Bolt написав:Мені Ліфовських 120 км, було би цілком достатньо декілька разів в місто змотатись, на ніч на зарядку по нічному тарифу біля хати . Але немає грошей на нього, тому палю бензу на 8+кг в місяць. 😟
8 кгрн * 60 місяців = 480 тис. грн. VOLT брався за 12,5 або тих самих 480-500 тис.грн. Він банально за 5 років окупився.
Власне йдеться, що 8 кг в місяць можу дозволити, 480 кг відразу ні.
Hotab написав:Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?)) Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?
1 Як мінімум пяток авто з баткою в 100Квт*год +/-10%- вже є Зікр001 - 87___100____140 квт*год (35000-50000 доларів) Мерс EQ/E.S- 96____108____118квт*год (48000-110000 доларів) Біайді Танг ______108 квт*год (40000-50000 доларів) 2 Батка в 100+квт*год..це задниця для кожноденного використання , бо важить від 500 кг і до 800 кг( якщо з охолодженням, а вони всі з охолодженням) 3 З свого 7-річного використання електромобілів Приватне ( сам на роботу з роботи) - 50+/- 20км в день =99% випадків _____________________________________300+км в день - 3 рази
Питання Навіщо у 99% випадків возити з собою вантаж в 500+кг..якщо використовуєш максимум 15-20квт*год в день? (100 кг) Тому якщо таксист - то треба 60-65квт*год ( встигаєш зарядитись вночі) ,=150-200км( як правило 200км ніхто не наїзжає по Львову, в інших містах може бути по іншому) Якщо для приватного використання то якщо багатий буратіно то ІД4 (80квт*год батарейка) ціна нового 25000-27000 , повний привід 35000 , б/у від 22000 + ДВС на дальні подорожі(дизель або газ) Якщо бідний буратіно то 15000-20000 електричка (нісан ліф2покоління, щось з бу китайців) на кожен день і ДВС по потребі
budivelnik Ну тому я поки що на гібриді без розетки. 2 тонна машина з витратою у Києві взимку 6-7 літрів, в міжсезоння 4-5 літрів, влітку знов біля 6. Траса теж 6-7 , як топити. Все ж мати 1 авто, і щоб це був чистий електро, ще не час. І мабуть ще років 5 ні.
Hotab написав:budivelnik Ну тому я поки що на гібриді без розетки. 2 тонна машина з витратою у Києві взимку 6-7 літрів, в міжсезоння 4-5 літрів, влітку знов біля 6. Траса теж 6-7 , як топити. Все ж мати 1 авто, і щоб це був чистий електро, ще не час. І мабуть ще років 5 ні.
Американець якийсь? А якщо дати гарі, поїде? а тоді яка витрата?
unicdima Ну заявлено наче біля 8 сек. Мені більше ніж достатньо. Є де лоскотати нерви і без дороги. А так, якщо гнати 140+, то до 8л миттєва долетить. По автобанам Європи бачив.
Hotab написав:unicdima Ну заявлено наче біля 8 сек. Мені більше ніж достатньо. Є де лоскотати нерви і без дороги. А так, якщо гнати 140+, то до 8л миттєва долетить. По автобанам Європи бачив.
140+ без прискорень ні про що не каже, можна і в менше вкластися, я про те якщо навалювати. Я зараз взяв поганяти гольфа 2,0тді, то по трасі якщо йти з швидкістю потоку і в 4,5 можна вкластися, а на тому ж участку але агресивно то вже 6,5 і більше може бути. Він легший і добре стартує, ще й механіку спеціально брав для цього, в тебе впевнений на 100% автомат.
unicdima Так, у гібридів зазвичай електронний варіатор. Дуже прикольно після механіки. Я вже не хочу отих ривків, стартів , визгів гуми. Наче Боїнг йдеш по дорозі, комфорт) У мене ще й від кнопок коробка. Без ричага. Наче в дитинстві на машинках)
Подивився статистику продажу електромобілів в США, ЄС та Китаї: США - доля електромобілів 7.6% https://news.infocar.ua/staly_vidomi_na ... 65414.html Або 1,2 млн. штук. В Китаї мільйон електромобілів продали лише за грудень 2023. Доля продажів електромобілів перевалила за 34,5%. Подолання позначки 50% очікується у 2024 році. https://avtosota.com/38348-novyj-rekord ... biliv.html В ЄС частка електромобілів у 2023 - 18,5 відсотка, при цьому доля гібридів ще 25.8% http://autoconsulting.ua/article.php?sid=55587 Таким чином вже з 2025 року ЄС та Китай почнуть суттєво знижувати споживання нафти з монополізованого ринку, а США ще рочків 5-10 посидить на монополізованій нафтовій глі й мінятиме зростання держборгу на пальне, в той час як в Китаї та ЄС буде вже нова економіка на зекономлені гроші.