Дельта 2012

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 11351136113711381139 ... 1475>
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 15:50

  VVB написав:
  idiklip написав:
  sta1178 написав:Пришел пароль на вчерашний платеж. Пароль просрочен. Капец -отета сервис!

из собственного опыта: если мне не пришла смс в чечении 15 мин то повторяю операцию 2-3-4-5 раз и смс начинают сыпаться через минут 5-7, последняя и используется. удачи!


А если последняя задержалась, и Вы по ошибке ввели предпоследнюю,и так далее в начало, то после трех неправильно введенных паролей все блокируется и уже появляется уникальная возможность подышать свежим воздухом и заняться спортом протопав в отделение за новой картой одноразового пароля. А после того, как Вы дома опять поменяли одноразовый пароль на новый, который у Вас был до этого (так как старый легче запоминать), то у Вас опять появляется уникальная возможность подышать свежим воздухом и заняться спортом протопав в отделение за следующей новой картой с одноразовым паролем, так как Вас в отделении не предупредили, что старый Ваш пароль(для входа в интернетбанкинг) повторно нельзя использовать :D

..ниче ниче...приобретенный опыт это наше фсе :wink:
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7340
З нами з: 15.08.12
Подякував: 406 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 18:43

  Lucke написав:доброго времени суток.
СМС идут долго, из трех платежей по одному не вложились в время, оператор KS
и сегодня уже не 1-е число.
пора что то решать с этим... 8)


Уважаемые форумчане,
сообщаем, что на данный момент проблема с функционалом доставки СМС-сообщений, об операциях, совершаемых в системе «Интернет-банк Дельта», успешно идентифицирована и устранена на стороне поставщика услуги.
Считаем важным обратить Ваше внимание на то, что, принимая во внимание объективные причины несовершенства работы данного функционала, Банк не производит начисление платы за предоставление дополнительной услуги СМС-информирования по текущим счетам, обслуживающимся в Тарифном пакете «Поточний рахунок Стандарт».

Мы благодарим Вас за внимание к Дельта Банку и предоставление важной для нас обратной связи.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 19:26

  Bosstone написав:
  -VICTOR- написав:плата есть только по ЧГ..кредитках.. и при желании..по заявлению можете отказаться...

по Эволюции смс входит в пакет и отказаться низзя

зі своєї практики дозволю собі не погодитись із цим твердженням..
клієнт може відмовитись від СМС-інформування по "КК№1 Еволюція" про здійснення платіжних операцій в торговосервісній мережі (за розсилку яких і нараховується комісія 5 грн. - п. 1.9.2 Тарифів, і від якої я й відмовився при оформленні КК№1), але клієнт не може відмовитись від отримання таких СМС-ок як: про стан заборгованості, отримання одноразових паролей для проведення грошових переказів в ИБ (розсилка цих СМС не тарифікується, тобто безкоштовна - див. п. 1.9.1 Тарифів).
YaVI
 
Повідомлень: 547
З нами з: 30.03.10
Подякував: 21 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 19:34

Re: Дельта

  YaVI написав:клієнт може відмовитись від СМС-інформування по "КК№1 Еволюція" про здійснення платіжних операцій в торговосервісній мережі

Раніше міг відмовитись. Тепер Банк не дає згоди на таку відмову (з серпня 2012 року). Тим, хто до того відмовився смс-інформування відключене, новим клієнтам не відключають. Дбають про безпеку клієнта, дуже багато було скарг, клієнтів, що вони нерозуміють звідкіля й коли взялись борги. Обов'язкове смс-інформування розрядило цю ситуацію.
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 19:41

  BBC написав:
  YaVI написав:клієнт може відмовитись від СМС-інформування по "КК№1 Еволюція" про здійснення платіжних операцій в торговосервісній мережі

Раніше міг відмовитись. Тепер Банк не дає згоди на таку відмову (з серпня 2012 року). Тим, хто до того відмовився смс-інформування відключене, новим клієнтам не відключають. Дбають про безпеку клієнта, дуже багато було скарг, клієнтів, що вони нерозуміють звідкіля й коли взялись борги. Обов'язкове смс-інформування розрядило цю ситуацію.

