Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 23962397239823992400 ... 3136>
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 13:41

Нещодавно теж зіткнувся з такою проблемою (відсутній зразок підпису). рахунок відкривав ще в січні. Можливо, на той час працівники не були добре проінструктовані, або якісь технічні проблеми мали місце.
dionysus
 
Повідомлень: 51
З нами з: 10.01.13
Подякував: 6 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 13:55

  tatop написав:В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А.
Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня.

Так у паспорті є зразок підпису, нащо голову клієнту морочити? :?

До речі, про черги - чи існують у Києві відділення де зазвичай є вільний операціоніст-економіст?
Я звісно розумію, що з точки зору банка всі співробітники мають бути завантаженні роботою на повну, але більш приємно завітати у банки без черг.
l-m
 
Повідомлень: 1007
З нами з: 22.07.13
Подякував: 319 раз.
Подякували: 191 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 13:59

Re: Дельта

  demichh написав:Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.

Та да :(
Раньше к экономистам посылали если депозит хотел пополнить, а теперь и если c текущего снять/пополнить, то тоже.
Delta official, так и должно быть? Действительно кассир не может без участия экономиста принимать/выдавать средства с текущего (ОК1) если клиент без карты, но с паспортом?
l-m
 
Повідомлень: 1007
З нами з: 22.07.13
Подякував: 319 раз.
Подякували: 191 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:19

Delta official, зрозуміло. При початковому оформленні ОК1 менеджер допустив помилку і не оформив картку зі зразком підпису клієнта.
А народний метод з Клієнтом в якого була ОК1 прийшов товариш, який поповним йому ОК1 як третя особа (не клієнт Дельти).
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:26

Delta official, мой вопрос остался без внимания? :wink:
Mangust
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 544
З нами з: 02.04.13
Подякував: 187 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:31

  l-m написав:
  demichh написав:Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.

Та да :(
Раньше к экономистам посылали если депозит хотел пополнить, а теперь и если c текущего снять/пополнить, то тоже.
Delta official, так и должно быть? Действительно кассир не может без участия экономиста принимать/выдавать средства с текущего (ОК1) если клиент без карты, но с паспортом?

Уважаемые demichh, l-m,
сообщаем, что при пополнении счета в ТП "Ощадна картка №1" и "Ощадна картка №1 Debit" по реквизитам, без использования платёжной карты, до суммы 150 000 грн., достаточно обратиться в кассу отделения с паспортом.
Получить наличные средства с данного счета без использования карты есть возможность при наличии паспорта и мобильного телефона, номер которого был указан при оформлении договора. В данной ситуации необходимо получить у экономиста Заявление на выдачу наличных средств и обратиться в кассу для получения данных средств. Операция подтверждается одноразовым паролем, который поступает в СМС- уведомлении на номер Вашего мобильного телефона.
Спасибо за вопрос.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:32

  l-m написав:
  tatop написав:В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А.
Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня.

Так у паспорті є зразок підпису, нащо голову клієнту морочити? :?

До речі, про черги - чи існують у Києві відділення де зазвичай є вільний операціоніст-економіст?
Я звісно розумію, що з точки зору банка всі співробітники мають бути завантаженні роботою на повну, але більш приємно завітати у банки без черг.

Шановний l-m,
повідомляємо, що згідно Постанови НБУ № 492, при відкритті поточного рахунку фізична особа заповнює картку із зразками підписів.
Також дозвольте зазначити, що Банк працює над покращенням якості обслуговування Клієнтів і розширенням мережі відділень Банку.
Дякуємо за звернення!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:37

  Delta official написав:
  l-m написав:
  demichh написав:Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.

Та да :(
Раньше к экономистам посылали если депозит хотел пополнить, а теперь и если c текущего снять/пополнить, то тоже.
Delta official, так и должно быть? Действительно кассир не может без участия экономиста принимать/выдавать средства с текущего (ОК1) если клиент без карты, но с паспортом?

Уважаемые demichh, l-m,
сообщаем, что при пополнении счета в ТП "Ощадна картка №1" и "Ощадна картка №1 Debit" по реквизитам, без использования платёжной карты, до суммы 150 000 грн., достаточно обратиться в кассу отделения с паспортом.
Получить наличные средства с данного счета без использования карты есть возможность при наличии паспорта и мобильного телефона, номер которого был указан при оформлении договора. В данной ситуации необходимо получить у экономиста Заявление на выдачу наличных средств и обратиться в кассу для получения данных средств. Операция подтверждается одноразовым паролем, который поступает в СМС- уведомлении на номер Вашего мобильного телефона.
Спасибо за вопрос.

без экономиста??? от руки написать номер счета?
VLADPn
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2613
З нами з: 04.02.12
Подякував: 217 раз.
Подякували: 336 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:38

  Mangust написав:Delta official, мой вопрос остался без внимания? :wink:

Уважаемый Mangust,
обращаем Ваше внимание, что все вопросы Клиентов в обязательном порядке рассматриваются.
Ваш вопрос находится на уточнении в ответственном подразделении Банка. По факту получения необходимой информации Вас обязательно проинформируем.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лис, 2013 14:44

  tatop написав:Delta official, зрозуміло. При початковому оформленні ОК1 менеджер допустив помилку і не оформив картку зі зразком підпису клієнта.
А народний метод з Клієнтом в якого була ОК1 прийшов товариш, який поповним йому ОК1 як третя особа (не клієнт Дельти).

Шановний tatop,
для покращення якості обслуговування просимо повідомити адресу відділення на скриньку Delta official.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 23962397239823992400 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 211217
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 138097
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 17711
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама