Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Faceless написав:Навпаки, ріялтори мали виступати основним джерелом фінансування
1 З одного боку - рієлтори основне джерело фінансування. а з другого - рило/морди/паразити.... Тільки я бачу роздвоєння особистості 2 Вже пояснював Робота рієлтора будується по слідуючому алгоритму а - моніторить всі відкриті джерела інформації б - знайшовши нову обяву ( якої ще немає у його базі) - обзвонює і або питає дозволу , або без дозволу - викладає знайдену обявку під своїм телефоном в - якщо рієлтор не самотній вовк а працює в агенстві - то віддає знайдену обяву в загальну базу. Практично між усіма більш-менш великими рієлторськими конторами існує розсилка реальних обєктів і реальних потенційних покупців.
baraka написав:КАКИМ ОБРАЗОМ ВАШИ ЖПС-КООРДИНАТЫ (КСТАТИ, С ПОГРЕШНОСТЬЮ В ДОБРЫЙ КИЛОМЕТР) СМОГУТ УЛУЧШИТЬ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ПРИНЕДЛЕЖНОСТИ: МОРДА/ВЛАДЕЛЕЦ ?
Спроба виглядати дурником - вам вдалася. 1 Привязка до поштових відділень - точніша ніж привязка до районів і краща( бо зручніша для пошуку) ніж привязка до вулиць. 2 Мною реалізована привязка до конкретного обєкта з вашої бази з точністю в 0 метрів. ( при умові що сам власник вказав номер будинку в обяві)
baraka написав:КАКИМ ОБРАЗОМ ВАШИ ЖПС-КООРДИНАТЫ (КСТАТИ, С ПОГРЕШНОСТЬЮ В ДОБРЫЙ КИЛОМЕТР) СМОГУТ УЛУЧШИТЬ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ПРИНЕДЛЕЖНОСТИ: МОРДА/ВЛАДЕЛЕЦ ?
Спроба виглядати дурником - вам вдалася. 1 Привязка до поштових відділень - точніша ніж привязка до районів і краща( бо зручніша для пошуку) ніж привязка до вулиць. 2 Мною реалізована привязка до конкретного обєкта з вашої бази з точністю в 0 метрів. ( при умові що сам власник вказав номер будинку в обяві)
привязка то понятно, дело нехитрое. А если указал не владелец а морда ? а если дом указал не "10" а "10В" ?
повторю вопрос: КАКИМ ОБРАЗОМ ВАШИ ЖПС-КООРДИНАТЫ СМОГУТ УЛУЧШИТЬ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ПРИНЕДЛЕЖНОСТИ: МОРДА/ВЛАДЕЛЕЦ ?
baraka написав:привязка то понятно, дело нехитрое.
Звичайно не хитре - правда чомусь на цю операцію собі відводили 6 місяців....
baraka написав:а если дом указал не "10" а "10В"
1 Рієлтори вашу базу купувати не будуть. 2 Кінцевому споживачу послуги ( тобто покупцю) глибоко й далеко 10 чи 10в , тому Ви можете сформувати базу по принципу індекс-кількість кімнат-поверх-ціна Таким чином на 2000- 10000 квартир в Києві , які обслуговуються одним поштовим відділенням при включеному фільтрі к-сть кімнат Ви отримаєте 10-12 обєктів максимум ( які будуть відрізнятись між собою ціною-поверхом, можливо площею,телефоном - це більш менш точні аргументи і описом - це прикметник який в різних осіб звучить по різному.
baraka написав:привязка то понятно, дело нехитрое.
Звичайно не хитре - правда чомусь на цю операцію собі відводили 6 місяців....
baraka написав:а если дом указал не "10" а "10В"
1 Рієлтори вашу базу купувати не будуть. 2 Кінцевому споживачу послуги ( тобто покупцю) глибоко й далеко 10 чи 10в , тому Ви можете сформувати базу по принципу індекс-кількість кімнат-поверх-ціна Таким чином на 2000- 10000 квартир в Києві , які обслуговуються одним поштовим відділенням при включеному фільтрі к-сть кімнат Ви отримаєте 10-12 обєктів максимум ( які будуть відрізнятись між собою ціною-поверхом, можливо площею,телефоном - це більш менш точні аргументи і описом - це прикметник який в різних осіб звучить по різному.
повторю вопрос: КАКИМ ОБРАЗОМ ВАШИ ЖПС-КООРДИНАТЫ СМОГУТ УЛУЧШИТЬ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ПРИНЕДЛЕЖНОСТИ: МОРДА/ВЛАДЕЛЕЦ ?
ваш же специалист писал алгоритм под вашу диктовку. Напишите этот алгоритм тут.
baraka написав:повторю вопрос: КАКИМ ОБРАЗОМ ВАШИ ЖПС-КООРДИНАТЫ СМОГУТ УЛУЧШИТЬ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ПРИНЕДЛЕЖНОСТИ: МОРДА/ВЛАДЕЛЕЦ ?
ваш же специалист писал алгоритм под вашу диктовку. Напишите этот алгоритм тут.
Третій раз повторюю 1 База в якій задекларовано 300 000 обєктів з яких тільки 10 % від власника - вже не виконує функцію розподілу обяв . 2 Якщо рієлтор в своїх повідомленнях свідомо використовує адреси типу 10+10В+11+15С і так далі - то навіть ввімкнувши фільтр по району - людина отримає до перегляду 4 різних обяви від одного і того ж рієлтора. А якщо Ви при обробці цих повідомлень зігноруєте номери будинків( а можна зігнорувати навіть назви вулиць - просто давши пошук в наприклад діаметрі в 1-2-3 км від якоїсь точки... ) - то на виході людина отримає всього одне повідомлення від цього рієлтора яке знаходиться на данній території( не залежно від загальної кількості повідомлень від цього рієлтора на вказаній території). Таким чином Було 300 000 повідомлень всього , з яких 270 000 - від рієлторів і 30 000 від власників Стане 70 000 повідомлень всього , з яких 40 000 від рієлторів і 30 000 від власників. Відсоток повідомлень від власників (до загальної кількості) - збільшиться, а значить візуально база буде краще відповідати заявленій меті ( відсіяти рієлторів) Або після використання фільтру споживач отримає 10 повідомлень від рієлторів (приблизно дорівнює кількості агенств які працюють на данній території)+ всі повідомлення від кінцевого власника. При цьому інформативність( насиченість данними) бази не впаде , адже ви не викинете телофони рієлторів з бази , бо вони залишаться просто згрупованими.
baraka написав:повторю вопрос: КАКИМ ОБРАЗОМ ВАШИ ЖПС-КООРДИНАТЫ СМОГУТ УЛУЧШИТЬ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ПРИНЕДЛЕЖНОСТИ: МОРДА/ВЛАДЕЛЕЦ ?
ваш же специалист писал алгоритм под вашу диктовку. Напишите этот алгоритм тут.
Третій раз повторюю 1 База в якій задекларовано 300 000 обєктів з яких тільки 10 % від власника - вже не виконує функцію розподілу обяв . 2 Якщо рієлтор в своїх повідомленнях свідомо використовує адреси типу 10+10В+11+15С і так далі - то навіть ввімкнувши фільтр по району - людина отримає до перегляду 4 різних обяви від одного і того ж рієлтора. А якщо Ви при обробці цих повідомлень зігноруєте номери будинків( а можна зігнорувати навіть назви вулиць - просто давши пошук в наприклад діаметрі в 1-2-3 км від якоїсь точки... ) - то на виході людина отримає всього одне повідомлення від цього рієлтора яке знаходиться на данній території( не залежно від загальної кількості повідомлень від цього рієлтора на вказаній території). Таким чином Було 300 000 повідомлень всього , з яких 270 000 - від рієлторів і 30 000 від власників Стане 70 000 повідомлень всього , з яких 40 000 від рієлторів і 30 000 від власників. Відсоток повідомлень від власників (до загальної кількості) - збільшиться, а значить візуально база буде краще відповідати заявленій меті ( відсіяти рієлторів) Або після використання фільтру споживач отримає 10 повідомлень від рієлторів (приблизно дорівнює кількості агенств які працюють на данній території)+ всі повідомлення від кінцевого власника. При цьому інформативність( насиченість данними) бази не впаде , адже ви не викинете телофони рієлторів з бази , бо вони залишаться просто згрупованими.
якась маячня. напишите алгоритм пошагово. Исходное: к каждому объекту у вас привязаны координаты почтового отделения. Алгоритм плиз. Пошагово.
baraka написав:якась маячня. напишите алгоритм пошагово. Исходное: к каждому объекту у вас привязаны координаты почтового отделения. Алгоритм плиз. Пошагово.
Мені цікаво В якій МВА молодих недоумків вчать слідуючому алгоритму звертання 1 Це маячня... 2 Поясніть покроково ? Може як програміст ви й фахівець - а як людина явно гім....
Тепер до програми ( привязка до поштових індексів - не обовязкова, просто поштові індекси були взяті тому що їх існування звичне для населення , але в реалі привязуватись можна відносно любої координати , бо станом на сьогодні в мене є привязка всіх обєктів ( правда з точністю яка подана в текстовому описі адреси обєкта) 1 У Вас є географічні координати 2 У Вас є перелік обєктів які ви вважаєте поданими рієлторами 3 При пошуку , споживач вибирає а - точку навколо якої він хоче шукати б - діаметр кола пошуку в - тип квартири або/і ціну або/і поверх або/і ..... Всі обєкти які знаходяться в цьому діаметрі і про які ви впевнені що це рієлтори згруповуються в один з всіма телефонами Всі обєкти які ви важаєте що від власників - подаються окремо.
Таким чином Візуально споживач отримає Рієлтор з телефонами 1 ,,,3,,,,5,,, власник власник власник 4 Можете також не ставити діаметр , а замінити його іншим параметром Діаметр вибирається автоматично , щоб в результаті пошуку було знайдено 10-20-100 обяв від власника.
budivelnik написав:Тепер до програми ( привязка до поштових індексів - не обовязкова, просто поштові індекси були взяті тому що їх існування звичне для населення , але в реалі привязуватись можна відносно любої координати , бо станом на сьогодні в мене є привязка всіх обєктів ( правда з точністю яка подана в текстовому описі адреси обєкта) 1 У Вас є географічні координати 2 У Вас є перелік обєктів які ви вважаєте поданими рієлторами 3 При пошуку , споживач вибирає а - точку навколо якої він хоче шукати б - діаметр кола пошуку в - тип квартири або/і ціну або/і поверх або/і ..... Всі обєкти які знаходяться в цьому діаметрі і про які ви впевнені що це рієлтори згруповуються в один з всіма телефонами Всі обєкти які ви важаєте що від власників - подаються окремо.
не не, погодите, вот ваши слова
4 Так як Вам не вдалось з допомогою порівняння телефонних номерів повністю визначити рієлтор/власник - я почав шукати додатковий аргумент який би міг покращити алгоритм визначення - так виглядало , що ним могла виявитись адреса. Але так як вона була не структурована мені захотілось замінити текстову стрічку- географічними координатами.Для цього я вирішив згрупувати обєкти по поштовим індексам ( тоді ставало не критичним відсутність не тільки номера квартири , а й номера будинку ) - тобто достатньо було мати область - місто - вулиця - к-сть кімнат - площа - ціна - індекс
то есть вы утверждали что можете улучшить алгоритм определения владелец/морда, а теперь предлагаете "Всі обєкти які знаходяться в цьому діаметрі і про які ви впевнені що це рієлтори згруповуються в один з всіма телефонами Всі обєкти які ви важаєте що від власників - подаються окремо."
где в вашем алгоритме улучшение "определения владелец/морда" ?