|
Приватбанк 2010-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 02 лис, 2013 15:22
DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує.
Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...  Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...  Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....  Пока только на ветке....  Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании.... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 15:35
Козак-характерник, Козарлюго, доброго дня. Я тут покопався в Скарбничці Приватівській. Можна знімати без комісії. Хай лежить собі. Може пригодиться. Для чого було закривати? Я напевне, чогось не знаю?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 15:35
tatop написав:PrivatBank, а на яку Приватівську карту кошти з Копілки знімаються без комісії? Який алгоритм дій в Приват24?
Добрый день, шановний клієнт! Дякуємо за Ваше запитання! Для того, щоб зняти кошти з послуги накопичення "Скарбничка" за допомогою Приват24 необхідно пройти в меню "Депозити - Скарбничка - Зняти кошти". Гроші будуть зараховані на карту, яка є джерелом накопичення, по пріоритетності: 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна». Комісія за операцію при виведенні на будь-яку карту відсутня. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що зняття коштів також можливо за допомогою терміналу самообслуговування або мобільного додатку «Скарбничка». З повагою, Приватбанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 15:37
PrivatBank написав: tatop написав:PrivatBank, а на яку Приватівську карту кошти з Копілки знімаються без комісії? Який алгоритм дій в Приват24?
Добрый день, шановний клієнт! Дякуємо за Ваше запитання! Для того, щоб зняти кошти з послуги накопичення "Скарбничка" за допомогою Приват24 необхідно пройти в меню "Депозити - Скарбничка - Зняти кошти". Гроші будуть зараховані на карту, яка є джерелом накопичення, по пріоритетності: 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна». Комісія за операцію при виведенні на будь-яку карту відсутня. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що зняття коштів також можливо за допомогою терміналу самообслуговування або мобільного додатку «Скарбничка». З повагою, Приватбанк.
Дякую за відповідь. А як цю пріорітетність 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна» змінити на протилежну?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 15:47
tatop написав:Козак-характерник, Козарлюго, доброго дня. Я тут покопався в Скарбничці Приватівській. Можна знімати без комісії. Хай лежить собі. Може пригодиться. Для чого було закривати? Я напевне, чогось не знаю?
І вам доброго! Я краще на Приват-вкладі буду.... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 16:59
самый бесплатный способ перебрасывания на чужую карту , это с приват-вклада , так что Вами согласен на все 100%.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18140
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Суб 02 лис, 2013 17:13
tatop написав: PrivatBank написав: tatop написав:PrivatBank, Дякую за відповідь. А як цю пріорітетність 1. Карта для виплат; 2. Карта «Універсальна» змінити на протилежну?
tatop, пріоритетність карт можуть змінити тільки умови накопичення. Наприклад, у Вас є і карта для виплат, і карта "Універсальна". Розглянемо різні варіанти: - У Вас підключені умови накопичення тільки до карти "Універсальна" . Сума знятих коштів буде виплачена на карту "Універсальна" ( на карту , з якої здійснювалося накопичення ) . - У Вас підключені умови накопичення тільки до Карті для виплат . Сума знятих коштів буде виплачена на Картку для виплат ( на карту , з якої здійснювалося накопичення ) . - У Вас клієнта умови накопичення підключені і до карти "Універсальна" і до Картки для виплат, кошти з "Скарбнички" будуть виплачені на Картку для виплат (по пріоритетності). Якщо на момент зняття коштів з "Скарбнички" у клієнта немає підключених джерел накопичення , то зняті кошти будуть виплачені на Карту для виплат, якщо її немає - на карту "Універсальна" . З повагою, ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 17:21
Козак-характерник написав: DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує.
Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...  Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...  Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....  Пока только на ветке....  Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании.... 
Уважаемые клиенты, добрый день! Рады, что наша работа не оставляет Вас равнодушными! Мы будем прикладывать максимум усилий, чтобы все наши клиенты всегда чувствовали поддержку банка и получали только качественное и квалифицированное обслуживание. С уважением и уверенностью в дальнейшем плодотворном и взаимовыгодном сотрудничестве, ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 17:23
Козак-характерник написав: DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує.
Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...  Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...  Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....  Пока только на ветке....  Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании.... 
Не иначе, как из-за конкуренции с ДБ стала меняться кадровая политика и для масс-коммуникаций стали брать профессионалов, может даже за большие деньги 
-
Bosstone
-
-
- Повідомлень: 2278
- З нами з: 21.04.10
- Подякував: 812 раз.
- Подякували: 298 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 02 лис, 2013 17:48
PrivatBank написав: Козак-характерник написав: DIV написав:А ось служба підтримки Привату, схоже, починає ставати клієнтоорієнтованою. І це радує.
Соласен...тоже заметил...и уже не обзываю Приват...  Дай,Бог как говорится....У нас цель не обгадить банку...а помочь стать лучше...  Раньше меня злило,что обратной связи никакой....или формальная....Сейчас не отметить изменения в лучшую сторону нельзя....  Пока только на ветке....  Но бум надеяться на покращення в лучшем его понимании.... 
Уважаемые клиенты, добрый день! Рады, что наша работа не оставляет Вас равнодушными! Мы будем прикладывать максимум усилий, чтобы все наши клиенты всегда чувствовали поддержку банка и получали только качественное и квалифицированное обслуживание. С уважением и уверенностью в дальнейшем плодотворном и взаимовыгодном сотрудничестве, ПриватБанк.
Заметано...  ....Бум дружить... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
18025 |
362369 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
159 |
106780 |
П'ят 31 гру, 2021 21:56 harry_
|
|
90371 |
21217442 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|