Дельта 2012

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 335336337338339 ... 1475>
Повідомлення Додано: Суб 07 кві, 2012 15:33

  Сашун написав:... В Уникредитбанке счета имел. Но закрыл их после того, как получил СМС-ку с требованием (!) придти в банк и заполнить анкету, которую осенью 2011 нафантазировал НБУ. Теперь счетов в этом банке не имею )).

Шож Вы себя так палите!? :) Аж страшно становится за Вас, коллега! :shock:
Теперь любой банк, уставший от сотрудничества с Вами, знает, ЧТО ему делать.:D
AlexJ
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 07 кві, 2012 18:34

Re: Дельта

Увага! Дельта Банк зменшив розмір щомісячних платежів для власників кредитних карток



Дельта Банк завжди пропонує своїм клієнтам вигідні умови продуктів та послуг. Так, для власників кредитних карток ми підготували приємний сюрприз — зменшили щомісячну частку обов’язкового погашення тіла кредиту з 5% до 2% від суми заборгованості. Нові умови вступають в дію з 1.04.2012 р.


Ця пільга надається клієнтам, яким надійшло відповідне СМС-повідомлення. Пропозиція діє для таких тарифних пакетів:

«Кредитна картка № 1 Бонусна (Visa Classic неіменна)»;
«Кредитна картка № 1 Бонусна (Visa Gold)»;
«Кредитна картка № 1 Бонусна+ (Visa Classic неіменна)»;
«Кредитна картка № 1 Бонусна+ (Visa Classic іменна)»;
«Кредитна картка № 1 Бонусна+ (MC Standard неіменна)».

При цьому за Вашим бажанням погашати кредит можна більшими сумами, адже жодних обмежень по достроковому погашенню кредитів немає.

За детальною інформацією звертайтесь до працівників банку або до цілодобового Контакт-центру за телефонами (44) 428-95-95 або 8 800 500 6000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на території України).
FinancGuru
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 349
З нами з: 06.10.11
Подякував: 1 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 кві, 2012 18:35

До уваги клієнтів, які обслуговуються на акційному тарифному пакеті «Все по 5»!


30.04.2012 року закінчується термін дії акційних тарифів за тарифним пакетом «Все по 5». З 01.05.2012 року акційні тарифні пакети буде змінено.
Шановний клієнте!


01.05.2012 року в АТ «Дельта Банк» закінчується термін дії акційного тарифного пакету «Все по 5» для клієнтів-представників малого і середнього бізнесу.

Повідомляємо, що згідно з рішенням Тарифного комітету банку, Ваш поточний рахунок з 01.05.2012 року буде обслуговуватися за новим тарифним пакетом в залежності від форми господарювання:

фізична особа-підприємець – тарифний пакет «Мінімальний»,
юридична особа – тарифний пакет «Стандарт».

Ознайомитися з тарифами в рамках нового тарифного пакету Ви можете у додатках до цього листа:

додаток 1 — тарифний пакет «Мінімальний»,
додаток 2 — тарифний пакет «Стандарт».

Для Вашої зручності, у разі незгоди з запропонованим тарифним пакетом, Банк пропонує самостійно обрати тарифний пакет. Здійснити разовий безкоштовний перехід можливо 01.05.2012 року або 01.06.2012 року. Для цього необхідно подати відповідну заяву до обслуговуючого Вас відділення не пізніше ніж за 5 календарних днів до вказаних дат.

Загальна інформація про діючі тарифні пакети розміщена на сайті банку за адресою: http://deltabank.com.ua/msb/rko/.
FinancGuru
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 349
З нами з: 06.10.11
Подякував: 1 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 кві, 2012 18:38

Лучший банк по депозитным программам для населения

Дельта Банк - лучший банк по депозитным программам для населения. ТВ-сюжет. ICTV, 2.12.11

FinancGuru
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 349
З нами з: 06.10.11
Подякував: 1 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 кві, 2012 20:05

Вміють чути

FinancGuru, це правда, що вміють чути. Я тут їм пропонував в гривні 21,5% вони і зробили.
Ось зараз думаю, що запропонувати щоб виграти конкуренцію в ПУМБа за деполюдей? Думаю ПІБ через місяць вже буде позаду.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 кві, 2012 13:04

