Дельта 2012

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 725726727728729 ... 1475>
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 15:48

  BBC написав:sta1178
Якщо поповнювали вечірньою касою 12.07.2012, то операція згідно регламенту проводиться 16.07.2012. Я, наприклад, зняв у банкоматі 12.07.2012 о 17.20, а проценти отримав за ВСІ вихідні :) оскільки списання відбулося 16.07.2012
Візьміть почитайте регламент :D :D :D


якою нафіг вечірньюю касою? - в обідню перерву в четверг! При чому сума з чотрима нулями! Досить тюхати вже ваши реглЯменти!

Анлок - топаєшь в ігнор, хамло :mrgreen:
sta1178
 
Заблокований
Повідомлень: 623
З нами з: 09.07.12
Подякував: 1366 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 15:54

Re: Дельта

  unlock написав:Так хто щось скаже по відміні кешбеку для КК1 Еволюції(мастер)? Глюк в ІБ, чи таки все?

Ймовірно глюк.
В мене відображається. А про яку зміну тарифного плну говорив оператор Вам?
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 15:58

sta1178
1) Дякую Вам, адже завдяки вашим поповненням через pos, я маю змогу до списання грошів з рахунку отримувати %.
2) Якщо й справді поповнення в обід четверга (він у вас точно не після 17.00?) звертайтесь на consultant&deltabank.com.ua допоможуть отримати недоотримане ;)
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 16:02

  Nordic написав:vimex

Евгений, ответьте на следующие вопросы:
1. Почему заставив людей ждать и доставив им кучу неудобств Ваш банк не хочет признать свои ошибки и (как минимум) не взимать деньги за выпус/пользования карты?
2. Почему я должен платить полную стоимость выпуска/обслуживания карты, если я ей не мог пользоваться 1.5 месяца?
3. Будет ли компенсация клиентам Вашего банка за задержку? Ведь Вы называете свой банк клиент-ориентированным и при этом высыпаете "мусор" собственной некомпетентности и безответственности клиентам на голову.
С уважением, "Володымы"

то же самое спросил на техподдержке, вот ответ:
Изложенные в Вашем обращении замечания относительно предоставления услуг Банком, приняты и переданы на рассмотрение в соответствующее структурное подразделение Банка с целью оперативного реагирования и принятия по ним соответствующих решений... бла-бла-бла короче
motosmile
 
Повідомлень: 541
З нами з: 14.02.09
Подякував: 21 раз.
Подякували: 31 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 16:04

  BBC написав:
  unlock написав:Так хто щось скаже по відміні кешбеку для КК1 Еволюції(мастер)? Глюк в ІБ, чи таки все?

Ймовірно глюк.
В мене відображається. А про яку зміну тарифного плну говорив оператор Вам?

Заявка, як виявилося, ще на виконанні. Подзвонив працівник, і сказав, що у звязку зі змінами в продукті "КК1 Єволюція", цей блок відображатися не буде. Мені здається, що працівник помилився і сплутав з Візовою КК1.
unlock
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2921
З нами з: 14.06.12
Подякував: 523 раз.
Подякували: 445 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 16:08

  BBC написав:sta1178
1) Дякую Вам, адже завдяки вашим поповненням через pos, я маю змогу до списання грошів з рахунку отримувати %.
2) Якщо й справді поповнення в обід четверга (він у вас точно не після 17.00?) звертайтесь на consultant&deltabank.com.ua допоможуть отримати недоотримане ;)


Ты есть примелькавшийся дельтовский ник. Постишь сплошные одобрямсы в адрес Дельты. Еще раз говорю - с такими друзьми как ты, - Дельте и врагов не нада.
Мне твои пустые коменты, шо до бани гудок - пожалуйста поставь меня в игнор и заспокойся вже :mrgreen:
А факт остается фактом - деньги занесенные в кассу в обед четверг 12-го, зачислены на счет в понедельник 16-го. Вот так! :mrgreen:
Востаннє редагувалось sta1178 в Вів 17 лип, 2012 17:30, всього редагувалось 1 раз.
sta1178
 
Заблокований
Повідомлень: 623
З нами з: 09.07.12
Подякував: 1366 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 16:20

  sta1178 написав:
  BBC написав:sta1178
1) Дякую Вам, адже завдяки вашим поповненням через pos, я маю змогу до списання грошів з рахунку отримувати %.
2) Якщо й справді поповнення в обід четверга (він у вас точно не після 17.00?) звертайтесь на consultant&deltabank.com.ua допоможуть отримати недоотримане ;)


Ты есть примелькавшийся дельтовский ник. Постишь сплошные одобрямсы в адрес Дельты. Еще раз говорю - с такими друзьми как ты Дельте и врагов не нада.
Мне твои пустые коменты, шо до бани гудок - пожалуйста поставь меня в игнор и заспокойся вже :mrgreen:
А факт остается фактом - деньги занесенные в кассу в обед четверг 12-го, зачислены на счет в понедельник 16-го. Вот так! :mrgreen:

Без каких либо деталей платежа мне дать комментарий будет очень сложно. В личку перешлите мне номер счета или ваш ИНН
vimex
 
Повідомлень: 2087
З нами з: 09.11.10
Подякував: 35 раз.
Подякували: 437 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 16:33

  vimex написав:
  sta1178 написав:
  BBC написав:sta1178
1) Дякую Вам, адже завдяки вашим поповненням через pos, я маю змогу до списання грошів з рахунку отримувати %.
2) Якщо й справді поповнення в обід четверга (він у вас точно не після 17.00?) звертайтесь на consultant&deltabank.com.ua допоможуть отримати недоотримане ;)


Ты есть примелькавшийся дельтовский ник. Постишь сплошные одобрямсы в адрес Дельты. Еще раз говорю - с такими друзьми как ты Дельте и врагов не нада.
Мне твои пустые коменты, шо до бани гудок - пожалуйста поставь меня в игнор и заспокойся вже :mrgreen:
А факт остается фактом - деньги занесенные в кассу в обед четверг 12-го, зачислены на счет в понедельник 16-го. Вот так! :mrgreen:

Без каких либо деталей платежа мне дать комментарий будет очень сложно. В личку перешлите мне номер счета или ваш ИНН


зачем из за каких то процентов в пару копеек -гривен? не утруждайте себя
sta1178
 
Заблокований
Повідомлень: 623
З нами з: 09.07.12
Подякував: 1366 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 17:19

Причем тут "по голове", если есть реальная проблема? Если же проблема не существенна, то зачем писать?


затем, что может топ менеджмент Дельты задумается и начнет относиться к клиентам (депозитчикам) более лояльно. Ну хотя бы проводить внесенные деньги одним днем. Вы ведь кредитчику такого не спустите, чтоб он 4 дня корыстувався деньгами без процентов... :D
sta1178
 
Заблокований
Повідомлень: 623
З нами з: 09.07.12
Подякував: 1366 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лип, 2012 19:25

Re: Дельта

  sta1178 написав:затем, что может топ менеджмент Дельты задумается и начнет относиться к клиентам (депозитчикам) более лояльно

А без ИНН клиента они думать никак не могут?
Относиться к клиентам лояльно? Вы шутите. Банк задержал выпуск карт голд на месяц и ни одному, как они нас называют, ВИП-клиенту, не позвонили и не предупредили о задержке. Да чего там, даже позвонить и извиниться "за причиненные неудобства" западло.
ahriman
 
 
 
  #<1 ... 725726727728729 ... 1475>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4039582
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1201123
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1493617
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама