Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Подскажите пожалуйста, надо ли предварительно заказывать (писать заявление, звонить на гор. линию и т.д.) возможность оплаты картой Visa Vlassic (именная) на территории России. И есть ли возможность расплачиваться в России неименной кредиткой MasterCard?
Подскажите пожалуйста, надо ли предварительно заказывать (писать заявление, звонить на гор. линию и т.д.) возможность оплаты картой Visa Vlassic (именная) на территории России. И есть ли возможность расплачиваться в России неименной кредиткой MasterCard?
Уважаемый ygn! Рекомендуем Вам, во избежания блокировки карты за рубежом воспользоваться системой Приват24, меню: "Настройки" - "Карты" - "Не блокировать карту", также Вы можете обратиться на клиентскую поддержку. Для использования карты за рубежом рекомендуем Вам оформить персонализированную кредитную карту уровня Classic и выше. С уважением, ПриватБанк.
Сегодня звонили из отделения. Нашли виновного. Им оказался менеджер, который должен был выдавать мне карту. Закинул он мне сегодня денег на карточку, и тут же списал за выпуск новой карты. Сказал ждать еще 14 дней на выпуск новой карты. Посмотрим,как оно выйдет...
Джек написав: Сегодня звонили из отделения. Нашли виновного. Им оказался менеджер, который должен был выдавать мне карту. Закинул он мне сегодня денег на карточку, и тут же списал за выпуск новой карты. Сказал ждать еще 14 дней на выпуск новой карты. Посмотрим,как оно выйдет...
Уважаемый Джек,банк приносит извинения за доставленные неудобства.Виновный сотрудник был привлечен к мере дисциплинарного взыскания.С уважением,ПриватБанк
Приватбанк викликає фрустрації необгрунтованими вимогами (щоб отримати переказ, слід сфотографуватися, потім сфотографуватися з паспортом, тримаючи так, "щоб було видно"). Особисто мене дана процедура неабияким чином принижує, адже мене гіпотетично розглядають в якості злочинця. Нехай власну паранойю долають альтернативними методами. До того ж хамовиті, ніби-то непричетні до глобального процесу співробітники, що дозволяють собі "ви повинні", адже у нас такі правила, або прямуйте в інший банк. Приватбанк на мій погляд в рейтингу фінансових інстанцій десь на рівні трущоб Ріо.В сервісному середньовіччі. Щодо онлайн-послуг, це нереальний ахтунг і хаосландія, з власного досвіду уривок: при поповненні Київстар через сервіс "швидкої оплати", гроші зависли. Як пояснили потім в службі підтримки - стався фейл, протягом тижня грошенята повернуть. Окі докі, чекаю сім днів, жодних рухів. Сума невелика, але для мене це справа принципу, тому дарувати Коломойському я їх не збирався, ще три дзвінка в підтримку завершувалися публічним виставляння мене в дурні, "ви мали отримати смс", "не може бути", "подивіться ще раз". На 24 день після загарбання, приватбанк нарешті повернув "загублене через fail", що там казати - як і обіцяв..
Я уже писал, что с банком сотрудничаю 4 года и за это время это вторая серьезная проблема. Отделение и сотрудники те же. Не думаю, что проблема в банке, скорее в кадрах.Это отделение я после первой проблемы не посещаю (за исключение совершения платежей, которые делаю через терминал). Я и в этот раз обходил его стороной, но оказалось, что выдать эту карту может только мое отделение.
PrivatBank Надеюсь на скорое получение карты. Пока говорю спасибо. Когда получу карту, отпишусь и плюс в репутации добавлю. Сейчас видно, что дело сдвинулось с мертвой точки, а то меня месяц за нос водили....
softbeesmart написав:Приватбанк викликає фрустрації необгрунтованими вимогами (щоб отримати переказ, слід сфотографуватися, потім сфотографуватися з паспортом, тримаючи так, "щоб було видно"). Особисто мене дана процедура неабияким чином принижує, адже мене гіпотетично розглядають в якості злочинця. Нехай власну паранойю долають альтернативними методами. До того ж хамовиті, ніби-то непричетні до глобального процесу співробітники, що дозволяють собі "ви повинні", адже у нас такі правила, або прямуйте в інший банк. Приватбанк на мій погляд в рейтингу фінансових інстанцій десь на рівні трущоб Ріо.В сервісному середньовіччі. Щодо онлайн-послуг, це нереальний ахтунг і хаосландія, з власного досвіду уривок: при поповненні Київстар через сервіс "швидкої оплати", гроші зависли. Як пояснили потім в службі підтримки - стався фейл, протягом тижня грошенята повернуть. Окі докі, чекаю сім днів, жодних рухів. Сума невелика, але для мене це справа принципу, тому дарувати Коломойському я їх не збирався, ще три дзвінка в підтримку завершувалися публічним виставляння мене в дурні, "ви мали отримати смс", "не може бути", "подивіться ще раз". На 24 день після загарбання, приватбанк нарешті повернув "загублене через fail", що там казати - як і обіцяв..
Шановний softbeesmart! Банк приносить Вам свої вибачення за доставлені незручності. З умовами та правилами надання банківських послуг Ви можете ознайомитися за посиланням http://goo.gl/l3nkY Згідно з пунктом 1.3.2.12. Банк має право здійснювати фотозйомку та відеоспостереження, а також фіксацію будь-яких контактів з клієнтом (у тому числі аудіо запис телефонних розмов тощо) у своїх приміщеннях і на своїх пристроях з метою забезпечення безпеки та належного обслуговування Клієнта без його додаткового повідомлення. Банк має право зберігати фотографії в подальшому, а також поширювати зберігаються фотографії у випадках, передбачених цим Договором. Відеозаписи, фотографії і записи телефонних розмов можуть бути використані як докази в процесуальних діях. З повагою, ПриватБанк.
PrivatBank написав:Банк має право зберігати фотографії в подальшому, а також поширювати зберігаються фотографії у випадках, передбачених цим Договором. Відеозаписи, фотографії і записи телефонних розмов можуть бути використані як докази в процесуальних діях. З повагою, ПриватБанк.
Клієнту банка, як правило, в таких діях відмовляють. Хоча я, наприклад, завжди документую свої походи до вашого банку, як правило це аудіо... й при потребі ці відеозаписи, фотографії і записи телефонних розмов можуть бути використані як докази в процесуальних діях