зрозуміло...хто встиг той і встиг (як кажуть)
дякую за інфу, буду знати.
YaVI
 
Повідомлень: 547
З нами з: 30.03.10
Подякував: 21 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 20:00

Re: Дельта

  BBC написав:...дуже багато було скарг, клієнтів, що вони нерозуміють звідкіля й коли взялись борги. Обов'язкове смс-інформування розрядило цю ситуацію.

Вибачте, хіба банк в СМС повідомляє клієнтам з КК про списання комісій?
Яка тоді перевага цього способу для клієнта, якщо навіть в інтернет-банку буває складно звести кінці з кінцями?
Тож смс-інформування (порівняно з ІБ) не таке вже цінне для "розуміння, звідки і коли взялись борги".
Bosstone
 
Повідомлень: 2278
З нами з: 21.04.10
Подякував: 812 раз.
Подякували: 298 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 20:12

  BBC написав:
  YaVI написав:клієнт може відмовитись від СМС-інформування по "КК№1 Еволюція" про здійснення платіжних операцій в торговосервісній мережі

Раніше міг відмовитись. Тепер Банк не дає згоди на таку відмову (з серпня 2012 року). Тим, хто до того відмовився смс-інформування відключене, новим клієнтам не відключають. Дбають про безпеку клієнта, дуже багато було скарг, клієнтів, що вони нерозуміють звідкіля й коли взялись борги. Обов'язкове смс-інформування розрядило цю ситуацію.


З цього приводу, вважаємо за доцільне додати, що отримання/надходження (в режимі online) на мобільний номер Держателя платіжної картки СМС-повідомлень про здійснення кожної операції з використанням цієї картки, являється, насамперед, інструментом контролю за використанням коштів, розміщених на картковому рахунку Клієнта Банку, та водночас, - безпекою їх зберігання.

Дякуємо за увагу до Дельта Банку.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 20:19

Re: Дельта

  Bosstone написав:Тож смс-інформування (порівняно з ІБ) не таке вже цінне для "розуміння, звідки і коли взялись борги".

Типовий кредитчик Дельти, який на підвищених тонах з'ясовує "звідки й коли взялись борги" ІБ не користується.
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 21:05

  Delta official написав:Уважаемые форумчане,
сообщаем, что на данный момент проблема с функционалом доставки СМС-сообщений, об операциях, совершаемых в системе «Интернет-банк Дельта», успешно идентифицирована и устранена на стороне поставщика услуги.
Считаем важным обратить Ваше внимание на то, что, принимая во внимание объективные причины несовершенства работы данного функционала, Банк не производит начисление платы за предоставление дополнительной услуги СМС-информирования по текущим счетам, обслуживающимся в Тарифном пакете «Поточний рахунок Стандарт».

Мы благодарим Вас за внимание к Дельта Банку и предоставление важной для нас обратной связи.

хорошая новость, спасибо!
вопрос: если в этом месяце опять подключить смс-информирование к текущим (нац/вал) счетам, то через сколько месяцев Вы посчитаете что данный функционал стал совершенным и введете за него плату, само-собой известив об этом так же как и скасувалЫ?
idiklip
Аватар користувача
 
Повідомлень: 998
З нами з: 17.10.08
Подякував: 2 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 02 лис, 2012 22:56

  Delta official написав:
  Lucke написав:доброго времени суток.
СМС идут долго, из трех платежей по одному не вложились в время, оператор KS
и сегодня уже не 1-е число.
пора что то решать с этим... 8)


Уважаемые форумчане,
сообщаем, что на данный момент проблема с функционалом доставки СМС-сообщений, об операциях, совершаемых в системе «Интернет-банк Дельта», успешно идентифицирована и устранена на стороне поставщика услуги.
Считаем важным обратить Ваше внимание на то, что, принимая во внимание объективные причины несовершенства работы данного функционала, Банк не производит начисление платы за предоставление дополнительной услуги СМС-информирования по текущим счетам, обслуживающимся в Тарифном пакете «Поточний рахунок Стандарт».

Мы благодарим Вас за внимание к Дельта Банку и предоставление важной для нас обратной связи.


НЕ ВЕРЮ! Єти обицянки уже которій месяц идут :evil:
sta1178
 
Заблокований
Повідомлень: 623
З нами з: 09.07.12
Подякував: 1366 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 11351136113711381139 ... 1475>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 3997809
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1182451
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1471266
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама