|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 07 тра, 2013 19:09
Жерминаль написав:Перевела тільки що кошти по ІБ з кредитки на ощадну карту. Можна одразу знімати кошти через банкомат дельти?
Шановна Жерминаль, після здійснення операції перерахування коштів, сума одразу доступна для використання. Дякуємо за запитання.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 19:17
Як виявилось, я потрапив у число щасливих клієнтів КПБ, котрим запропонували (рекомендованим листом) переоформити свої депозити у Дельту. Хочу поділитись деякими думками.
1. Не зовсім зрозуміло, навіщо це переоформлення взагалі потрібно. Чи дійсно варто було гнати народ переукладати нові договори і розривати старі? Чи не було можливості провести перенесення бази в автоматичному, чи напів-автоматичному режимі, і підв'язати до Дельти? Навіщо весь цей клопіт? 2. В отриманому листі було зазначено, що, якщо депо не буде переоформлено до 20 травня, то його переведуть у Київ. В моєму місті є чимало відділень КПБ, як також і відділень Дельти. Який резон переводити депо в Київ? Якщо людина не встигла, була у відрядженні, ще з якихось причин не переоформила депо, то потім що, в Київ за ним їхати через пів України? 3. В листі зазначено, що відділення, де я обслуговувався, буде з 01 липня закрите. Був сьогодні там за відсотками. Стоїть величезна черга людей на переоформлення, як у воєнні роки за хлібом. Працівники відділення ахають і плачуть, що такої маси переоформити не встигають ніяк (по своєму досвіду пам'ятаю, що менше 40 хвилин в КПБ депо не оформляють -- такий там темп роботи). Я був біля обіду, то мені сказали, що люди займали чергу ще за світанку і хто прийшов з ранку лише зараз підходять по черзі. 4. Питаю працівника відділення, в яке відділення Дельти мене переведуть на обслуговування. Це питання ставить працівницю у ступор, і, подумавши, вона відповідає, що мені дадуть карточку, з котрої можна отримувати гроші... Додає також, що насправді їх відділення закривати не будуть, і це просто в листі неправильно написано. Кому вірити -- невідомо. 5. Дзвоню декілька раз (ще з 03 травня) на гарячу лінію Дельти, телефон котрої рекомендують використовувати в отриманому листі. Там також мало хто щось конкретно знає. На питання: * де можна ознайомитись з детальними умовами нових вкладів, які будуть перезаключені? -- Інформації немає; * чи зможу я вибрати відділення, в котре мене переведуть при переоформленні? -- Питайте у відділеннях КПБ (а там також нічого не знають, вже питав) * чи можна при переоформленні внести на новий вклад більшу або меншу в порівнянні з депо в КПБ суму? -- гаряча лінія Дельти від 03 травня роздумує над цим питанням. Обіцяють, що передзвонять з години на годину, з дня на день...
-
NazarK
-
-
- Повідомлень: 204
- З нами з: 04.01.10
- Подякував: 35 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 19:26
Вже зняла,дякую. Тільки грошей в банкоматі як завжди мало))
-
Жерминаль
-
-
- Повідомлень: 1762
- З нами з: 14.10.12
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 41 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 19:27
NazarK написав:Як виявилось, я потрапив у число щасливих клієнтів КПБ, котрим запропонували (рекомендованим листом) переоформити свої депозити у Дельту. Хочу поділитись деякими думками. 1. Не зовсім зрозуміло, навіщо це переоформлення взагалі потрібно. Чи дійсно варто було гнати народ переукладати нові договори і розривати старі? Чи не було можливості провести перенесення бази в автоматичному, чи напів-автоматичному режимі, і підв'язати до Дельти? Навіщо весь цей клопіт? 2. В отриманому листі було зазначено, що, якщо депо не буде переоформлено до 20 травня, то його переведуть у Київ. В моєму місті є чимало відділень КПБ, як також і відділень Дельти. Який резон переводити депо в Київ? Якщо людина не встигла, була у відрядженні, ще з якихось причин не переоформила депо, то потім що, в Київ за ним їхати через пів України? 3. В листі зазначено, що відділення, де я обслуговувався, буде з 01 липня закрите. Був сьогодні там за відсотками. Стоїть величезна черга людей на переоформлення, як у воєнні роки за хлібом. Працівники відділення ахають і плачуть, що такої маси переоформити не встигають ніяк (по своєму досвіду пам'ятаю, що менше 40 хвилин в КПБ депо не оформляють -- такий там темп роботи). Я був біля обіду, то мені сказали, що люди займали чергу ще за світанку і хто прийшов з ранку лише зараз підходять по черзі. 4. Питаю працівника відділення, в яке відділення Дельти мене переведуть на обслуговування. Це питання ставить працівницю у ступор, і, подумавши, вона відповідає, що мені дадуть карточку, з котрої можна отримувати гроші... Додає також, що насправді їх відділення закривати не будуть, і це просто в листі неправильно написано. Кому вірити -- невідомо. 5. Дзвоню декілька раз (ще з 03 травня) на гарячу лінію Дельти, телефон котрої рекомендують використовувати в отриманому листі. Там також мало хто щось конкретно знає. На питання: * де можна ознайомитись з детальними умовами нових вкладів, які будуть перезаключені? -- Інформації немає; * чи зможу я вибрати відділення, в котре мене переведуть при переоформленні? -- Питайте у відділеннях КПБ (а там також нічого не знають, вже питав) * чи можна при переоформленні внести на новий вклад більшу або меншу в порівнянні з депо в КПБ суму? -- гаряча лінія Дельти від 03 травня роздумує над цим питанням. Обіцяють, що передзвонять з години на годину, з дня на день...