  Плюшкин написав:новая фишка умного в кавычках руководства банка....я неоднократно говорил что перелатывание старых штанов не решат проблему системного характера а проблем ного которые уже достал клиенто банка дельта.... :oops:если проблема не решается в течении шести месяцев или в течении года...то уже никогда не решаться....и заместо переделывания надо выходить на новый фундаментальный вектор....в других банках при грамотном руководстве аналогичные вопросы решаются оперативно в кратчайшие сроки :D

это к чему?
К горячей линии у меня претензий нет, в отличии от некоторых сотрудников отделения, в лице 1 человека. Знаю что в подобных организациях периодически тестируют сотрудников, можно узнать с какой периодичностью это происходит? Профессионализм данного лица замечаю уже более года. Если б я четко не знал что именно мне нужно и не общался с другими сотрудниками - давно б забрал весь кеш.
nik20100
 
Повідомлень: 1114
З нами з: 05.03.11
Подякував: 37 раз.
Подякували: 53 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 кві, 2012 13:53

  nik20100 написав:
  Плюшкин написав:новая фишка умного в кавычках руководства банка....я неоднократно говорил что перелатывание старых штанов не решат проблему системного характера а проблем ного которые уже достал клиенто банка дельта.... :oops:если проблема не решается в течении шести месяцев или в течении года...то уже никогда не решаться....и заместо переделывания надо выходить на новый фундаментальный вектор....в других банках при грамотном руководстве аналогичные вопросы решаются оперативно в кратчайшие сроки :D

это к чему?
К горячей линии у меня претензий нет, в отличии от некоторых сотрудников отделения, в лице 1 человека. Знаю что в подобных организациях периодически тестируют сотрудников, можно узнать с какой периодичностью это происходит? Профессионализм данного лица замечаю уже более года. Если б я четко не знал что именно мне нужно и не общался с другими сотрудниками - давно б забрал весь кеш.

а я хожу в отделение, где уже профессионализм нельзя проверить, весь штат новый :mrgreen:
думаю :arrow: этих сотрудников повысили или уволили :? , или конкуренты заманили высокими зарплатами :D
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 кві, 2012 13:58

Re: Дельта

VAB даёт 23% на три месяца по онлайт депо
Унуноктий
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21411
З нами з: 20.04.08
Подякував: 374 раз.
Подякували: 581 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 кві, 2012 14:03

  убийца эфира написав:VAB даёт 23% на три месяца по онлайт депо

Плюшкин говорил, что та комиссия в 100 грн
внимательно читали?

Одноразова комісія за перерахування в сервісі Інтернет-банкінгу з карткового рахунку початкової суми вкладу – 100 грн.
Рахунок для зарахування процентів і депозиту - будь-який діючий в VAB Банку картковий рахунок (ставки прочитайте) :mrgreen:
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 кві, 2012 15:48

  kuynka написав:
  убийца эфира написав:VAB даёт 23% на три месяца по онлайт депо

Плюшкин говорил, что та комиссия в 100 грн
внимательно читали?

Одноразова комісія за перерахування в се вісі Інтернет-банкінгу з карткового рахунку початкової суми вкладу – 100 грн.
Рахунок для зарахування процентів і депозиту - будь-який діючий в VAB Банку картковий рахунок (ставки прочитайте) :mrgreen:

сырой депозитный продукт...спокойней в дельту закинуть бабки на тот же срок...
в дельте и условия договоров прозрачней чем виэйби...

не забываем что по многим депозитам виэйби в заяве о досрочном расторжении есть подводные камни...
во первых после подачи заявы на досрочное расторжение вместо 2-3 стандартных через 7 дней можно получить бабки в кассе отделения...а если позже то в заяве оговорочка...что заява теряет силу...и тогда надо по новой писать заяву и тупо ждать 7 дней...
а если в заяве указано бабки на карту то тогда гимороя нет баки падают на карту то есть средства доступны...
рекомендую прежде чем открывать депозитную сделку и подписывать договор...попросите у манагера чтобы он показал шаблон заявы на на досрочное расторжение...если появятся вопросы то задайте их манагеру....

обычно народ при подписании договора не ознакамливаются с доп соглашениями и заявлениями которые входят и являются составляющей частью структуры депозитного договора :idea: очень напрасно особенно если касается для рискованных банков

:wink:
Плюшкин
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6668
З нами з: 26.02.10
Подякував: 36 раз.
Подякували: 183 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 335336337338339 ... 1475>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4032928
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1199428
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1491925
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама