|
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 12 жов, 2011 12:03
Скорее всего тот кредитный эксперт просто протупил. Обычно в Укрсибе отвечают на все вопросы. Иногда конечно надо читать бумажки и задавать наводящие вопросы. Ну и вам как бы минус - вы финансист , а провтыкали такую значительную деталь.
-
Batarejkin
-
-
- Повідомлень: 1348
- З нами з: 29.07.11
- Подякував: 13 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 12 жов, 2011 13:08
Batarejkin Що провтикав погоджуюсь на всі сто!  В наступному буду більш уважним! Але з іншої сторони, якщо клієнт приходить щось оформляти йому повинні розповідати і все розжовувати а не він все витягувати з представника, чи не так? 
-
Klijent
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 00:45
Так , но учитывая всеобщий пофигизм в нашей стране , нужно тянуть за язык консультанта.
-
Batarejkin
-
-
- Повідомлень: 1348
- З нами з: 29.07.11
- Подякував: 13 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 11:45
Klijent написав:Batarejkin Що провтикав погоджуюсь на всі сто!  В наступному буду більш уважним! Але з іншої сторони, якщо клієнт приходить щось оформляти йому повинні розповідати і все розжовувати а не він все витягувати з представника, чи не так? 
Не в нашей стране, уважаемый! У нас надо держать ухо востро - тк. укробанки - первые кидалы. не на..шь - не проживешь, вот кредо всех наших банков! Libro написав:Сейчас УСБ будет повышать еще % по депозитам, так как сново начинается кредит массово оформлять, и средства нужны будут.
конечно нужны, выж в кризис на эпотеках и авто погорели на невозвратах, вместо того, чтоб заработать 
-
alexwell
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 11:55
Klijent написав: Що провтикав погоджуюсь на всі сто!  В наступному буду більш уважним! Але з іншої сторони, якщо клієнт приходить щось оформляти йому повинні розповідати і все розжовувати а не він все витягувати з представника, чи не так? 
Насчет "протупил" не уверен. Он умышлено промолчал о страховке ибо вы не оформили кредит, в итоге у него либо не выполнение плана, либо неполная премия. От того как консультант запудрит вам мозги, зависит его зарплата. Как говорится - волка ноги кормят. Да и вообще - если вам хамили - зачем вам такой банк  ??? После фразы - "Хочу оформить у вас кредит." - будьте уверены рано или поздно вы станете жертвой обмана.
-
Dbaspov
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 13.02.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 15:17
Dbaspov написав: Klijent написав: Що провтикав погоджуюсь на всі сто!  В наступному буду більш уважним! Але з іншої сторони, якщо клієнт приходить щось оформляти йому повинні розповідати і все розжовувати а не він все витягувати з представника, чи не так? 
Насчет "протупил" не уверен. Он умышлено промолчал о страховке ибо вы не оформили кредит, в итоге у него либо не выполнение плана, либо неполная премия. От того как консультант запудрит вам мозги, зависит его зарплата. Как говорится - волка ноги кормят. Да и вообще - если вам хамили - зачем вам такой банк  ??? После фразы - "Хочу оформить у вас кредит." - будьте уверены рано или поздно вы станете жертвой обмана.
укрссиб-это полный отстой 
-
Плюшкин
-
-
- Повідомлень: 6668
- З нами з: 26.02.10
- Подякував: 36 раз.
- Подякували: 183 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 16:29
Плюшкин Повністю з Вами погоджуюсь! Тепер жалію що оформив саме в цьому банкі кредит!  Як би там не було банк відповідає за тих кого бере на роботу... і таке ставлення представника банка в повній мірі виражає політику самого банку! 
-
Klijent
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 16:40
Klijent написав:Плюшкин Повністю з Вами погоджуюсь! Тепер жалію що оформив саме в цьому банкі кредит!  Як би там не було банк відповідає за тих кого бере на роботу... і таке ставлення представника банка в повній мірі виражає політику самого банку! 
полный отстой - это далеко не укрсиб. вы пойдите в привате пообслуживайтесь - вам сиб раем покажется  но девочки в моем отделении снова поменялись... теперь уже ни одного знакомого личика... текучка в сибе сумасшедшая просто...
-
alexwell
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 13 жов, 2011 16:41
Klijent ту в принципі є два варіанта... 1. якщо пройшло не багато часу, то можна написати заяву на повернення товару... 2. страхівка оформляється окремим договором, відповідно його можна розірвати...  )) пишеться заява на розірвання, висилається в офіс СК Кардіф... гроші за страхівку мають повернути, правда там буде дисконт, який не знаю, треба цікавитись... і ще одне, щодо "грубіянства", якщо справді консультант при оформлені кредиту був не компетентний, рекомендую подзвонити на підтримку і подати скаргу на нього... повірте в сибі на карги чітко реагують... принаймі пояснення з нього як мінімум візьмуть...  насправді банк є не поганим, але як і всюди є нюанси...  удачі!!!!
-
oye
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7840407 |
|
|
101069 |
15973791 |
|
|
38157 |
5211707 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|