|
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 19 жов, 2011 20:56
УкрСиббанк планирует увеличение экономии за счёт сокращения отделений ? Подробнее - http://news.finance.ua/ru/toplist/~/1/2/255837" По сведениям компетентного источника "ЭИ", близкого к руководству УкрСиббанка, его французские акционеры сейчас активно изучают возможность продажи части отделений филиальной сети банка. "Произошла реструктуризация областных филиалов - если раньше в узловых областных центрах филиал принимал решения по корпоративу и рознице, то сейчас все корпоративные кредиты одобряются в центральном офисе, а филиалам предлагают либо курировать розницу, либо превратиться в своего рода бэк-офисы, поддерживающие работу отделений вплоть до поставки ручек и бумаги",- говорит банкир. Кроме того, ведутся переговоры с возможными интересантами о продаже части отделений УкрСиббанка, которые находятся у него на балансе, а также о продолжении процесса сокращения неприбыльных точек. "Речь может идти о трети или даже о половине всех отделений банка (согласно последним данным, их около 700). Часть из них может быть продана. Часть - закрыта",- рассказывает финансист."
-
Vitaly.Kiev
-
-
- Повідомлень: 605
- З нами з: 18.11.09
- Подякував: 11 раз.
- Подякували: 41 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 19 жов, 2011 21:16
Доброго дня форумчани.
Хотів би почати свою розповідь із позитиву! Узяли із дружиною кредит на житло, без проблем оформили, платили вчасно, ніяких претензій з обох боків не було. Подобалось гарне ставлення менеджерів банку, що вели нашу справу, компетентні вичерпні відповіді на питання. І ось вирішили виплатити завчасно кредит, оплатили! Документи (на квартиру), що зберігалсь у банку прийшли як обіцяли у відділенні, і на цьому моменті робота менеджера перейшла в руки керуючої банком, я так зрозумів для організації передачі оригіналів документів нотаріусу. Я організував нашу зустріч керуючої Укрсиббанку та нотаріуса. Персональна розмова з КЕРУЮЧОЮ банком почалась з того, що я повинен заїхати і відвезти персонально цю пані до нотаріуса, аргументувавши це тим, що "попередній клієнт так зробив". На мою відповідь, що я без авто і до нотаріуса також буду добратись загальним транспортом, вона видала "то вам потрібно було у кредит брати не житло, а автомобіль!!!" Як вам це??? Я звертаюсь до компетентної людини на цьому форумі, що є представником цього банку: Чи це політика банку таким чином відбивати бажання у людей з Вами співпрацювати далі??? Якщо у вас такі вельмишановні керуючі банками, то може б Ви їм виділили робоче авто, щоб вони по-перше не позорились, по-друге не позорили імідж банку???!!! Якщо Вам будуть потрібні ім"я, № відділення, з радістю надам після Ваших коментарів, ажде хотів написати офіційну скаргу до керівництва банку чи представникам BNP PARIBAS.
З повагою. Орест
-
meli83
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 19 жов, 2011 23:59
meli83 Рекомендую зареєструвати скаргу на працівника на 8 800... повірте, реакція зі сторони банку точно буде... офіційних представників банку на форму не помічав, з'являються тільки працівники, які дають просто поради, як вчинити краще... у Вашому випадку, на мою думку, потрібно однозначно подавати скаргу на дії працівника... однозначно Ви не зобов"язані організовувати таку зустріч... а навпаки, все має організувати працівник банку і запросити Вас до нотаріуса... по результатам вирішення скарги, мають обов"язково передзвонити... будуть питання пишіть...
-
oye
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 жов, 2011 11:49
Щиро вдячний за Вашу пораду. Ви думаєте в кол-центрі сидить компетентна особа, яка справді передасть скаргу потрібному відділу? В нашій країні сподіватись на хороший сервіс не доводиться, але й змовчавши кращого ставлення до клієнтів тимпаче немає чого чекати .... 
-
meli83
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 жов, 2011 13:09
Жалобу можно отправить: - электронный адрес complaints@ukrsibbank.com- оставить сообщение на IVR по телефону 0800500580 или же по этому же номеру соединится с оператором горячей линии и зафиксировать жалобу - письменное обращение на имя начальника отделения, где обслуживается клиент. Также, нужно учитывать, что каким способом Вы направили жалобу, таким Вам Банк может и ответить. То есть, если жалоба была направлена на e-mail, то Банк Вам ответит, скорее всего, также по e-mail.
PS электронный адрес complaints(гав)ukrsibbank.com
-
octopus
-
-
- Повідомлень: 3175
- З нами з: 16.10.08
- Подякував: 98 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 жов, 2011 13:46
meli83 написав:Щиро вдячний за Вашу пораду. Ви думаєте в кол-центрі сидить компетентна особа, яка справді передасть скаргу потрібному відділу? В нашій країні сподіватись на хороший сервіс не доводиться, але й змовчавши кращого ставлення до клієнтів тимпаче немає чого чекати .... 
колл-цент в той самий день має написати по пошті всій вертикалі керівників про зареєстровану скаргу... погоджуюсь, якщо мовчати то нічого не добєтесь... а так принаймі буде дзвіночок керівництву, про хамство працівника...
-
oye
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 жов, 2011 20:48
Всім щиро вдячний, скористаюсь Вашими порадами! Чи маєте досвід у вирішенні такого виду пб? Чи були у Вас скарги і чи відповідав банк на них?
-
meli83
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 жов, 2011 23:13
Если бы у меня была такая ситуация, то я бы нашёл деньги на такси, лишь бы уже этой ночью спать спокойно и не думать про кредит.
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8635
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 866 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 21 жов, 2011 18:21
Игорь Алексеевич написав:Если бы у меня была такая ситуация, то я бы нашёл деньги на такси, лишь бы уже этой ночью спать спокойно и не думать про кредит.
Долги отдают только трусы!На такси в кредит 
-
Игорb Алексеевич
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 30 жов, 2011 20:06
Звонили из УкрСибБанка и проводили опрос о качестве обслуживания.
30 минут на телефоне с целью выставления оценок (от 1 до 10), которые можно было бы получить проще и быстрее через опросник в сети интернет.
Хотя кто их знает - может те клиенты которые без инета, они тоже важны для результатов оценивания?
-
TAG
-
-
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 04.02.10
- Подякував: 159 раз.
- Подякували: 87 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7839622 |
|
|
101069 |
15971225 |
|
|
38157 |
5210611 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|