|
Райффайзен Банк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: П'ят 05 вер, 2025 10:18
Valeriy237 написав: RaifHelp написав:Arbitr Добрий день! Преміальне обслуговування не впливає на категорії кешбеку. Кожен клієнт отримує унікальні категорії, які формуються з урахуванням Ваших звичок, вподобань та можливих напрямків витрат. Ми прагнемо забезпечити максимально персоналізований досвід для Вас! З повагою та турботою, фахівець Альона.
Я вже бачу які ви індивідуальні категорії вибираєте для клієнта - ті, що клієнт не використовує, або постійно знижуєте кешбек на ті категорії які клієнт активно використовує, наприклад в мене по категорії Продукти та супермаркети спочатку за власні кошти було кешбеку - 1%, потім стало 0,5%, а наразі вже стало 0,3%!?  . Таке, по кешбеку, реальне відношення в банку стосовно клієнтів...
Було таке і в мене, але, наприклад, по самій "ходовій" категорії "Продукти" в мене в останні 3 місяці все йде по дивному шляху (пишу про відсоток за кредитні) -1%, 2%, 2.5%. Все ж надіятися на подальше збільшення мабуть не варто  , але і так непогано
-
nickvp
-
-
- Повідомлень: 539
- З нами з: 16.10.14
- Подякував: 26 раз.
- Подякували: 69 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 вер, 2025 10:57
nickvp написав:"Продукти" в мене в останні 3 місяці все йде по дивному шляху (пишу про відсоток за кредитні) -1%, 2%, 2.5%.
Це стандартний кешбек, принаймні у мене такий самий. Але в цьому місяці я його не беру, бо аптеками та ресторанами (по 3%) виберу ліміт 500 за півмісяця, а маркети візьмуть свої 500 в іншому банку.
-
vasyatko
-
-
- Повідомлень: 349
- З нами з: 26.11.09
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 34 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 вер, 2025 15:47
klug написав: Valeriy237 написав:Я вже бачу які ви індивідуальні категорії вибираєте для клієнта - ті, що клієнт не використовує, або постійно знижуєте кешбек на ті категорії які клієнт активно використовує
Але ж не збрехали - все проаналізували та індивідуально підібрали під Вас категорії. RaifHelp написав:Щоб запропонувати найбільш вигідні варіанти для отримання кешбеку, ми враховуємо інтереси та звички наших клієнтів
Ви ж не будете сперечатися, що таким чином обслуговування Вас обходиться для них найбільш вигідно? Максимізацію вигоди для клієнта ніхто не обіцяв.
Все так  - Сміх крізь сльози  .
-
Valeriy237
-
-
- Повідомлень: 163
- З нами з: 21.03.09
- Подякував: 35 раз.
- Подякували: 20 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 вер, 2025 15:54
Картина маслом, новенькі банкомати з функцією видачі, поповнення та безконтакним модулем. Все таке інноваційне, нове, і... робота безконтакного модуля ТІЛЬКИ на ЗНЯТТЯ готівки! От питання, чому банк СВІДОМО обмежив функціонал NFC для ПОПОВНЕННЯ, але дозволив для ЗНЯТТЯ готівки??? І, це при тому, що у низці своїх продуктів, навіть прописав право банку на випуск віртуальних карток??? Одна рука не знає що робить інша??? Цікаво, чим керувався банк при запуску своїх банкоматів з функцією поповнення та зняття готівки, коли налаштовував роботу безконтактного модуля банкомата?
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5645
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 вер, 2025 17:10
_Mykola_ причин може бути багато, від банального не додивилися до більш ймовірного - рішення ще не отримало сертифікацію платіжної системи, тому було використане попереднє, для банкомата без функції поповнення, але яке мало сертифікацію. Сертифікація процес не швидкий, тому для нового обладнання це нормально.
P.S. Я сильно не в темі останні 10+ років, тому можу помилятися.
-
vasyatko
-
-
- Повідомлень: 349
- З нами з: 26.11.09
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 34 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 вер, 2025 18:05
vasyatko Якби банкомат не працював взагалі з безконтактними картками чи телефоном з NFC, але ж він працює, авторизує клієнта, але обрізає функціонал поповнення. Враховуючи курс банку на зменшення фізичного пластику, і збільшення віртуальних карток, та зменшення взаємодії з касою відділень... То така поведінка банкомата виглядає дивною для клієнтів. 
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5645
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 вер, 2025 19:01
RaifHelp 1. Як через застосунок MyRaif, дізнатися поточний пакет обслуговування, тарифи для картки та рахунку окрім звернення до підтримки? 2. Як дізнатися умови ДО відкриття нової картки та/або рахунку у додатку окрім звернення до підтримки? 3. Як через додаток відкрити поточний рахунок, без пошуку робочого старого застосунку? 
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5645
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
1483 |
693123 |
|
|
176 |
91713 |
Сер 03 вер, 2025 20:15 nord
|
|
1842 |
795027 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|