А може Дельте проще поступить с клиентами КПБ? Например, клиент КПБ сам открывает ОК1 в своем любимом отд. Дельты. Пишет заяву-просьбу о переподключении своих депо-договоров КПБ в ИБ Дельты. А дальше сам клиент и решает,шо делать с этими депо, юзая средства ИБ Дельты. ПС. Но вот у меня такое чувство, шо Дельта решила повставлять палки в колёса клиентов КПБ... с их повышенными то ставочками...всеми правдами и неправдами 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Вів 07 тра, 2013 19:54
А что это у нас Дельта стал так долго платежи проводить через ИБ? Раньше помню на Платинум перечислял -за пару часов доходили.А сегодня в 11-20 отправил, до сих висит на обработке и денег не видать.Знал бы , наликом втрое быстрее отвез бы... Заверьте меня, что сегодня просто магнитные бури, а не новые подходы экономии денег банком, а то я начну в Вас разочаровываться...
-
Rentier
-
-
- Повідомлень: 408
- З нами з: 26.02.13
- Подякував: 17 раз.
- Подякували: 116 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 20:11
Rentier написав:А что это у нас Дельта стал так долго платежи проводить через ИБ? Раньше помню на Платинум перечислял -за пару часов доходили.А сегодня в 11-20 отправил, до сих висит на обработке и денег не видать.Знал бы , наликом втрое быстрее отвез бы... Заверьте меня, что сегодня просто магнитные бури, а не новые подходы экономии денег банком, а то я начну в Вас разочаровываться...
Уважаемый Rentier, в случае, если Вы переводите средства на счет, оформленный в другом банке, через систему «Интернет-Банк Дельта» в операционное время, Дельта Банк отправляет средства через систему электронных платежей НБУ в этот же рабочий день. Спасибо за вопрос!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 20:18
Delta official написав: Rentier написав:А что это у нас Дельта стал так долго платежи проводить через ИБ? Раньше помню на Платинум перечислял -за пару часов доходили.А сегодня в 11-20 отправил, до сих висит на обработке и денег не видать.Знал бы , наликом втрое быстрее отвез бы... Заверьте меня, что сегодня просто магнитные бури, а не новые подходы экономии денег банком, а то я начну в Вас разочаровываться...
Уважаемый Rentier, в случае, если Вы переводите средства на счет, оформленный в другом банке, через систему «Интернет-Банк Дельта» в операционное время, Дельта Банк отправляет средства через систему электронных платежей НБУ в этот же рабочий день. Спасибо за вопрос!
Сьогодні зранку (орієнтовно в 9-30) відправив гроші з іншого банку в Дельту. Раніше до 13-00 вже заходили - сьогодні 20-16 а там пусто... Проблеми таки є.
-
Viz
-
-
- Повідомлень: 909
- З нами з: 29.08.08
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 86 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 20:21
Delta official написав: loum написав:Delta official, правильно ли я понимаю, что при оформлении "Платіжна картка №1 VIP" можно оформить сразу две карты: одну Голд, а другую Ворлд с ПейПасс?
Уважаемый loum, при оформлении "Платіжна картка №1 VIP" есть возможность выбрать карту только одного класса: MasterCard World с чипом и бесконтактной технологией PayPass или MasterCard Gold с чипом. Спасибо за вопрос.
однако в тарифах есть пункт "Оформлення додаткової картки" (не тарифікується). Не тарифицируется также и ежемесячное обслуживание дополнительной карты. Отсюда вопрос - какую именно дополнительную карту можно оформить при подключении к "Платіжна картка №1 VIP"?
