До модернізації процесингу ще працював 24/7

|
|
![]() Дзвонив, сказали невірне призначення платежу, мабуть для того, щоб що небудь сказати. Цікаво, що по тому самому шаблону тестовий тіко що залетів за дві хвилини, а попередній (потрібний мені) продовжує висіти. Добре, що сума невелика. Погашу кредитку з іншого джерела. Тормоза. Upd. Дуже надьожний партнер. Якби не проконтролював влетів би пумбі трохи. Обіцяли перетелефонувати протягом двох годин. Пройшло чотири, минув час погашення кредитки ПУМБ, платьож як висів так і вісить і дзвінка не було ![]() Re: КредобанкПеред відключенням он-лайн банкінгу (у звязку з переходом на мобільний банкінг) - налаштував систему автоплатежів на ІБАН-рахунки. Пройшов місяць нової системи - три платежі так і не проведені.
СУПЕР: замість того, щоб паралельно певний час пропрацювали ОБИДВІ системи, поки здійснюється тестування-доопрацювання нової, це по-нашому: відключити стару (про що попередивши днів за 10!) та запустити нову, "сиру", нехай клієнти її самі і тестують!
![]()
Ура! закінчилась моя Кредо-епопея із супер бажним додатком ![]() проблема - кожен раз при вході додаток вимагав повний онбордінг (смс, картку...) також на головному екрані постійно крутилось коліщатко в секції "Трансакції"... вирішив проблему так - дзвінком на ГЛ, підтримка видалила профіль (сказала що був дуже старий профіль - як це? ![]() достатньо пін-коду або пальця але, пропали усі (десяток) моїх шаблонів... ех, кровава жертва недо-додатку PS знайшов свіжу багу - емейл не можливо підв'язати - ввожу емейл в профілі, на пошту приходить лінк на підтведження - клацаю і далі відкривається дивна сторінка, в додатку пошти далі немає ![]()
|
|