Дельта 2011

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 372373374375376 ... 615>
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 12:46

  Sergo написав:Повторяю свой вопрос для представителей банка, коль vimex не отреагировал, и надеюсь на оперативный ответ, можно в личку:
  Sergo написав:подскажите пожалуйста в таком вопросе: депозит "Специальный" может открыть клиент, если на данный момент у него имеются срочные депозиты в Дельте ?
Потому что забирая один из закончившихся "увесистых" депо, мне девочкой-менеджером был предложен сей продукт. Однако, имея обоснованные сомнения в её компетентности по предшествующему общению, уточнять детали у неё не стал. А ознакамливаясь позже с условиями и обратив внимание на пункты "категория вкладчиков" и "особенность вклада" у меня возник вышеуказанный вопрос.

Прошу прощения, сразу не отписался. Вам готовят официально развернутый ответ.
vimex
 
Повідомлень: 2087
З нами з: 09.11.10
Подякував: 35 раз.
Подякували: 437 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 13:14

Re: Дельта

  vimex написав:Прошу прощения, сразу не отписался. Вам готовят официально развернутый ответ.


Спасибо. Жду.
Sergo
 
Повідомлень: 998
З нами з: 14.04.10
Подякував: 64 раз.
Подякували: 54 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 13:20

«Комісія за оброблення готівки в касі банку»

Уважаемая ОР,
скажите, пожалуйста, правильно ли я понимаю, что с 1 ноября 2011 года:
1. Я пополняю через кассу ДБ свой «Золотий гаманець» – «Комісія за оброблення готівки в касі банку» – 0 грн.
2. Родители пополняют свои пенсионные счёта – «Комісія за оброблення готівки в касі банку» – 0 грн.
3. Я пополняю через кассу ДБ пенсионные счёта своих родителей – «Комісія за оброблення готівки в касі банку» – 10 грн.
ForumArc
Аватар користувача
 
Повідомлень: 306
З нами з: 06.01.11
Подякував: 5 раз.
Подякували: 25 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 14:05

  Sergo написав:Повторяю свой вопрос для представителей банка, коль vimex не отреагировал, и надеюсь на оперативный ответ, можно в личку:
  Sergo написав:подскажите пожалуйста в таком вопросе: депозит "Специальный" может открыть клиент, если на данный момент у него имеются срочные депозиты в Дельте ?
Потому что забирая один из закончившихся "увесистых" депо, мне девочкой-менеджером был предложен сей продукт. Однако, имея обоснованные сомнения в её компетентности по предшествующему общению, уточнять детали у неё не стал. А ознакамливаясь позже с условиями и обратив внимание на пункты "категория вкладчиков" и "особенность вклада" у меня возник вышеуказанный вопрос.


Шановний Sergo,
дійсно, депозит "Спеціальний" – це вигідна пропозиція продуктової лінійки депозитів від Дельта Банку, оформлення якого пропонується визначеній категорії Вкладників Банку.

З метою перевірки можливості оформлення вкладу «Спеціальний» та отримання більш детальних роз"яснень щодо умов його розміщення у Банку, рекомендуємо Вам надати Ваші уточнюючі дані (номер будь-якого договору, паспортні дані чи інш.):
- менеджеру відділення Банку, у якому Ви обслуговуєтесь,
- звернувшись з відповідним запитанням до Контакт-центру Банку за номерами:
044 4289595, або 0800500600,
- або звернувшись з відповідним запитанням на електронні адреси Банку: Consultant&deltabank.com.ua або Info&deltabank.com.ua

Дякуємо Вам за увагу до Дельта Банку.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 14:14

Шановні форумчани,
дозвольте повторно нагадати Вам про умови нарахування плати за обслуговування карткового рахунку, передбаченої Тарифами на обслуговування платіжних карток, затверджених Протоколом Тарифного комітету Банку № 319 від 02.03.2011 року.

Плата за обслуговування карткового рахунку списується виключно у наступних випадках:
1/ на день списання плати на картковому рахунку обліковується заборгованість;
2/ на день списання плати на картковому рахунку є залишок власних коштів Держателя;
3/ у разі, якщо на день білінгу баланс карткового рахунку складає 0 грн. - плата за обслуговування карткового рахунку нараховуватися та списуватися не буде.

Під залишком власних коштів слід розуміти й суми заблокованих транзакцій, тобто кошти, які на день білінгу обліковуються на поточному рахунку 2625,
проте, - є недоступними Держателю для проведення он-лайн операцій.
Слід додати, що регламент фактичного списання на поточних рахунках сум заблокованих транзакцій за проведеними операціями, регулюється Правилами Міжнародної платіжної системи Visa та не залежить від банку – емітента.

Водночас, Дельта Банк, зі свого боку, подбав про те, щоб у випадках, коли залишок власних коштів Клієнта Банку, що на день білінгу обліковується на його поточному рахунку, виявиться менший, ніж встановлений розмір плати (9,90 грн.), то:
1/ плата встановлюється та списується в межах позитивного залишку коштів на рахунку,
2/ не допускаючи при цьому виникнення на поточному рахунку Клієнта Банку несанкціонованого овердрафту.

