|
|
![]() relax_ids, доброе утро,
уточнить информацию непосредственно по Вашим счетам есть возможность в Контакт-Центре Банка по номеру 044-428-95-95 (по будням с 9:00 до 18:00) или в ближайшем отделении Банка.
![]() Ratatui
"ФГВФЛ сообщает об удовлетворении требований кредиторов 2 очереди.....уполномоченным лицом Фонда на ликвидацию АО «Дельта Банк» начато удовлетворение требований кредиторов второй очереди. Так начали или уже удовлетворили? Сами поняли что написали? А до этого полтора года кого удовлетворяли? Первую очередь, которая вобще "удовлетворяется" за счет собственных средств фонда? ![]()
Следы путают. ![]() Ratatui в одном путают , во втором хвалят:
Водночас, Фонд гарантування відмічає конструктивну роботу окремих громадських організацій, створених вкладниками неплатоспроможних банків, які контролюють процес повернення коштів кредиторам банків за рахунок продажу активів. Наприклад, ГО «Спілка вкладників АТ «Дельта Банк» активно співпрацює з уповноваженою особою Фонду, відстоюючи інтереси банку в судах. Судові рішення на користь АТ «Дельта Банк» дозволяють повернути виведені активи на баланс банку, що збільшує ліквідаційну масу, за рахунок якої задовольняються вимоги кредиторів. ![]() ![]() Судові рішення про незаконність ліквідації неплатоспроможних банків можуть мати негативні наслідки для їх вкладників та кредиторів
ПРЕС-РЕЛІЗ Судові рішення про незаконність ліквідації неплатоспроможних банків можуть мати негативні наслідки для їх вкладників та кредиторів. Натомість, користь від таких рішень матимуть колишні власники цих банків. «За нашим переконанням, акціонери використовуватимуть такі рішення виключно для виведення ліквідних активів, кошти від реалізації яких повинні спрямовуватись на задоволення вимог кредиторів. Про відновлення роботи неплатоспроможного банку не може бути й мови. По-перше, немає законодавчого механізму цього процесу, по-друге, якби переслідувалась саме така мета, то акціонери провели б докапіталізацію банку ще до визнання банку неплатоспроможним», - переконаний заступник директора-розпорядника Фонду гарантування Андрій Оленчик. За його словами, перше, що роблять акціонери, коли судове рішення набирає законної сили – переоформляють нерухоме майно банку на інших суб’єктів господарської діяльності. Після цього відбувається низка його перепродажів. «Дивно, коли вкладникам неплатоспроможних банків такі рішення подають, як перемогу. Адже у них на очах виводять активи, продаж яких давав їм шанси повернути свої кошти» - зазначив Віктор Новіков, директор юридичного департаменту Фонду, - «Виникає реальна загроза втрати майна банку через те, що Фонд не може оплатити заробітну плату працівникам банку, плату за охорону, комунальні послуги тощо». Водночас, Фонд гарантування відмічає конструктивну роботу окремих громадських організацій, створених вкладниками неплатоспроможних банків, які контролюють процес повернення коштів кредиторам банків за рахунок продажу активів. Наприклад, ГО «Спілка вкладників АТ «Дельта Банк» активно співпрацює з уповноваженою особою Фонду, відстоюючи інтереси банку в судах. Судові рішення на користь АТ «Дельта Банк» дозволяють повернути виведені активи на баланс банку, що збільшує ліквідаційну масу, за рахунок якої задовольняються вимоги кредиторів. Друк ![]()
Пугают гады некомпетентные. ![]() Захист вкладників уже збанкрутілих банків![]() У результаті неефективної політики Національного банку, що призвела до ліквідації 82-х банків (у т. ч. в 3-х банках перебуває тимчасова адміністрація, ліквідацію не розпочато через судові процеси, що тривають), все більше вкладників змушені отримувати тільки лімітовані депозити в рамках 200 тис. грн через Фонд гарантування вкладів. Станом на 1 листопада 2016 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб виплатив вкладникам понад 80,1 млрд грн гарантованого державою відшкодування (до 200 тис. грн), що становить 95,4% від загальної гарантованої суми відшкодування відповідно до реєстру 82-х банків, що ліквідовуються Фондом. Станом на 01.12.2016 Фонду залишилося виплатити вкладникам неплатоспроможних банків гарантовану державою суму відшкодування в розмірі 3,8 млрд грн. У разі ліквідації банку задоволення кредиторських вимог державою здійснюється в черговості, визначеній в статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», за рахунок коштів, одержаних у результаті ліквідації та продажу майна банку. Вимоги вкладників-фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб-підприємців), які не є пов’язаними особами банку, у частині, що перевищує суму, виплачену Фондом, перебувають на 4-му етапі черги. Як свідчить практика, здебільшого, вимоги вкладників фізичних осіб не задовольняються в зв’язку з корупційними механізмами продажу майна банка. Відповідно до Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у 2012 році визначено розмір гарантованої суми відшкодування – 200 тис. грн. Тому слід зазначити, що гарантована державою сума відшкодування вкладів не відповідає реаліям падіння економіки. У зв’язку зі знеціненням національної валюти (протягом 2014–2016 рр.) сума гарантованого вкладу, конвертована в долари США у 2016 році, зменшилася на 319 % у порівнянні з відповідною сумою в 2013 році. За даними НБУ, в неплатоспроможних банках налічувалося майже 119 тис. клієнтів-фізичних осіб, які мали вклади понад гарантовану державою суму в 200 тис. грн. Загальний розмір таких вкладів становив 59 млрд грн (2,3 млрд дол. США). Ця сума є різницею між коштами вкладників неплатоспроможних банків на момент введення в них тимчасової адміністрації або їх ліквідації та сумою відшкодування за вкладами, гарантованою ФГВФО. Тому виникає запитання: яким чином повернути вкладенні кошти фізичним особам, якщо сума вкладу перевищує гарантовану державою, тоді як розмір державної гарантії втратив актуальність у зв’язку з рядом економічних чинників (велика інфляція, девальвація гривні, падіння ВВП). ![]() Пропонується повернення вкладникам їхніх заощаджень (200+) через наступний механізм: 1. Створення реєстру вкладників (вклади яких у неплатоспроможних банках понад суму гарантування державою) для визначення загальної суми вимог. 2. Розробка та прийняття Закону про створення або визначення суб’єкта, уповноваженого на реалізацію програми повернення вкладникам коштів (200+). 3. Визначення переліку підприємств реального сектору економіки, що потребують та бажають отримати кредити (за низькою ставкою кредитування) від держави, цільове призначення яких – модернізація та розвиток виробництва. Мінекономрозвитку розроблює нормативний документ, в якому визначає сектори економіки, які потребують найбільшого залучення додаткових обігових коштів. Такими підприємствами–позичальниками переважно мають бути експортери, які заводять валютну виручку. Це призведе до зменшення ризиків спекулювання на валютному ринку. 4. Підприємства (економічно здорові, реальні), які перебувають у секторах економіки, визначених Мінекономрозвитку, повинні відповідати критеріям, що аналогічні тим, які визначені ПКУ (автоматичне відшкодування ПДВ) та акції яких повинні розміщуватися на організованому ринку цінних паперів (володіють високим біржовим рейтингом). 5. Видача уповноваженою установою вкладникам документів (сертифікатів, облігацій та інших цінних паперів), що засвідчує право вкладника на отримання суму вкладу у визначений законодавством термін. 6. Видача уповноваженою установою вище визначеним підприємствам кредитів під емітовані ними корпоративні облігації (на фондовому ринку). 7. Отримані підприємствами-позичальниками кредити розміщуються на спеціальних рахунках, відкритих виключно для цього, керівники несуть відповідальність, у т. ч. кримінальну, за нецільове використання. 8. Уповноважена установа утримується за рахунок видатків Державного бюджету, а кошти, отримані як доходи від процентів за облігаціями, спрямовуються у дохід Державного бюджету. 9. Через визначений термін підприємства-позичальники викуповують свої раніше емітовані облігації, потім уповноважена установа повертає кошти вкладникам за рахунок погашення раніше виданих сертифікатів. ![]() Фонд гарантирования отмечает конструктивную работу
Фонд гарантирования отмечает конструктивную работу отдельных общественных организаций, созданных вкладчиками неплатежеспособных банков, которые контролируют процесс возврата средств кредиторам банков за счет продажи активов. Например,
|
|