| 
    
    Приватбанк 2010-2013 | 
    
       + Додати     тему 
     | 
    
       Відповісти на тему 
     | 
    
   
 
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 14:22
        
        
          
          
        
        
            DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує. 
 Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...    Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...      Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....      Пока только на ветке....    Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании....    
        
       
      
      
        - 
          Козак-характерник
        
 
        - 
          
          
 
          
        
          2
         
        
         
        
         
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 28846
 
        - З нами з: 09.10.12
 
        - Подякував: 2246 раз.
 
        - Подякували: 2361 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 14:35
        
        
          
          
        
        
        Козак-характерник, Козарлюго, доброго дня. Я тут покопався в Скарбничці Приватівській. Можна знімати без комісії.  Хай лежить собі. Може пригодиться. Для чого було закривати? Я напевне, чогось не знаю? 
        
       
      
      
        - 
          tatop
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Заблокований
 
        - Повідомлень: 7752
 
        - З нами з: 06.08.09
 
        - Подякував: 1 раз.
          
 
        - Подякували: 410 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 14:35
        
        
          
          
        
        
            tatop написав:PrivatBank, а на яку Приватівську карту кошти з Копілки знімаються без комісії? Який алгоритм дій в Приват24? 
 Добрый день, шановний клієнт! Дякуємо за Ваше запитання! Для того, щоб зняти кошти з послуги накопичення "Скарбничка" за допомогою Приват24 необхідно пройти в меню "Депозити - Скарбничка - Зняти кошти". Гроші будуть зараховані на карту, яка є джерелом накопичення, по пріоритетності: 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна». Комісія за операцію при виведенні на будь-яку карту відсутня. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що зняття коштів також можливо за допомогою терміналу самообслуговування або мобільного додатку «Скарбничка». З повагою, Приватбанк.  
        
       
      
      
        - 
          PrivatBank
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Заблокований
 
        - Повідомлень: 8779
 
        - З нами з: 12.02.10
 
        - Подякував: 3 раз.
 
        - Подякували: 433 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 14:37
        
        
          
          
        
        
            PrivatBank написав:    tatop написав:PrivatBank, а на яку Приватівську карту кошти з Копілки знімаються без комісії? Який алгоритм дій в Приват24? 
 Добрый день, шановний клієнт! Дякуємо за Ваше запитання! Для того, щоб зняти кошти з послуги накопичення "Скарбничка" за допомогою Приват24 необхідно пройти в меню "Депозити - Скарбничка - Зняти кошти". Гроші будуть зараховані на карту, яка є джерелом накопичення, по пріоритетності: 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна». Комісія за операцію при виведенні на будь-яку карту відсутня. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що зняття коштів також можливо за допомогою терміналу самообслуговування або мобільного додатку «Скарбничка». З повагою, Приватбанк. 
 Дякую за відповідь. А як цю пріорітетність 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна» змінити на протилежну?  
        
       
      
      
        - 
          tatop
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Заблокований
 
        - Повідомлень: 7752
 
        - З нами з: 06.08.09
 
        - Подякував: 1 раз.
          
 
        - Подякували: 410 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 14:47
        
        
          
          
        
        
            tatop написав:Козак-характерник, Козарлюго, доброго дня. Я тут покопався в Скарбничці Приватівській. Можна знімати без комісії.  Хай лежить собі. Може пригодиться. Для чого було закривати? Я напевне, чогось не знаю? 
 І вам доброго! Я краще на Приват-вкладі буду....    
        
       
      
      
        - 
          Козак-характерник
        
 
        - 
          
          
 
          
        
          2
         
        
         
        
         
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 28846
 
        - З нами з: 09.10.12
 
        - Подякував: 2246 раз.
 
        - Подякували: 2361 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 15:59
        
        
        
        самый бесплатный способ перебрасывания на чужую карту , это с приват-вклада , так что  Вами согласен на все 100%. 
        
       
      
      
        - 
          sens
        
 
        - 
          
          
 
          
         
        
         
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 18152
 
        - З нами з: 12.09.13
 
        - Подякував: 34 раз.
 
