|
Дельта 2014 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 20 бер, 2014 22:08
lg7788 написав:Невозможно забрать валютный вклад в гривне больше недели! все личные данные отправлены на почту info@del...nk.com.ua , результата нет.Сколько нужно ждать ? Месяц? В банке уже нет гривны?
Ну не шумите так уж ))), либо вы не совсем честны (учитывая кол-во ваших сообщений), либо кто то в вашем отделении СЛИШКОМ умный или хитрый. Город Сумы - в принципе гривна приличные суммы даже без заказа, а большие под заказ без проблем. Мне регулярно предлагают брать гривну, пока не горит, не соглашаюсь, т.к. курс совсем не фонтан (последние 2 дня немного исправились). Без обид. С ув.
-
miridi7
-
-
- Повідомлень: 527
- З нами з: 04.03.09
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 94 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 22:40
Уважаемый (ая) Delta Official, напомните пожалуйста, где я могу уточнить процедуру чарджбэка по карте Мастеркард, принятую в банке? Спасибо.
-
claim
-
-
- Повідомлень: 214
- З нами з: 09.10.10
- Подякував: 71 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 22:45
Дата: 18.03.2014 18:03:12
-
lg7788
-
-
- Повідомлень: 6
- З нами з: 05.12.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 22:51
claim написав:Уважаемый (ая) Delta Official, напомните пожалуйста, где я могу уточнить процедуру чарджбэка по карте Мастеркард, принятую в банке? Спасибо.
Уважаемый claim, информация находится на уточнении. Благодарим за вопрос!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 22:51
Menwyy написав:...Затем, на днях, захожу в ИБ и о чудо: у меня +5 новых неактивированных доп. карт. Подумал авось глюк. Сегодня захожу в родное отделение и меня с улыбкой встречает администратор и вручает 5 карт, которые я никогда не заказывал. Забрал себе, но вопрос: как так?
Похожая ситуация, только мне две доп. евровых забацали  . Забрал но не активировал - просто лежат дома.
-
AVZ
-
-
- Повідомлень: 678
- З нами з: 14.12.13
- Подякував: 50 раз.
- Подякували: 63 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 22:57
Delta official
В свете возможного введения налога на доходы от депозитов есть ли у банка процедура оформления депозита или его части на другое лицо?
-
DarkBobo
-
-
- Повідомлень: 593
- З нами з: 28.06.10
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 42 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 23:21
DarkBobo написав:Delta officialВ свете возможного введения налога на доходы от депозитов есть ли у банка процедура оформления депозита или его части на другое лицо?
Уважаемый DarkBobo, сообщаем, что такая возможность отсутствует. При этом, обращаем Ваше внимание, что на сегодняшний день нет официальных решений относительно поднятого Вами вопроса. Благодарим за обращение!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 23:27
Delta official Шановна/ий ДО! Користуюсь послугами банку на протязі 6 років. До цього моменту, як в анекдоті про хлопчика, котрий не говорив, поки чай не виявився холодним, все було в порядку. На початку березня я отримав повідомлення про підвищення ставок по 2 з 3 багаторічних депозитів. Підтримка мене запевнила, що так і повинно бути. Перечитав ще раз умови і відчуваю себе оманутим - згідно умов, розміщених на оф. сайті, ЖОДНИХ обмежень НЕМАЄ. Прошу внести ясність. Користуючись випадком, також не можу не "похвалити" персонал відділення, яке знаходиться поблизу київського цирку - деякі кадри мабуть таки звідти. При внесенні клієнтом у касу мізерної суми насміхатись та ділитись насмішками телефоном почергово з двома колегами під час обслуговування клієнта - це рівень не банку, а базарників у 90х роках.
-
Viteos
-
-
- Повідомлень: 69
- З нами з: 20.03.14
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 4 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 23:37
Viteos написав:Delta official Шановна/ий ДО! Користуюсь послугами банку на протязі 6 років. До цього моменту, як в анекдоті про хлопчика, котрий не говорив, поки чай не виявився холодним, все було в порядку. На початку березня я отримав повідомлення про підвищення ставок по 2 з 3 багаторічних депозитів. Підтримка мене запевнила, що так і повинно бути. Перечитав ще раз умови і відчуваю себе оманутим - згідно умов, розміщених на оф. сайті, ЖОДНИХ обмежень НЕМАЄ. Прошу внести ясність. Користуючись випадком, також не можу не "похвалити" персонал відділення, яке знаходиться поблизу київського цирку - деякі кадри мабуть таки звідти. При внесенні клієнтом у касу мізерної суми насміхатись та ділитись насмішками телефоном почергово з двома колегами під час обслуговування клієнта - це рівень не банку, а базарників у 90х роках.
Шановний Viteos, для перевірки інформації, викладеної у Вашому повідомленні, прохання уточнити Ваші персональні дані (ПІБ/ ІПН) в особистих повідомленнях Delta official або на електронну адресу нашого Банку: consultant@deltabank.com.ua. Також дякуємо за Ваш відгук, інформація зафіксована та передана у відповідний підрозділ Банку для проведення роботи, направленої на підвищення якості обслуговування. Дякуємо за звернення!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 бер, 2014 23:49
Delta official Шпновна/ий ДО, дані надіслав на e-mail.
-
Viteos
-
-
- Повідомлень: 69
- З нами з: 20.03.14
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 4 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4047487 |
|
|
31350 |
1496979 |
|
|
14749 |
586843 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|