-
loum
-
-
- Повідомлень: 164
- З нами з: 05.12.12
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 20:26
Delta official Спасибо, я знаком с Вашим регламентом платежей. Но , во-первых, рабочий день уже давно закончен и если деньги отправлены в операционное время, то они должны были бы уже давно зачислиться, а статус платежа в ИБ должен изменится на "проведен" , например. А , во-вторых, я не первый раз перечисляю платежи с помощью Вашего ИБ (а также ИБ других банков) и прекрасно знаю за сколько времени они доходят до получателя, если проблем нет.
-
Rentier
-
-
- Повідомлень: 408
- З нами з: 26.02.13
- Подякував: 17 раз.
- Подякували: 116 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 07 тра, 2013 20:35
NazarK написав:Як виявилось, я потрапив у число щасливих клієнтів КПБ, котрим запропонували (рекомендованим листом) переоформити свої депозити у Дельту. Хочу поділитись деякими думками. 1. Не зовсім зрозуміло, навіщо це переоформлення взагалі потрібно. Чи дійсно варто було гнати народ переукладати нові договори і розривати старі? Чи не було можливості провести перенесення бази в автоматичному, чи напів-автоматичному режимі, і підв'язати до Дельти? Навіщо весь цей клопіт? 2. В отриманому листі було зазначено, що, якщо депо не буде переоформлено до 20 травня, то його переведуть у Київ. В моєму місті є чимало відділень КПБ, як також і відділень Дельти. Який резон переводити депо в Київ? Якщо людина не встигла, була у відрядженні, ще з якихось причин не переоформила депо, то потім що, в Київ за ним їхати через пів України? 3. В листі зазначено, що відділення, де я обслуговувався, буде з 01 липня закрите. Був сьогодні там за відсотками. Стоїть величезна черга людей на переоформлення, як у воєнні роки за хлібом. Працівники відділення ахають і плачуть, що такої маси переоформити не встигають ніяк (по своєму досвіду пам'ятаю, що менше 40 хвилин в КПБ депо не оформляють -- такий там темп роботи). Я був біля обіду, то мені сказали, що люди займали чергу ще за світанку і хто прийшов з ранку лише зараз підходять по черзі. 4. Питаю працівника відділення, в яке відділення Дельти мене переведуть на обслуговування. Це питання ставить працівницю у ступор, і, подумавши, вона відповідає, що мені дадуть карточку, з котрої можна отримувати гроші... Додає також, що насправді їх відділення закривати не будуть, і це просто в листі неправильно написано. Кому вірити -- невідомо. 5. Дзвоню декілька раз (ще з 03 травня) на гарячу лінію Дельти, телефон котрої рекомендують використовувати в отриманому листі. Там також мало хто щось конкретно знає. На питання: * де можна ознайомитись з детальними умовами нових вкладів, які будуть перезаключені? -- Інформації немає; * чи зможу я вибрати відділення, в котре мене переведуть при переоформленні? -- Питайте у відділеннях КПБ (а там також нічого не знають, вже питав) * чи можна при переоформленні внести на новий вклад більшу або меншу в порівнянні з депо в КПБ суму? -- гаряча лінія Дельти від 03 травня роздумує над цим питанням. Обіцяють, що передзвонять з години на годину, з дня на день...
Шановний NazarK, перш за все дякуємо Вам за викладену інформацію. Важливо зазначити, що Банк намагається створити максимально зручні умови для всіх Клієнтів з метою комфортного переходу на нові умови. У зв'язку з об'єднанням АТ «Дельта Банк» та ПАТ «Кредитромбанк» в єдину банківську групу, відділення Кредитпромбанку припиняють свою діяльність. Клієнтам ПАТ «Кредитромбанк» пропонується на лояльних умовах перейти на обслуговування у АТ «Дельта Банк». Якщо Вас зацікавила пропозиція Дельта Банку, Вам необхідно звернутися у відділення ПАТ "Кредитпромбанк", в якому оформлений Ваш депозит, до зазначеної дати, в іншому випадку, у Вас є можливість продовжувати обслуговуватися у відділенні ПАТ "Кредитпромбанк" до планової дати закриття відділення, зазначеної в листі, направленому Вам ПАТ "Кредитпромбанк". За день до дати закриття відділення / філії, у випадку не переоформлення вкладу, Ваш депозит буде переведений на обслуговування в головний офіс ПАТ "Кредипромбанк". Також звертаємо увагу, що сума вкладу при переоформлені, повинна бути рівною сумі попереднього депозитного вкладу (у випадку якщо сума відповідає умовам мінімальної суми вкладу у АТ "Дельта Банк"). Відносно відділення, в якому Ви будете обслуговуватися в подальшому, ми обов’язково Вам повідомимо завтра у робочий час. Дякуємо за Ваше звернення.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
215198 |
|
|
337 |
139213 |
|
|
34 |
18102 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|