        - Подякували: 950 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
          
            
              3
            
           
          
         
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 16:13
        
        
          
          
        
        
            tatop написав:    PrivatBank написав:    tatop написав:PrivatBank,  Дякую за відповідь. А як цю пріорітетність 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна» змінити на протилежну? 
 
 
 tatop, пріоритетність карт можуть змінити тільки умови накопичення. Наприклад, у Вас є і карта для виплат, і карта "Універсальна". Розглянемо різні варіанти: - У Вас підключені умови накопичення тільки до карти "Універсальна" . Сума знятих коштів буде виплачена на карту "Універсальна" ( на карту , з якої здійснювалося накопичення ) . - У Вас підключені умови накопичення тільки до Карті для виплат . Сума знятих коштів буде виплачена на Картку для виплат ( на карту , з якої здійснювалося накопичення ) . - У Вас клієнта умови накопичення підключені і до карти "Універсальна" і до Картки для виплат, кошти з "Скарбнички" будуть виплачені на Картку для виплат (по пріоритетності). Якщо на момент зняття коштів з "Скарбнички" у клієнта немає підключених джерел накопичення , то зняті кошти будуть виплачені на Карту для виплат, якщо її немає - на карту "Універсальна" . З повагою, ПриватБанк.  
        
       
      
      
        - 
          PrivatBank
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Заблокований
 
        - Повідомлень: 8779
 
        - З нами з: 12.02.10
 
        - Подякував: 3 раз.
 
        - Подякували: 433 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 16:21
        
        
          
          
        
        
            Козак-характерник написав:    DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує. 
 Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...    Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...      Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....      Пока только на ветке....    Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании....   
 Уважаемые клиенты, добрый день!  Рады, что наша работа не оставляет Вас равнодушными! Мы будем прикладывать максимум усилий, чтобы все наши клиенты всегда чувствовали поддержку банка и получали только качественное и квалифицированное обслуживание.  С уважением и уверенностью в дальнейшем плодотворном и взаимовыгодном сотрудничестве, ПриватБанк.  
        
       
      
      
        - 
          PrivatBank
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Заблокований
 
        - Повідомлень: 8779
 
        - З нами з: 12.02.10
 
        - Подякував: 3 раз.
 
        - Подякували: 433 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 16:23
        
        
          
          
        
        
            Козак-характерник написав:    DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує. 
 Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...    Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...      Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....      Пока только на ветке....    Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании....   
 Не иначе, как из-за конкуренции с ДБ стала меняться кадровая политика и для масс-коммуникаций стали брать профессионалов, может даже за большие деньги    
        
       
      
      
        - 
          Bosstone
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 2278
 
        - З нами з: 21.04.10
 
        - Подякував: 812 раз.
 
        - Подякували: 298 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Суб 02 лис, 2013 16:48
        
        
          
          
        
        
            PrivatBank написав:    Козак-характерник написав:    DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує. 
 Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...    Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...      Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....      Пока только на ветке....    Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании....   
 Уважаемые клиенты, добрый день!  Рады, что наша работа не оставляет Вас равнодушными! Мы будем прикладывать максимум усилий, чтобы все наши клиенты всегда чувствовали поддержку банка и получали только качественное и квалифицированное обслуживание.  С уважением и уверенностью в дальнейшем плодотворном и взаимовыгодном сотрудничестве, ПриватБанк. 
 Заметано...    ....Бум дружить...          
        
       
      
      
        - 
          Козак-характерник
        
 
        - 
          
          
 
          
        
          2
         
        
         
        
         
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 28846
 
        - З нами з: 09.10.12
 
        - Подякував: 2246 раз.
 
        - Подякували: 2361 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
  
    
   
  
  
  
    
      | 
        
	
       | 
      
         + Додати     тему 
       | 
      
         Відповісти на тему 
       | 
      
     
   
  
  
  
    
   
  
  
    
      Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість 
      Модератори:
       Ірина_,  Модератор
     
   
  
  
    
      
        Схожі теми
       | 
     
    
      
      
      
      
     
    
    
      | 
        
         
         
       | 
      18025 | 
      403077 | 
      
        
        
        П'ят 31 гру, 2021 23:03  klug 
       | 
     
    
    
      | 
        
         
         
       | 
      159 | 
      109103 | 
      
        
        
        П'ят 31 гру, 2021 20:56  harry_ 
       | 
     
    
    
      | 
        
         
         
       | 
      90371 | 
      21489591 | 
      
        
        
        
       | 
     
    
   
   
                
				
             | 
            
                
                
                    
                        
        
    
	
		Топ відповідей
	 
	
		Топ користувачів
	 
 
	Найкращі відповіді за минулий тиждень 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
    
    
    
    
     | 
                     
                    
                         | 
                     
                 
                
             |