|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 05 лис, 2013 13:41
Нещодавно теж зіткнувся з такою проблемою (відсутній зразок підпису). рахунок відкривав ще в січні. Можливо, на той час працівники не були добре проінструктовані, або якісь технічні проблеми мали місце.
-
dionysus
-
-
- Повідомлень: 51
- З нами з: 10.01.13
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 13:55
tatop написав:В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А. Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня.
Так у паспорті є зразок підпису, нащо голову клієнту морочити?  До речі, про черги - чи існують у Києві відділення де зазвичай є вільний операціоніст-економіст? Я звісно розумію, що з точки зору банка всі співробітники мають бути завантаженні роботою на повну, але більш приємно завітати у банки без черг.
-
l-m
-
-
- Повідомлень: 1007
- З нами з: 22.07.13
- Подякував: 319 раз.
- Подякували: 191 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 13:59
demichh написав:Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.
Та да Раньше к экономистам посылали если депозит хотел пополнить, а теперь и если c текущего снять/пополнить, то тоже. Delta official, так и должно быть? Действительно кассир не может без участия экономиста принимать/выдавать средства с текущего (ОК1) если клиент без карты, но с паспортом?
-
l-m
-
-
- Повідомлень: 1007
- З нами з: 22.07.13
- Подякував: 319 раз.
- Подякували: 191 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:19
Delta official, зрозуміло. При початковому оформленні ОК1 менеджер допустив помилку і не оформив картку зі зразком підпису клієнта. А народний метод з Клієнтом в якого була ОК1 прийшов товариш, який поповним йому ОК1 як третя особа (не клієнт Дельти).
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:26
Delta official, мой вопрос остался без внимания? 
-
Mangust
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.04.13
- Подякував: 187 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:31
l-m написав: demichh написав:Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.
Та да Раньше к экономистам посылали если депозит хотел пополнить, а теперь и если c текущего снять/пополнить, то тоже. Delta official, так и должно быть? Действительно кассир не может без участия экономиста принимать/выдавать средства с текущего (ОК1) если клиент без карты, но с паспортом?
Уважаемые demichh, l-m, сообщаем, что при пополнении счета в ТП "Ощадна картка №1" и "Ощадна картка №1 Debit" по реквизитам, без использования платёжной карты, до суммы 150 000 грн., достаточно обратиться в кассу отделения с паспортом. Получить наличные средства с данного счета без использования карты есть возможность при наличии паспорта и мобильного телефона, номер которого был указан при оформлении договора. В данной ситуации необходимо получить у экономиста Заявление на выдачу наличных средств и обратиться в кассу для получения данных средств. Операция подтверждается одноразовым паролем, который поступает в СМС- уведомлении на номер Вашего мобильного телефона. Спасибо за вопрос.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:32
l-m написав: tatop написав:В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А. Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня.
Так у паспорті є зразок підпису, нащо голову клієнту морочити?  До речі, про черги - чи існують у Києві відділення де зазвичай є вільний операціоніст-економіст? Я звісно розумію, що з точки зору банка всі співробітники мають бути завантаженні роботою на повну, але більш приємно завітати у банки без черг.
Шановний l-m, повідомляємо, що згідно Постанови НБУ № 492, при відкритті поточного рахунку фізична особа заповнює картку із зразками підписів. Також дозвольте зазначити, що Банк працює над покращенням якості обслуговування Клієнтів і розширенням мережі відділень Банку. Дякуємо за звернення!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:37
Delta official написав: l-m написав: demichh написав:Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.
Та да Раньше к экономистам посылали если депозит хотел пополнить, а теперь и если c текущего снять/пополнить, то тоже. Delta official, так и должно быть? Действительно кассир не может без участия экономиста принимать/выдавать средства с текущего (ОК1) если клиент без карты, но с паспортом?
Уважаемые demichh, l-m, сообщаем, что при пополнении счета в ТП "Ощадна картка №1" и "Ощадна картка №1 Debit" по реквизитам, без использования платёжной карты, до суммы 150 000 грн., достаточно обратиться в кассу отделения с паспортом. Получить наличные средства с данного счета без использования карты есть возможность при наличии паспорта и мобильного телефона, номер которого был указан при оформлении договора. В данной ситуации необходимо получить у экономиста Заявление на выдачу наличных средств и обратиться в кассу для получения данных средств. Операция подтверждается одноразовым паролем, который поступает в СМС- уведомлении на номер Вашего мобильного телефона. Спасибо за вопрос.
без экономиста??? от руки написать номер счета?
-
VLADPn
-
-
- Повідомлень: 2613
- З нами з: 04.02.12
- Подякував: 217 раз.
- Подякували: 336 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:38
Mangust написав:Delta official, мой вопрос остался без внимания? 
Уважаемый Mangust, обращаем Ваше внимание, что все вопросы Клиентов в обязательном порядке рассматриваются. Ваш вопрос находится на уточнении в ответственном подразделении Банка. По факту получения необходимой информации Вас обязательно проинформируем.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 05 лис, 2013 14:44
tatop написав:Delta official, зрозуміло. При початковому оформленні ОК1 менеджер допустив помилку і не оформив картку зі зразком підпису клієнта. А народний метод з Клієнтом в якого була ОК1 прийшов товариш, який поповним йому ОК1 як третя особа (не клієнт Дельти).
Шановний tatop, для покращення якості обслуговування просимо повідомити адресу відділення на скриньку Delta official.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
211217 |
|
|
337 |
138097 |
|
|
34 |
17711 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|