Вважаємо за доцільне додати, що плата за обслуговування карткового рахунку – відноситься до категорії «додаткових» послуг, обов’язкових до сплати, про вартість та умови нарахування якої кожен Клієнт Банку інформується під час оформлення договору на відкриття карткового рахунку, а також, через розміщення відповідних Тарифів на інформаційних стендах кожного відділення Банку та на офіційному сайті Банку: http://karta1.com.ua/page_1.php

Також, дозвольте нагадати Вам про те, що в разі виникнення у Вас необхідності в оперативному порядку отримати відповідь на будь-яке питання, що стосується надання послуг Дельта Банком, в тому числі, й інформації щодо балансу по Вашому поточному рахунку на день здійснення платежу, Ви завжди маєте можливість звертатися з цього приводу до Банку через наші офіційні канали комунікацій:
1/ Контакт-центр: 044 4289595, 0800500600,
2/ VIP-центр: 044 4289599,
3/ електронні адреси Банку: Consultant&deltabank.com.ua, Info&deltabank.com.ua,
що у безперервному режимі обслуговуються відповідальними фахівцями Банку, які гарантовано нададуть Вам вичерпну відповідь у найкоротший термін.

Дякуємо за увагу до Дельта Банку.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 14:18

Sergo, Спеціальний, спеціально для Вас. Пересічні відпочивають.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 14:58

Delta official
Прочитавши відгук про вклад"Чарівний гаманець", в темі "Вклад с обменом валюты":
"Игорь Алексеевич :
Дельта. Я пользуюсь вкладом Чаривной Гаманець......
А по теме самое главное, что я могу в любой момент БЕСПЛАТНО БЕЗ КОМИССИИ переложить средства из одной валюты в др. в течении 1-5-ти минут, ещё и проценты за месяц набегают."

Я пішов відкривати "Чарівний гаманець". Мені сказали, що перекладати кошти із одної валюти в іншу не можна, ковертація 1 %.
В чому спрва?
Голопупенко
 
Повідомлень: 22
З нами з: 19.01.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 15:51

  OP написав:
  Плюшкин написав:
  Sain написав:osem99

чому ви так. у відділені, де я обслуговуюсь завжди пропонують каву з цукерками...

в свое время...наверно позопрошлой весной у каждого экономиста на столе стояла ваза с фирменными карамельками.....это угощение для клиента..и каждый раз я в шутку спрашивал у экономиста ..карамельки драйвовые?..типа того что сядет клиент к экономисту сьест одну карамельку..а пока экономист состовляет пакет документов ..эта карамелька подействвует на психологический портрет клиента....что принесет банку потенциальную прибыль...
а сейчат такого угощения нету....
к стате такие карамельки -волшебные были и виэйби банке..но теперь и там нету... :P



Мы уже давно карамельки заменили на орешки в шоколаде, вкуснее намного :)
Следующий раз будете в отделении обязательно попросите, попробуете и скажите Ваше авторитетное мнение. Конечно кофе, конфетки и пр не главное, но из этого складывается впечатление и отношение в том числе. Да и вся наша жизнь наполнена (или состоит из?) в основном мелочами...

В одних отделениях - работники жлобы, все сами съедают
в других - клиенты жлобы: все из вазочки одним махом одному себе в карман, а другим уже
ничего не остается...
В третьих - клиенты стеснительные, стесняются протянуть сами руку к вазочке, з сотрудники
особо не предлагают, надеясь что им больше останется (смотри 1-е предложение}...
В четвертых - и клиенты, и сотрудники вменяемые и там все нормально. Но таких отделений учитывая человеческую натуру - мало

А чтобы все было везде нормально, без злоупотреблений и всяких коррупции, обид, завистей, лишних разговоров и т д надо все забюрократизировать и ввести четкие корпоративные стандарты обслуживания

Открыл (пополнил) депозит до 5 тыс грн - получи конфетку от сотрудника в принудительном порядке... от 5 до 10 - 2 конфетки, от 10 до 50 - маленький пакетик с конфетками, от 50 до 100 - коробочку с конфетками и чашечку кофе свыше 100 тыс - это уже ВИП клиент чашку кофе ему и коробку конфет с бутылкой шампанского на дорогу И все под роспись .

Нечто подобное - и для кредитных клиентов

И все это официально назвать доп (акционными) условиями депозита/кредита, всякими бонусами, системами лояльности и т.д.
:D
Classif
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 15:55

  Голопупенко написав:Delta official
Прочитавши відгук про вклад"Чарівний гаманець", в темі "Вклад с обменом валюты":
"Игорь Алексеевич :
Дельта. Я пользуюсь вкладом Чаривной Гаманець......
А по теме самое главное, что я могу в любой момент БЕСПЛАТНО БЕЗ КОМИССИИ переложить средства из одной валюты в др. в течении 1-5-ти минут, ещё и проценты за месяц набегают."

Я пішов відкривати "Чарівний гаманець". Мені сказали, що перекладати кошти із одної валюти в іншу не можна, ковертація 1 %.
В чому спрва?

Думаю, лучше будет ознакомится с тарифами на сайте Дельты, что они обещают. Ведь Вы с них будете требовать исполнение договора, а не с "Игоря Алексеевича".

ЗЫ
Я не так давно задавал вопрос и здесь, и в отделении, могу ли я через ИБ с гривневого счета перебрасывать на долларовый (к примеру) с конвертацией. На что получил ответ, что такое в настоящее время невозможно, а в будущем - никто не знает.
Небритый
 
Повідомлень: 587
З нами з: 06.07.11
Подякував: 237 раз.
Подякували: 40 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 жов, 2011 17:05

Млин,а меня даже чашкой кофе угостили :?
v-vlad
 
Повідомлень: 173
З нами з: 03.11.08
Подякував: 3 раз.
Подякували: 9 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 372373374375376 ... 615>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк 3/4 (2011 - 2020) 1 ... 8, 9, 10
Модератор » Суб 26 лис, 2011 18:24
98 58436
Переглянути останнє повідомлення
Вів 30 жов, 2018 22:33
ignorabimus
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4072357
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1214992
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама