Погоджуюсь. Обслуговування непогане. Правда, оформлення відділень дивне. Вертушки біля столів забрали, а тому доводиться стояти, коли гід сидить. Дискримінація.
DIV написав:Погоджуюсь. Обслуговування непогане. Правда, оформлення відділень дивне. Вертушки біля столів забрали, а тому доводиться стояти, коли гід сидить. Дискримінація.
Обслуживание неплохое...при выполнении операции "СТОЛБ".....
чаем..кофе.конфетами ....бутербродами угостили ..
Сьогодні в інтернет-банкінгу побачив несанкціоновані платіжки. Подзвонив у банк, попросив надати логи з сервера (при цьому вказав дату і час, які мене цікавлять). Передзвонили з банка на мобільний, сказали що логи надати не можуть. Питання: ІНТЕРНЕТ БАНКІНГ ВАБ ВЗЛОМАЛИ? ЧИ ЯКАСЬ ІНША ПРИЧИНА НЕБАЖАННЯ БАНКУ НАДАТИ НЕОБХІДНУ МЕНІ ІНФОРМАЦІЮ?!!
Вряд ли...насколько я слышал, сейчас вводят новый интернет-банкинг, тестируют...Из-за этого могут быть проблемы. А взламывать нынешний - нет смысла, там особо ничего не сделаешь)