Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Romchibald написав:Млін, вчора вирішив закинути на рік в Приват депо в долярах, тепер думаю, скорше б цей рік закінчився. Замість договору мені все це оформили якоюсь *** ЗАЯВОЮ, яку підписав рядовий співробітник, без жодної печатки. Цікаво, а в суді це все буде мати силу? І як взагалі таке допускається? Хіба вимоги до правильного оформлення договорів не зазначені в якихось регулюючих документах? Немає якоїсь регулюючої сили? В документі кілька строчок, а всі умови, розумієш, на сайті - можна подумати, на сайті вони вибиті в камені і ніколи не можуть змінитися. Як тоді що доказувати? Головне, що ці папери мені дали на розгляд вже після того, як я гроші закинув (спершу дали квитанції - платіть, і отримаєте договір). Я і раніше чув всіляке недобре про Приват, але це взагалі. До речі, звернувся в Приват, бо не було вибору - в нас в місті лише Ощад (коментарі зайві), ВАБбанк (зараз не найкращий в нього період), а Укрссиб і Правекс ну вже надто малі ставки пропонує. В іншому місті співпрацюю кілька років з Дельтою, в принципі, поки не підводив, але захотів хеджувати ризики на свою голову - щоб не всі яйця в одній корзині. І вступив в таке
Не хвилюйтесь, досвід 2008-2009 показав що банки можуть "плювати" на судові рішення. У Надра, Укрпромбанка були гарні екземпляри договорів з печатками І це не допомогло жодним чином. Думаю Вам немає приводу хвилюватись. Був недавно у відділі Приватбанку (Київ), запитував про договори, чи видаються вони як і раніше, чи лише "пам'ятка-заява на відкриття депозиту", відповили, що договір видають. Тому мабуть залежить від відділу, в якому обслуговуєтесь.
kevbrin написав:вставлю свої 5 коп. клієнтом Привата ніколи нє був і ніколи не стану зважаючи на їх імідж на ринку. так, вони продвинуті в плані ІТ фічєй, алє мєні їх цяцьки нєпотрібні. трєа адєкватнє і людськє обслуговування. якого в них нємає і ніколи нє будє.
обхожу цєй банк завжди 10-ою дорогою, чого і вам раджу.
Щодо "адєкватного і людського обслуговування" практика показала, що достатньо просто змінити відділення, а не вішати ярлик на увесь банк. Мені особисто попадались неадекватні співробітники декількох банків (не буду називати назви), я звичайно змінював відділення, а не банк, і все було добре Щодо привату - найщов для себе комфортне відділення, бувають звісно невеликі накладки , але я стараюсь мінімізувати походи в банк )))
Вопрос к представителю банка: какая сумма будет взята в качестве комиссии при перечислении из Привата (клиентом -физ.лицо) 90тыс.грн на счет другого физ.лица в другом банке? В отделении сказали "четко 1%, т.е. 900грн.", НО в тарифах на сайте нашел следующее: "Проведення платежу з фіксованою сумою між рахунками різних клієнтів (усередині/міжбанківські) : з поточного рахунку на поточний рахунок - 1% (min 2, max 100 грн.)". http://privatbank.ua/rules/index.php?do ... mRXc&ln=ua Из чего делаю вывод, что сумма комиссии ограничена: "max 100 грн". Так кому верить, какой же будет комиссия: 100 или 900 грн ?
kevbrin написав:вставлю свої 5 коп. клієнтом Привата ніколи нє був і ніколи не стану зважаючи на їх імідж на ринку. так, вони продвинуті в плані ІТ фічєй, алє мєні їх цяцьки нєпотрібні. трєа адєкватнє і людськє обслуговування. якого в них нємає і ніколи нє будє.
обхожу цєй банк завжди 10-ою дорогою, чого і вам раджу.
Щодо "адєкватного і людського обслуговування" практика показала, що достатньо просто змінити відділення, а не вішати ярлик на увесь банк. Мені особисто попадались неадекватні співробітники декількох банків (не буду називати назви), я звичайно змінював відділення, а не банк, і все було добре Щодо привату - найщов для себе комфортне відділення, бувають звісно невеликі накладки , але я стараюсь мінімізувати походи в банк )))
Лично обслуживался в 3-х отделениях этого банка. И все равно вывод один - везде работают одинаково. Клиентоориентированности в этом банке нет За все время сотрудничества с этим банком убедился только в том, что основной целью для ПривЕта есть только получения прибыли, а на через клиентов и персонал можно переступить, если в результате можно получить деньги. Вот и получается, что ПривЕт первый по активам, по прибыли, а Коломойский сидит себе довольный в Швейцарии и расставляет разделители в суммах на каждые 3 нуля.
Так что не знаю где Вы столкнулись с комфортным обслуживанием и человеческим отношением, единственный способ через который могу общаться с этим банком - это онлайн каналы
Мені також видали замість Договору - папір з Заявою на відкриття договору.Ну і дали пластикову картку Виза Депозит.Справді,яку юридичну силу має ця "Заява"?
Mylord написав:Мені також видали замість Договору - папір з Заявою на відкриття договору.Ну і дали пластикову картку Виза Депозит.Справді,яку юридичну силу має ця "Заява"?
Майже ніякої, бо "Заява" - це лише ваше звернення, тобто як "Договір про наміри". Висновки робіть самі.
Mylord написав:Мені також видали замість Договору - папір з Заявою на відкриття договору.Ну і дали пластикову картку Виза Депозит.Справді,яку юридичну силу має ця "Заява"?
Майже ніякої, бо "Заява" - це лише ваше звернення, тобто як "Договір про наміри". Висновки робіть самі.
при открытии картоного счета и закрытии...приват ни какие документы не оформляет..все делается на словах -не более..только устное общение клиент получает карточку знает номер карты..а номер карточного счета не знает так как нет ни бумажки-букашки-договора на открытие текущего счета к которому привязана пластиковая карточка...так что банк заранее подстраховал себя...
Опять же о доходах банка. Ну некрасиво же оценивать купюры в чужом кармане. Банк хорошо зарабатывает на дураках. А мало кто признается глядя в зеркало что он такой. Вот у меня сосед дорвался до кредитки, вычерпал 15000 и каждый месяц упорно платит 7% в месяц %% или по фин математике более 100% в год не погашая основной суммы. И считает это в порядке вещей. Таких примеров много. Бандиты раньше о таких %% не мечтали