимитов, установленный участниками межбанковского рынка на банк «Надра», стабильно увеличивается.
Банковское учреждение не «одалживает деньги любой ценой», а привлекает средства населения и размещает их в программы кредитования, что является нормальной рыночной деятельностью любого участника банковского рынка. Что касается банка «Надра», то привлеченные ресурсы населения банк «Надра» направляет на развитие реального сектора экономики страны, кредитуя бизнес-клиентов - предприятия ключевых отраслей украинской экономики. Банк имеет возможность кредитовать надежные предприятия, осуществляющие экспортно-импортную деятельность, подкрепленную внешнеэкономическими контрактами.
Банк также имеет возможность поощрять своих вкладчиков, предлагая высокую доходность по депозитным вкладам. Доверие населения к банку возрастает, о чем свидетельствует рост депозитного портфеля банка. За 9 месяцев 2013 года портфель депозитов физических лиц в банке «Надра» по сравнению с аналогичным периодом прошлого года увеличился в два раза и на данный момент превышает сумму в 4,4 млрд грн. Быть в лидерах доверия украинских вкладчиков – большая ответственность, и мы намерены удержать завоеванные позиции. Более того, у банка есть все ресурсы и возможности большого банка для того, чтобы это доверие украинцев достойно вознаградить. Справедливости ради стоит отметить, что автор материала не провел аналитику депозитного рынка страны. Процентные ставки по депозитам в иностранной валюте, которые предлагает населению банк «Надра», все же не являются самыми высокими на украинском рынке.
Банк самостоятельно занимается судебными вопросами. Эксклюзивных договоров с внешними подрядчиками банк «Надра» не заключает. Тем более, банк не принимал и не принимает участия в сомнительных схемах по вопросам урегулирования проблемной задолженности.
Автор статьи и интернет-издания «Украинская правда», вопреки требованиям закона, уклонился от обязанности по проверке достоверности информации и ее распространения без искажения смысла. Боле того, обращаем особое внимание, что автор данного материала целенаправленно и не в первый раз искажает информацию относительного нашего банка, что, может свидетельствовать о наличии задачи по формированию негативного имиджа банка «Надра», а следовательно, говорить и о заказном характере статьи.
Пресс-служба банка «Надра» всегда открыта к сотрудничеству и диалогу с представителями СМИ и широкой общественности. В случае, если у Вас возникают вопросы о деятельности банка «Надра», мы готовы оперативно предоставить исчерпывающие официальные ответы на них. Пожалуйста, обращайтесь.
Nadra Bank
Аватар користувача
 
Повідомлень: 328
З нами з: 05.04.13
Подякував: 3 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 13:40

Nadra Bank, дякую за коментар.
Коментар обтічний і ніяких цифр, які привів в своїй статті Комаха не заперечив.
А звідси слідує, що ці цифри Комаха трактує не вірно, на думку Надра банку.
Але це оціночні судження автора публікації (Комахи).
Конкретика в відповіді Надр, як на мене, мінімальна.
Це Надра не порушує ніяких нормативів НБУ?
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 617618619620621 ... 820>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 45687
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8924471
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 2016208
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама