Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 16751676167716781679 ... 3136>
Повідомлення Додано: Пон 12 сер, 2013 20:56

Та власне картки швидко зробили і відразу подзвонили. В цьому плані ОК.
А активація просто трішки недолугий сервіс :)) Із лучших тскать побуждєній :)
pashuha
 
Повідомлень: 198
З нами з: 28.10.09
Подякував: 28 раз.
Подякували: 24 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 12 сер, 2013 21:06

  Boundless написав:Как оплатить коммунальные услуги через интернет банкинг?

Месяц назад оформил подписку, счета пришли, оплатил. Второй месяц счетов уже нет (подписки активны)

Уважаемый Boundless,
информация предоставлена Вам в личных сообщениях. Спасибо за обращение!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 12 сер, 2013 21:53

  pashuha написав:Та власне картки швидко зробили і відразу подзвонили. В цьому плані ОК.

А мне в отделении сказали, что будет активирована в течении суток. Вечером позвонили, задали уточняющие вопросы (как всегда: "На какую сумму у Вас депозит в российских рублях?" :D ) и сказали, все в порядке, активировано.
Может, если бы я настаивал на мгновенной активации, то тоже это сделали в отделении. Но мне было не к спеху.
kuznetsov1001
Аватар користувача
 
Повідомлень: 243
З нами з: 08.12.12
Подякував: 10 раз.
Подякували: 82 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 12 сер, 2013 22:24

Re: Дельта

Про добре і погане у відділенні на Харківському шосе. Добре : 1. Швидке і якісне обслуговування з боку менеджера Юлії - швидко оформлює договори, швидко і доступно пояснює незрозуміле і професійно пропонує послуги банку. 2. Зручне обслуговування в банкоматі і інтернет банкінгу в плані, що не потрібно ходити до банку для проведення операцій. Погане: 1. Дуже довге очікування в чергах, зважаючи, що працює лише два операціоністи, які левову частку часу приділяють клієнтам, що хочуть отримати кредити. А я з своїм депозитом, оформлення якого займає 10 хвилин, маю чекати 50-60хвилин. 2. Начальник відділення, яка лише займає місце в залі, зовсім не приділяє уваги клієнтам і надає непрофесійні відповіді на запитання. Так я запитала її - чи можу я в касі банку проплатити податки СПД зі свого карткового поточного рахунку, і вона сказала "так", а через 40 хвилин, які я прочекала в касі, касир сказала, що такі платежі вона не проводить - я була шокована - я за цей час могла б просто зняти гроші в банкоматі і проплатити в сусідньому банку Кредит-Дніпро. 3. Проплатила комунальні платежі через інтернет банкінг і наступного дня годину чекала, щоб мені роздрукували квитанції, які я маю зберігати 3 роки. Тому в майбутньому буду, як і раніше, проплачувати через Портмоне, яке після проплати надсилає завірені печаткою квитанції по пошті, а в Дельті чомусь цього не можуть зробити.
Autumn
 
Повідомлень: 25
З нами з: 28.11.12
Подякував: 0 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 12 сер, 2013 22:38

  Autumn написав:Про добре і погане у відділенні на Харківському шосе. Добре : 1. Швидке і якісне обслуговування з боку менеджера Юлії - швидко оформлює договори, швидко і доступно пояснює незрозуміле і професійно пропонує послуги банку. 2. Зручне обслуговування в банкоматі і інтернет банкінгу в плані, що не потрібно ходити до банку для проведення операцій. Погане: 1. Дуже довге очікування в чергах, зважаючи, що працює лише два операціоністи, які левову частку часу приділяють клієнтам, що хочуть отримати кредити. А я з своїм депозитом, оформлення якого займає 10 хвилин, маю чекати 50-60хвилин. 2. Начальник відділення, яка лише займає місце в залі, зовсім не приділяє уваги клієнтам і надає непрофесійні відповіді на запитання. Так я запитала її - чи можу я в касі банку проплатити податки СПД зі свого карткового поточного рахунку, і вона сказала "так", а через 40 хвилин, які я прочекала в касі, касир сказала, що такі платежі вона не проводить - я була шокована - я за цей час могла б просто зняти гроші в банкоматі і проплатити в сусідньому банку Кредит-Дніпро. 3. Проплатила комунальні платежі через інтернет банкінг і наступного дня годину чекала, щоб мені роздрукували квитанції, які я маю зберігати 3 роки. Тому в майбутньому буду, як і раніше, проплачувати через Портмоне, яке після проплати надсилає завірені печаткою квитанції по пошті, а в Дельті чомусь цього не можуть зробити.

