УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 265266267268269 ... 1803>
Повідомлення Додано: Сер 19 жов, 2011 20:56

УкрСиббанк планирует сокращение отделений??

УкрСиббанк планирует увеличение экономии за счёт сокращения отделений ?

Подробнее - http://news.finance.ua/ru/toplist/~/1/2/255837

"По сведениям компетентного источника "ЭИ", близкого к руководству УкрСиббанка, его французские акционеры сейчас активно изучают возможность продажи части отделений филиальной сети банка. "Произошла реструктуризация областных филиалов - если раньше в узловых областных центрах филиал принимал решения по корпоративу и рознице, то сейчас все корпоративные кредиты одобряются в центральном офисе, а филиалам предлагают либо курировать розницу, либо превратиться в своего рода бэк-офисы, поддерживающие работу отделений вплоть до поставки ручек и бумаги",- говорит банкир.

Кроме того, ведутся переговоры с возможными интересантами о продаже части отделений УкрСиббанка, которые находятся у него на балансе, а также о продолжении процесса сокращения неприбыльных точек. "Речь может идти о трети или даже о половине всех отделений банка (согласно последним данным, их около 700). Часть из них может быть продана. Часть - закрыта",- рассказывает финансист
."
Vitaly.Kiev
Аватар користувача
 
Повідомлень: 605
З нами з: 18.11.09
Подякував: 11 раз.
Подякували: 41 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 19 жов, 2011 21:16

Іпотека від Укрсиббанку та "гарне" ставлення до клієнта

Доброго дня форумчани.

Хотів би почати свою розповідь із позитиву!
Узяли із дружиною кредит на житло, без проблем оформили, платили вчасно, ніяких претензій з обох боків не було. Подобалось гарне ставлення менеджерів банку, що вели нашу справу, компетентні вичерпні відповіді на питання.
І ось вирішили виплатити завчасно кредит, оплатили!
Документи (на квартиру), що зберігалсь у банку прийшли як обіцяли у відділенні, і на цьому моменті робота менеджера перейшла в руки керуючої банком, я так зрозумів для організації передачі оригіналів документів нотаріусу.
Я організував нашу зустріч керуючої Укрсиббанку та нотаріуса. Персональна розмова з КЕРУЮЧОЮ банком почалась з того, що я повинен заїхати і відвезти персонально цю пані до нотаріуса, аргументувавши це тим, що "попередній клієнт так зробив". На мою відповідь, що я без авто і до нотаріуса також буду добратись загальним транспортом, вона видала "то вам потрібно було у кредит брати не житло, а автомобіль!!!" Як вам це???
Я звертаюсь до компетентної людини на цьому форумі, що є представником цього банку: Чи це політика банку таким чином відбивати бажання у людей з Вами співпрацювати далі??? Якщо у вас такі вельмишановні керуючі банками, то може б Ви їм виділили робоче авто, щоб вони по-перше не позорились, по-друге не позорили імідж банку???!!!
Якщо Вам будуть потрібні ім"я, № відділення, з радістю надам після Ваших коментарів, ажде хотів написати офіційну скаргу до керівництва банку чи представникам BNP PARIBAS.

З повагою.
Орест
meli83
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 19 жов, 2011 23:59

meli83
Рекомендую зареєструвати скаргу на працівника на 8 800... повірте, реакція зі сторони банку точно буде...
офіційних представників банку на форму не помічав, з'являються тільки працівники, які дають просто поради, як вчинити краще... у Вашому випадку, на мою думку, потрібно однозначно подавати скаргу на дії працівника... однозначно Ви не зобов"язані організовувати таку зустріч... а навпаки, все має організувати працівник банку і запросити Вас до нотаріуса...
по результатам вирішення скарги, мають обов"язково передзвонити...
будуть питання пишіть...
oye
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2011 11:49

Щиро вдячний за Вашу пораду.
Ви думаєте в кол-центрі сидить компетентна особа, яка справді передасть скаргу потрібному відділу? В нашій країні сподіватись на хороший сервіс не доводиться, але й змовчавши кращого ставлення до клієнтів тимпаче немає чого чекати .... :|
meli83
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2011 13:09

из архивов ветки

Жалобу можно отправить:
- электронный адрес complaints@ukrsibbank.com
- оставить сообщение на IVR по телефону 0800500580 или же по этому же номеру соединится с оператором горячей линии и зафиксировать жалобу
- письменное обращение на имя начальника отделения, где обслуживается клиент.

Также, нужно учитывать, что каким способом Вы направили жалобу, таким Вам Банк может и ответить. То есть, если жалоба была направлена на e-mail, то Банк Вам ответит, скорее всего, также по e-mail.


PS электронный адрес complaints(гав)ukrsibbank.com
octopus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3175
З нами з: 16.10.08
Подякував: 98 раз.
Подякували: 137 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2011 13:46

  meli83 написав:Щиро вдячний за Вашу пораду.
Ви думаєте в кол-центрі сидить компетентна особа, яка справді передасть скаргу потрібному відділу? В нашій країні сподіватись на хороший сервіс не доводиться, але й змовчавши кращого ставлення до клієнтів тимпаче немає чого чекати .... :|

колл-цент в той самий день має написати по пошті всій вертикалі керівників про зареєстровану скаргу...
погоджуюсь, якщо мовчати то нічого не добєтесь... а так принаймі буде дзвіночок керівництву, про хамство працівника...
oye
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2011 20:48

Всім щиро вдячний, скористаюсь Вашими порадами!
Чи маєте досвід у вирішенні такого виду пб? Чи були у Вас скарги і чи відповідав банк на них?
meli83
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2011 23:13

Если бы у меня была такая ситуация, то я бы нашёл деньги на такси, лишь бы уже этой ночью спать спокойно и не думать про кредит.
Игорь Алексеевич
 
Заблокований
Повідомлень: 8635
З нами з: 13.09.09
Подякував: 113 раз.
Подякували: 866 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 21 жов, 2011 18:21

если бы да ка бы

  Игорь Алексеевич написав:Если бы у меня была такая ситуация, то я бы нашёл деньги на такси, лишь бы уже этой ночью спать спокойно и не думать про кредит.

Долги отдают только трусы!На такси в кредит :lol:
Игорb Алексеевич
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 30 жов, 2011 20:06

Звонили из УкрСибБанка и проводили опрос о качестве обслуживания.

30 минут на телефоне с целью выставления оценок (от 1 до 10), которые можно было бы получить проще и быстрее через опросник в сети интернет.

Хотя кто их знает - может те клиенты которые без инета, они тоже важны для результатов оценивания?
TAG
 
Повідомлень: 1149
З нами з: 04.02.10
Подякував: 159 раз.
Подякували: 87 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 265266267268269 ... 1803>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7839282
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15970527
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5210242
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама