Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
чик написав:PrivatBank почему в приват 24 пропала оплата по герцу одессы? вбивать 7-8 счетов вместо одного напрягает, к тому же лифт, сдпт и вывоз мусора просто не находит или неправильно ищу?
чик, здравствуйте. На текущий момент рекомендуем Вам совершить платеж по каждой коммунальной услуге единожды через меню "Мои платежи", указав реквизиты, после чего платежи будут сохранены шаблонами и указывать реквизиты в дальнейшем не нужно будет. Что же касается платежей за лифт, сдпт и вывоз мусора, уточните, пожалуйста, на help@pb.ua реквизиты предприятий и скриншот ошибки, чтобы мы могли помочь в решении вопроса. С уважением, Сергей. ПриватБанк.
cdj2 Ви відрізняєте склад злочину шахрайство від порушення банківського законодаства?
Якщо ні, то хоча б скажіть які санкції за порушення банківського законодавства щодо заборони використання банківських карток для подібної діяльності?
Вас не бентежить що більшість клієнтів Привату приймає платежі на картку таким способом? І ви ніколи не відправляли кошти за якусь послугу на картку привату? Чи вважали в такому разі себе жертвою шахрайства?
Marussija написав:Півроку не можу розблокувати свої гроші. Знаходжуся у відчаї через ставлення Приватбанку та небажанням державних органів вирішити її, тому звертаюся сюди. Я, Шашкіна Марина Олександрівна, є клієнтом Приватбанку. На моє ім’я в ПриватБанку відкрито карткові рахунки № 5168742336363001 та № 5168742327916536. Ще 23 червня 2015 року Приватбанк заблокував зазначені карткові рахунки. Крім того, 3 липня 2015 року без моєї згоди списав 1092 грн. на невідомі цілі. Я зверталася до служби підтримки, служби безпеки банку, крім того, особисто спілкувалася з працівниками відділень на вул. Білоруській, 10/18 та пр. Перемоги, 27А в м. Києві. Подавала письмові скарги до МВС та самого банку. Всі зазначені спроби виявилися марними. Приватбанк без суду та слідства підозрює мене у шахрайських діях, при чому навести будь-який їх приклад відмовляється. Я займаюся т.з. дропшіппінгом, приймаю замовлення на товари з Китаю. Хиба це є шахрайством?! Сума, що заблокована на двох картках, є дуже значною для мене. Не існує такої правової норми в українському законодавстві, яка дає можливість вашій установі блокувати кошти клієнтів без рішення суду. Більше того, невиконання вимог кредиторів більше 10 днів є підставою для визнання банку неплатоспроможним. Я вимагаю негайно повернути на мій рахунок грошові кошти в сумі 1092 грн, списані 03.07.2015 року, після чого весь залишок коштів на рахунках переказати на мій рахунок в іншому банку та закрити рахунки у Приватбанку або розблокувати картки та надати можливість розпоряджатися моїми грошима. Спілкуватися зі мною прошу через електронну пошту – tamotina_mail.ua , оскільки я не вірю більше жодному слово ваших операторів та співробітників. Дуже прикро, що банк позволяє так знущатися зі своїх клієнтів…
Вообще-то заниматься продажами и использовать для этого карточные счета физ. лица не предпринимателя запрещено. Более того при малейшей жалобе кого-то на вас - счета таки заблокируют. Подавайте в суд, если выиграете, то все судебные издержки будет компенсировать проигравший. Подделать электронку - элементарно - это не будет доказательством, только заказными письмами...
Забороняти витратні операції або накладати арешт може тільки суд або фінмоніторінг. Банк такого права не має.
Ми всі розуміємо що не можна використовувати такі рахунки і Приват розуміє. Але чи не всі малі підприємці їх використовую і Приват це схвалює.
Півроку не можу розблокувати свої гроші. Знаходжуся у відчаї через ставлення Приватбанку та небажанням державних органів вирішити її, тому звертаюся сюди. Я, Шашкіна Марина Олександрівна, є клієнтом Приватбанку. На моє ім’я в ПриватБанку відкрито карткові рахунки № 5168742336363001 та № 5168742327916536. Ще 23 червня 2015 року Приватбанк заблокував зазначені карткові рахунки. Крім того, 3 липня 2015 року без моєї згоди списав 1092 грн. на невідомі цілі. Я зверталася до служби підтримки, служби безпеки банку, крім того, особисто спілкувалася з працівниками відділень на вул. Білоруській, 10/18 та пр. Перемоги, 27А в м. Києві. Подавала письмові скарги до МВС та самого банку. Всі зазначені спроби виявилися марними. Приватбанк без суду та слідства підозрює мене у шахрайських діях, при чому навести будь-який їх приклад відмовляється. Я займаюся т.з. дропшіппінгом, приймаю замовлення на товари з Китаю. Хиба це є шахрайством?! Сума, що заблокована на двох картках, є дуже значною для мене. Не існує такої правової норми в українському законодавстві, яка дає можливість вашій установі блокувати кошти клієнтів без рішення суду. Більше того, невиконання вимог кредиторів більше 10 днів є підставою для визнання банку неплатоспроможним. Я вимагаю негайно повернути на мій рахунок грошові кошти в сумі 1092 грн, списані 03.07.2015 року, після чого весь залишок коштів на рахунках переказати на мій рахунок в іншому банку та закрити рахунки у Приватбанку або розблокувати картки та надати можливість розпоряджатися моїми грошима. Спілкуватися зі мною прошу через електронну пошту – tamotina_mail.ua , оскільки я не вірю більше жодному слово ваших операторів та співробітників. Дуже прикро, що банк позволяє так знущатися зі своїх клієнтів…
Marussija написав:Але чи не всі малі підприємці їх використовую і Приват це схвалює.
Предлагаю с такой заявой сразу в ГПУ. Ток доказ-ю базу подготовьте, свидетелей подберите. Потому как Приват же не лыком шит, сразу встречку Вам выставит. Тем более, шо Вы уже здесь признались в своих противоправных действиях Советую проконсультироваться с адвокатом, мож лучше настаивать на единичных случаях с Вашей стороны и гешефтом менее (вот сумму не помню)... ну шобы ток под админку попасть, а не в тюрягу
Alexus999 написав:PrivatBank При оплате картой Приватбанка (Mastrcard) через сайт Portmone должна приходить СМС с кодом подтверждения платежа? Наличие/отсутствие СМС при оплате картой через сторонние сайты определяется банком эмитентом карты или настройками платежного сайта?
Зависит ещё от типа транзакции. Часть идёт по двухстадийной схеме, где понятие 3D секьюр отсутствует. Там ещё у МК есть очень весёлая особенность.
Marussija написав:cdj2 Ви відрізняєте склад злочину шахрайство від порушення банківського законодаства?
Якщо ні, то хоча б скажіть які санкції за порушення банківського законодавства щодо заборони використання банківських карток для подібної діяльності?
Вас не бентежить що більшість клієнтів Привату приймає платежі на картку таким способом? І ви ніколи не відправляли кошти за якусь послугу на картку привату? Чи вважали в такому разі себе жертвою шахрайства?
Есть некоторые отличия в ведении предприн. деятельности с использованием банковских счетов физиков и продажа физиками товаров по ГК. В первом случае нельзя, во втором случае можно. Я лишь намекал что случай этот может вылиться в бОльшие проблемы для пострадавшей чем есть сейчас. Лично я в назначении платежа всегда корректно пишу за что платёж. А там уже проблемы приёмника.
PrivatBank Калькулятор сломался? Почему я должен создавать кучу переводов, каждый раз уменьшая сумму, пока ваш калькулятор не пропустит? зы крайняя операция по картам - 16/12/15.
Marussija написав:cdj2 Ви відрізняєте склад злочину шахрайство від порушення банківського законодаства?
Якщо ні, то хоча б скажіть які санкції за порушення банківського законодавства щодо заборони використання банківських карток для подібної діяльності?
Вас не бентежить що більшість клієнтів Привату приймає платежі на картку таким способом? І ви ніколи не відправляли кошти за якусь послугу на картку привату? Чи вважали в такому разі себе жертвою шахрайства?
Есть некоторые отличия в ведении предприн. деятельности с использованием банковских счетов физиков и продажа физиками товаров по ГК. В первом случае нельзя, во втором случае можно. Я лишь намекал что случай этот может вылиться в бОльшие проблемы для пострадавшей чем есть сейчас. Лично я в назначении платежа всегда корректно пишу за что платёж. А там уже проблемы приёмника.
То что происходит не выгодно никому. Ни Привату который сидит на комиссии от этих операций и всегда имеет живые деньги в обороте, на которые не должен начислять проценты как по депозитам, ни мелким предпринимателям. Рука рука моет. Но Приват умудряется выставлять нелепые претензии своим клиентам которые делают ему деньги. Я понимаю что таких как я миллион не меньше, но я хочу чтобы мне вернули деньги и прекратили сотрудничество если я не нужна банку как клиент. Мне не понятно что значит банк САМ принял решение заморозить ЧУЖИЕ деньги?!?
Что касается вашего совета о почтовой переписке - вы думаете я так не делала? Банк прислал мне письмо без подписей и печатей с выдержками из своих правил, в котором даже знаки пунктуации не расставлены.