Шановна Autumn,
дякуємо, що повідомили. Для нас важлива будь-яка інформація, яка стосується якості обслуговування наших Клієнтів. Приносимо вибаченя за завдані незручності. Сподіваємося, даний інцидент не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 12 сер, 2013 23:10

Re: Дельта

Кстати да, про активацию по телефону. Сколько карт открывал, все удивлялся что каждый раз менеджер подводила к телефону и заставляла звонить в службу поддержки для активации.

Конечно, сработано все профессионально, дрессируете вы сотрудников хорошо, но явно сглупил тот кто придумал такую немного глупую инструкцию.
Diman
 
Повідомлень: 690
З нами з: 11.07.13
Подякував: 17 раз.
Подякували: 58 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 13 сер, 2013 09:19

  Delta official написав:
  Autumn написав:Про добре і погане у відділенні на Харківському шосе. Добре : 1. Швидке і якісне обслуговування з боку менеджера Юлії - швидко оформлює договори, швидко і доступно пояснює незрозуміле і професійно пропонує послуги банку. 2. Зручне обслуговування в банкоматі і інтернет банкінгу в плані, що не потрібно ходити до банку для проведення операцій. Погане: 1. Дуже довге очікування в чергах, зважаючи, що працює лише два операціоністи, які левову частку часу приділяють клієнтам, що хочуть отримати кредити. А я з своїм депозитом, оформлення якого займає 10 хвилин, маю чекати 50-60хвилин. 2. Начальник відділення, яка лише займає місце в залі, зовсім не приділяє уваги клієнтам і надає непрофесійні відповіді на запитання. Так я запитала її - чи можу я в касі банку проплатити податки СПД зі свого карткового поточного рахунку, і вона сказала "так", а через 40 хвилин, які я прочекала в касі, касир сказала, що такі платежі вона не проводить - я була шокована - я за цей час могла б просто зняти гроші в банкоматі і проплатити в сусідньому банку Кредит-Дніпро. 3. Проплатила комунальні платежі через інтернет банкінг і наступного дня годину чекала, щоб мені роздрукували квитанції, які я маю зберігати 3 роки. Тому в майбутньому буду, як і раніше, проплачувати через Портмоне, яке після проплати надсилає завірені печаткою квитанції по пошті, а в Дельті чомусь цього не можуть зробити.

Шановна Autumn,
дякуємо, що повідомили. Для нас важлива будь-яка інформація, яка стосується якості обслуговування наших Клієнтів. Приносимо вибаченя за завдані незручності. Сподіваємося, даний інцидент не вплине на нашу подальшу співпрацю.


Шановна, Delta Official. Дана ситуація мала місце (на Харьковському, 49) в березні місяці. Депозит оформляв 45 хвилин. Занадто довго...
Тоді повідомляв на форумі - с Ваших слів, були прийняті міри.

P.S. А віз і нині там :( :(
jay2004
 
Повідомлень: 3224
З нами з: 19.02.09
Подякував: 98 раз.
Подякували: 407 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 13 сер, 2013 09:26

  jay2004 написав:Шановна, Delta Official. Дана ситуація мала місце (на Харьковському, 49) в березні місяці. Депозит оформляв 45 хвилин. Занадто довго...
Тоді повідомляв на форумі - с Ваших слів, були прийняті міри.

P.S. А віз і нині там :( :(

Шановний jay2004,
інформація, викладена в Вашому повідомленні, передана у відповідальний підрозділ Банку для перевірки.
Дякуємо, що допомагаєте нам стати кращими!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 13 сер, 2013 10:36

  _Mykola_ написав:ЗЫ. Спасибо за исправление номера карты в приходящих смс (уже подвязана новая карта). :D


Перехвалил... при снятии в банкомате, таки приходит в смс "новый" номер карты, НО при внешнем безналичном пополнении в смс приходит номер "старой" карты. :(
_Mykola_
 
Повідомлень: 5633
З нами з: 09.02.09
Подякував: 689 раз.
Подякували: 726 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 13 сер, 2013 10:44

vimex
Уважаемый, подскажите, почему обмены валют в Вашем банке начинаются после 10.00?

Не далее чем вчера, при пополнении своей карты в 9.27 утра, наблюдал ситуацию когда клиент пришедший купить доллары был отправлен кассиром на "приходите после 10 часов... у меня еще нет курса, продать доллары не могу"...
_Mykola_
 
Повідомлень: 5633
З нами з: 09.02.09
Подякував: 689 раз.
Подякували: 726 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 16751676167716781679 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 213697
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 138522
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18019
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама