Haza написав:Support BRS
Вибачаюсь, я мав на увазі платіжне доручення про зарахування коштів саме на депозитний рахунок, а не тільки виписка по ньому
Шановний
Haza!
Ні, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов банківського обслуговування:
6. ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ НА ПІДСТАВІ ОКРЕМОГО ВИДУ ЕЛЕКТРОННИХ РОЗПОРЯДЖЕНЬ
6.1. При надходженні в Банк належним чином (відповідно до порядку й умов, установлених в Умовах дистанційного обслуговування) сформованого (складеного й оформленого), підписаного Клієнтом і переданого в Банк Електронного розпорядження про перерахування коштів іншій фізичній особі (далі - Одержувач), ідентифікатором якого в такому Електроннім розпорядженні слугує номер телефону, Банк і Клієнт керуються наступним:
6.1.1. у випадку якщо Банк може встановити особистість Одержувача і на ім'я такого Одержувача в Банку відкритий банківський рахунок, зареєстрований у Системі ДБО з додатковим ідентифікатором - номером телефону, що збігаються з номером телефону, зазначеним в Електроннім розпорядженні (далі - Рахунок Одержувача), то таке Електронне розпорядження прирівнюється Банком і Клієнтом до розпорядження Клієнта про перерахування з Рахунку зазначеної в Електроннім розпорядженні суми коштів на Рахунок Одержувача і Банк робить перерахування з Рахунку зазначеного в Електронному розпорядженні суми коштів на Рахунок Одержувача;
6.1.2. у випадку якщо Банк не може встановити особистість Одержувача, або якщо в Банку відсутній відкритий на ім'я Одержувача банківський рахунок, зареєстрований у Системі ДБО з додатковим ідентифікатором - номером телефону, що збігається з номером телефону, зазначеним в Електронному розпорядженні, або якщо зазначений в Електронному розпорядженні номер телефону збігається з
номером телефону Клієнта, зареєстрованому у Системі ДБО, то таке Електронне розпорядження не підлягає виконанню і Банком до виконання не приймається.
6.2. При надходженні в Банк належним чином (відповідно до порядку й умов, установлених в Умовах дистанційного обслуговування) сформованого (складеного й оформленого), підписаного Клієнтом і переданого в Банк Електронного розпорядження про перерахування коштів з Рахунку, і у випадку якщо таке Електронне розпорядження замість реквізитів для перерахування містить інформацію про зареєстрований у Системі ДБО ідентифікатор складеного Клієнтом у Системі ДБО шаблону реквізитів одержувача засобів (далі - Шаблон реквізитів), то таке Електронне розпорядження прирівнюється Банком і Клієнтом до розпорядження Клієнта про перерахування з Рахунку зазначеного в Електронному розпорядженні суми коштів по реквізитах, зазначених у такому Шаблону реквізитів, і Банк робить перерахування з Рахунку зазначеного в Електроннім розпорядженні суми коштів по таких реквізитах з обліком інших погоджених між Банком і Клієнтом у Системі ДБО умов здійснення платежу.
Також нагадуємо, що:
2. Клієнт приймає рішення про підтвердження пропозиції (оферти) Клієнта укласти з Банком Договір, при цьому:
2.1. якщо Клієнт не згодний з будь-якими положеннями Договору, істотні умови якого визначаються в Підтвердженні він повинен залишити екранну форму «Підтвердження», перейшовши в інший розділ Інтернет – банку або вийшовши з Інтернет – банку, не вводячи в екранній формі «Підтвердження» Код Інтернет – банку і не натискаючи кнопку «Підтвердити»;
2.2. якщо Клієнт згодний з усіма істотними умовами, які зазначаються в Підтвердженні, Клієнт повинен ввести в поле «Введіть код, відправлений Вам на мобільний телефон» екранної форми «Підтвердження» Код Інтернет – банку і натиснути кнопку «Підтвердити».
3. Введення Клієнтом Коду Інтернет – банку в поле, вказане в пункті 7.2 Умов, і натиснення кнопки «Підтвердити» означає:
3.1. пропозицію (оферту) укласти з Банком Договір на умовах, викладених в Підтвердженні даних Умов;
3.2. надання Клієнтом доручення Банку списати суму в розмірі Вкладу, вказаній в полі «Сума депозиту» екранної форми «Підтвердження», з банківського рахунку Клієнта, відкритого в Банку і вказаного в полі «Рахунок, з якого розміщується депозит» екранної форми «Підтвердження», і зарахувати її на вкладний (депозитний) рахунок Клієнта, що відкривається в рамках Договору, при цьому Клієнт надає Банку право на оформлення розрахункових документів від імені Клієнта.
4. В разі введення Клієнтом правильного Коду Інтернет-банку та успішного підтвердження пропозиції (оферти) укласти Договір з Клієнтом, Банк інформує Клієнта про виконання Заявки та відкриття вкладного (депозитного) рахунку, шляхом відображення екранної форми «Інформація», в якій зазначені: вид Вкладу, сума Вкладу, термін Вкладу та номер вкладного (депозитного) рахунку. Тим самим Банк підтверджує зі свого боку укладення між Банком і Клієнтом Договору, істотні умови якого визначаються в Підтвердженні.
5. Перейшовши на сторінку Системи "Заявки", Клієнт може побачити запис, що відповідає Заявці і підтверджує здійснення переказу суми Вкладу з рахунку, який Клієнт вказав в Заявці на відкриття Вкладу, на депозитний (вкладний) рахунок. Статус Заявки «Відправлена» означає, що відповідний документ прийнято в роботу, але ще не проведено Банком. Статус Заявки «Виконано» означає, що відповідний документ проведено Банком і операція розміщення Вкладу повністю завершена.
6. Після виконання Банком Заявки на розміщення Вкладу, Договір вважається укладеним і таким, що укладений з додержанням письмової форми, і не може бути оскаржений через його електронну форму.