|
Таврика 2008-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 10 жов, 2012 17:42
DIV В відділенні обіцяли за день до закінчення зателефонувати, щоб підготуватись готівкою на наступний день (в разі закінчення депозиту). Цікаво, чи представник банку підтвердить, оскільки часто те, що пишуть на форумі представники, у відділенні працівники "дізнаються" від клієнтів 
-
Ksen_
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 10 жов, 2012 21:31
Ksen_ На днях забирал депо в долларах. Выдали без проблем пачкой новеньких купюр без разговоров и уговоров )).Предварительно не заказывал.
-
bahus
-
-
- Повідомлень: 21
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 10 жов, 2012 22:42
Ksen_ написав:DIV В відділенні обіцяли за день до закінчення зателефонувати, щоб підготуватись готівкою на наступний день (в разі закінчення депозиту).
Странная практика. Только ли касса банка узнает о том, что клиент на следующий день прийдет за деньгами? Или еще кто-либо вне банка может узнает?
-
Лена Головач
-
-
- Повідомлень: 64
- З нами з: 06.10.10
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 4 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 10 жов, 2012 22:55
Лена Головач Про телефонний дзвінок сказали у відповідь на моє питання, чи будуть гроші для видачі - передзвонять уточнити про наміри (забрати, продовжити депозит). Взагалі нормальна практика банків - нагадувати клієнтам про закінчення їх вкладу.
-
Ksen_
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 10 жов, 2012 22:57
Ksen_ Таврика порядно повелась з клієнтами під час кризи в 2008-2009 рр. Думаю, й тепер буде все ОК.
-
DIV
-
-
- Повідомлень: 5559
- З нами з: 19.09.08
- Подякував: 157 раз.
- Подякували: 635 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 10 жов, 2012 23:04
DIV Дуже на це сподіваюсь, як і всі вкладники усіх банків взагалі 
-
Ksen_
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 11 жов, 2012 12:18
Ksen_ написав:Tavrika То есть с возвратом закончившихся валютных депозитов проблем не будет (например, отсутствие валюты в кассе)?
не будет
-
Tavrika
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 11 жов, 2012 12:38
Ksen_ написав:Лена Головач Про телефонний дзвінок сказали у відповідь на моє питання, чи будуть гроші для видачі - передзвонять уточнити про наміри (забрати, продовжити депозит). Взагалі нормальна практика банків - нагадувати клієнтам про закінчення їх вкладу.
Так, це звичайна практика для Банків, коли у клієнта закінчується термін дії депозитного договору. Менеджер Банку телефонує до клієнта із запитанням щодо подальшої пролонгації чи закриття депозиту. Для зручності клієнта попередньо готуються документи та готівка.
-
Tavrika
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 11 жов, 2012 12:56
Еmeta, а я навпаки прошу з цього питання не дзвонити. Якщо велика сума дзвоню сам і замовляю. Маленька, просто заходжу і забираю чи пролонговую.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
38157 |
5136156 |
|
|
3118 |
500471 |
П'ят 31 гру, 2021 13:09 Vorlon
|
|
474 |
215220 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|